וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: 26:26 דרמטי בדרבי של ראשון לציון

אמיר לנגליב כבש לצהובים 3 שנ' לסיום והשלים קאמבק גדול, 7 שערים לסמולר. הפסד בכורה למכבי ת"א, 27:25 מול הרצליה

אבישי סמולר הפועל ראשון לציון כדוריד. איגוד הכדוריד, דוד פליגל, מערכת וואלה! NEWS
תיקו דרמטי. סמולר/מערכת וואלה! NEWS, איגוד הכדוריד, דוד פליגל

במוקד המחזור ה-19 בליגת העל בכדוריד עמד הערב (שישי) הדרבי של ראשון לציון בין מכבי להפועל, שהסתיים ב-26:26 דרמטי עם שער שוויון ברגע האחרון אחרי קאמבק גדול. מעבר למשחק הגדול של עיר היין, ספגה מכבי תל אביב הפסד ליגה ראשון העונה כאשר נוצחה 27:25 בהרצליה. קרית מוצקין ורמת השרון ניצחו אף הן.

מכבי ראשון לציון - הפועל ראשון לציון 26:26

שתי מחציות שונות לחלוטין בדרבי. האדומים טסו ל-5:11 ונראו בשליטה מלאה מול מחזיקת הגביע הטרייה, כאשר המחצית מסתיימת ב-10:16. אלא שבחזרה מחדרי ההלבשה מכבי עלתה שונה לחלוטין והחלה לצמק. דור גבע הוריד ל-25:24, חמש דקות לסיום, יוליאן סטראט עצר את עידן מימון ויואב נאמן איזן. טיאומיר דודר, הזר שמאכזב מאוד העונה, עוד העלה את הפועל ליתרון 20 שניות לסיום, אבל אמיר לנגליב, אקס הפועל, קבע תיקו, שלוש שניות לסיום. התיקו הזה קבע משעית שהפועל תארח את סדרת חצי גמר הפלייאוף, ככל הנראה מול מכבי. יואב נאמן סיים עם שישה שערים לצהובים, אבישי סמולר עם שבעה לאדומים.

בני הרצליה - מכבי תל אביב 25:27

מה קורה למכבי תל אביב? אחרי ההפסד בגמר הגביע, הקבוצה של אבי רש ספגה הפסד ליגה ראשון, אחרי 18 ניצחונות רצופים. הרצליה מהמקום הרביעי הייתה חתומה על ההפתעה עם תצוגה נדירה של שוער הנבחרת גיל יעקב. עשר דקות לסיום עוד נרשם שוויון, אבל במאני טיים המארחת התעלתה והבטיחה מעשית את המקום הרביעי. מילוש איבושביץ' ואלעד קפון כבשו שמונה שערים כל אחד למנצחים, נובאק בוסקוביץ' עשרה למפסידה.

מכבי קרית מוצקין ניצחה 22:23 את נס ציונה במשחק חשוב במאבק על המקום החמישי. למוצקין 19 נקודות, כמו חולון והן במקומות 5-6. נס ציונה ירדה לחלק התחתון ולה 17 נקודות, כמו לרמת השרון שהביסה את קרית אונו החלשה 14:26.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully