וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל תשחק מול מקסיקו באצטקה ב-28 במאי

ההתאחדות המקסיקנית הודיעה כי ה"אל טרי" ייפרדו מהקהל לפני הטיסה למונדיאל עם מפגש מול ישראל באצטדיון האגדי

מאמן נבחרת ישראל אלי גוטמן. ברני ארדוב
יריבת מבחן קשה מאוד. גוטמן/ברני ארדוב

נבחרת מקסיקו תהיה אחת הראשונות שישחקו במונדיאל הקרוב, שייפתח בעוד קצת יותר משלושה חודשים בברזיל. ה"אל טרי" ייפגשו כבר ביום המשחקים השני במסגרת בית א' את קמרון, כאשר הבית שלהם כולל גם את ברזיל המארחת ואת קרואטיה.

הערב (שישי), הודיעה באופן רשמי התאחדות הכדורגל המקסיקנית כי את משחק ההכנה האחרון שלה, שיהווה עבור האוהדים המקומיים פרידה מרגשת מהנבחרת שלהם לקראת הנסיעה לברזיל, היא תקיים מול נבחרת ישראל באצטדיון האצטקה האגדי במקסיקו סיטי, ב-28 במאי, כשבועיים וחצי לפני משחקה הראשון של מקסיקו במונדיאל.

שחקני נבחרת מקסיקו חוגגים. רויטרס
מקסיקו מתכוננת למונדיאל/רויטרס

המשחק המדובר יהיה למעשה הראשון בו יעמוד לרשות המאמן המקסיקני מיגל הררה הסגל המלא איתו הוא ייצא למונדיאל, כאשר לאחר מכן תפגוש הנבחרת המקסיקנית בדאלאס את אקוואדור (31/5), בשיקגו את בוסניה (3/6) ובבוסטון את פורטוגל (6/6) לפני הטיסה לברזיל.

נבחרת מקסיקו היא אחת הנבחרות הטובות בעולם ובדירוג פיפ"א האחרון דורגה במקום ה-21. הדרך שלה למונדיאל הקרוב לא הייתה פשוטה והיא סיימה רק במקום הרביעי בבית הצפון-מרכז אמריקאי, לפני שהביסה 3:9 את ניו זילנד במשחק פלייאוף כפול. אצטדיון האצטקה בו תשחק נבחרת ישראל מונה 105 אלף מקומות ובין היתר נערכו בו המשחקים האולימפיים ב-1968 וגמרי המונדיאל של 1970 ו-1986.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully