וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: דאבור כבש שער ניצחון בתוספת הזמן

החלוץ הצעיר הוליך את גראסהופרס ל-1:2 דרמטי על לוזאן. 0:2 ללוזון וליאז' על מכלן. 90 דק' לרפאלוב ב-1:1 של ברוז'

שחקן שריף טירספול קובי מויאל. AP
בישול שני העונה בליגה. קובי מויאל/AP

הקריירה האירופאית של מונס דאבור ממשיכה לנסוק והערב (שבת) החלוץ הצעיר שהצטרף לגראסהופרס בינואר, כבש את שער הניצחון ב-1:2 של קבוצתו על לוזאן. דאבור פתח מול נועלת הטבלה והחמיץ כמה הזדמנויות לא רעות במהלך המשחק, אבל דקה בתוך תוספת הזמן העניק לקבוצתו שלוש נקודות. החלוץ הישראלי עם ארבעה שערים ושני בישולים בארבעה משחקי ליגה. בזכות הניצחון, הקבוצה מציריך עלתה זמנית למקום השני בטבלה אחרי 24 מחזורים.

כשהיא נמצאת בלחץ גדול ואחרי שני הפסדים רצופים, האחרון שבהם מול ברוז' יריבתה הגדולה, סטנדרד של גיא לוזון חזרה להגדיל את הפער בפסגה עם 0:2 ביתי על מכלן. המוליכה עבדה קשה עד שעלתה ליתרון בזכות שער של מישי בטשואי בדקה ה-72. בדקה ה-80 קיבלה מכלן הזדמנות פז להשוות מהנקודה הלבנה אבל קוואשימה הדף נפלא את הפנדל של דה וויטה שאחרי דקה הורחק אחרי הכשלה גסה ואימו אזקיאל העניש בצד השני עם השער שהבטיח את הניצחון. אחרי ששיחק בנבחרת, טל בן חיים שוב לא נכלל בסגל של גיא לוזון.

ליאור רפאלוב שיחק 90 דקות במדי קלאב ברוז' שסיימה ב-1:1 מאכזב בחוץ מול זולטה וארחם והתרחקה שוב עד כדי שש נקודות מליאז' בפסגה. ביורן אנגלס היה זה שהעלה את ברוז' ליתרון בדקה ה-54, אבל שלוש דקות לסיום השווה מ'בייה לייה עם בעיטה מקרוב וקבע חלוקת נקודות.

* שלומי ארבייטמן שיחק 82 דקות בהפסד מונס 3:1 בחוץ לגנק. יובל שפונגין לא נכלל בסגל.

* רמי גרשון שיחק 90 דקות בתיקו המאופס של בוורן בחוץ מול לוקרן. חנן ממן לא נכלל בסגל.

מאמן סטנדרד ליאז' גיא לוזון. EuroFootball, GettyImages
חזר למסלול הניצחונות. גיא לוזון/GettyImages, EuroFootball

* קובי מויאל חזר להרכבה של שריף טירספול וגם בישל את השער הראשון בניצחון החוץ הקליל 0:6 על קבוצת דינמו אוטו המדורגת שמינית. הקשר הישראלי הכין שער לאיסמעיל איסה כבר בדקה השביעית, כשהבולגרי השלים צמד בדקה ה-60 ובתווך כבשו גם הנריקה לובאנור (35) וריקרדיניו (49). מויאל הוחלף בדקה ה-72, ז'וניניו (76) וז'וליאם (87 בפנדל) חתמו ושריף עם 14 נקודות יתרון בפסגת הליגה במולדובה.

* גם אלמוג כהן בישל שער היום. הקשר עשה זאת כבר אחרי 33 שניות, כשחטף כדור אחרי טעות קשה בהגנת היריבה ומסר לפסקל גרוס שכבש עבור אינגולשטאט, אך משחק החוץ מול אוניון ברלין הסתיים לבסוף ב-1:1. כהן השלים 90 דקות, במהלכן ספג כרטיס צהוב ואף ענד את סרט הקפטן בעקבות יציאתו בגלל פציעה של הקפטן הקבוע מרווין מאטיפ כבר אחרי שמונה דקות. לצערו, אוניון קיבלה פנדל בתוספת הזמן וטורסטן מטושקה השווה. אינגולשטאט עם 30 נקודות במקום ה-12 בבונדסליגה השנייה.

* בן שהר רשם סוף כל סוף ניצחון בכורה בבונדסליגה השנייה, כשקבוצתו ארמיניה בילפלד גברה בביתה 0:1 על אווה. שהר פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-76, פביאן קלוס כבש את שער הניצחון בדקה ה-43 וארמיניה עלתה זמנית למקום ה-16 המוליך למשחקי המבחן.

* יוסי בניון לא שותף בניצחון החוץ של ק.פ.ר 0:2 במגרשה של בירמינגהאם סיטי. ראבל מוריסון כבש את שני השערים לזכות ק.פ.ר שעלתה למקום השלישי.

* עידן ויצמן השלים 90 דקות בניצחון החוץ של סימורק 0:2 על אזאל במסגרת המחזור ה-25 בליגה האזרית. סימורג עם משחק רביעי ברציפות ללא ספיגה, עלתה למקום השישי עם 33 נקודות.

* דודו ביטון ישב על הספסל ולא שותף ב-0:0 של אלקורקון מול אייבאר, מולכת הליגה הספרדית השנייה.

* דן מורי לא שותף ב-1:2 של ויטסה בחוץ על נאק ברדה בליגה ההולנדית.

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully