וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן עבר של סטנדרד: "לוזון מיוחד, אבל לא 'המיוחד'"

ווילפריד ואן מור מבקר את הישראלי, שאוהב את ההשוואות למוריניו: "הוא לא מגיב ליריבה, בפלייאוף זה עלול להיות בעייתי"

גיא לוזון מאמן סטנדרד ליאז'. AP
לא כולם מפרגנים. לוזון/AP

הליגה הסדירה בבלגיה מתקרבת בצעדי ענק לסיומה, והערב (שבת) ייערך המחזור האחד לפני אחרון. סטנדרד ליאז' של גיא לוזון ממשיכה להוליך את הטבלה עם 63 נקודות - ארבע יותר מקלאב ברוז' השניה, לפני הקיזוז כמובן. הערב יפגשו לוזון ושחקניו את מכלן, בעוד הסגנית תתארח אצל זולטה וארחם.

אלא שלמרות התוצאות הטובות העונה, לא כולם בבלגיה משוגעים על המאמן הישראלי. שחקן העבר של המועדון, ווילפריד ואן מור, ששיחק בקבוצה בין השנים 1968 ו-1976, העביר ביקורת על לוזון, שמושווה לעתים לז'וזה מוריניו בבלגיה, ואמר: "הוא מיוחד, אבל לא "המיוחד". הוא לא מגיב ליריבה. בינתיים זה לא היה בעייתי, אבל בפלייאוף זה יכול לגרום לבעיות גדולות".

לוזון עצמו התייחס אמש לכושר הבינוני של קבוצתו, ואמר: "אם הפסדנו, זה אשמתנו. אנחנו לא מושלמים, ובקבוצה שלנו אף אחד לא מאשים אחרים. אנחנו מפסידים יחד".

בעוד שהקבוצה הודיעה באתרה הרשמי של הארכת חוזהו של ז'ופרה מוז'אנגי ביה המוכשר עד 2018, בבלגיה יש שעוסקים בשאר הכוכבים של סטנדרד, ולא משוכנעים שכולם יישארו. על פי דיווחים, כוכב הקבוצה מישי בטשואי מבוקש על ידי בנפיקה ופ.ס.וו איינדהובן, כשבנוגע לפול-ז'וזה אמפוקו נכתב כי "95 אחוז כי יעזוב". וולפסבורג מעוניינת בקשר היצירתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully