וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בדש: "זו אחת ההזדמנויות האחרונות שלי לאליפות"

החלוץ נהנה במכבי ת"א: "אני בא כל יום עם חיוך והולך הביתה עם חיוך. בטוח עוד אכבוש בבלומפילד וסידי יצעק את השם שלי"

one

בתקציר: בדש כובש מול מכבי פתח תקוה

ברק בדש מתחיל להתאקלם לחיים במכבי תל אביב. החלוץ, שפתח את העונה במדי עירוני קרית שמונה (ואף ניצח את הצהובים עם צמד בניצחון 1:3), עבר במהלך חלון החורף לקרית שלום וכעת הוא מנסה לזכות באליפות השנייה שלו בישראל.

בדש, שכבר הספיק לכבוש שער אחד במדים הצהובים, ב-0:2 על מכבי פתח תקוה, התראיין לאתר הרשמי של המועדון: "היום, בגיל 31 אני נמצא במועדון הכי טוב בארץ, זה משהו שלא קורה להרבה שחקנים. אני נמצא במקום שחלמתי עליו. הייתי בשנה שעברה באירופה, והיום כשאני במכבי תל אביב, אני יכול להגיד שזה אירופה בישראל. פתחתי בפעם הראשונה בהרכב והצלחתי לכבוש וזה עזר מאוד לביטחון שלי. אעשה את המקסימום לכבוש כמה שיותר ולעזור למכבי לזכות באליפות. כיף לי, אני בא כל יום עם חיוך והולך הביתה עם חיוך".

מכבי בצרות: טיבי, גרסיה וייני בספק לבית"ר ירושלים

שחקן מכבי תל אביב ברק בדש חוגג. מגד גוזני
כבר הספיק לכבוש. בדש/מגד גוזני

החלוץ הוסיף: "בשלב הזה של החיים שלי, ובגיל שאני נמצא בו, אני חושב שזו אחת ההזדמנויות האחרונות שלי לטעום אליפות. בשנה הבאה, אולי אפילו אוכל לשחק בליגת האלופות או שוב בליגה האירופית. זה משהו שאנחנו חושבים עליו כל הזמן ורוצים אותו באמת בכל הכוח".

בדש סיפר על החיבור לאוהדים: "במשחק הראשון, אני וברק יצחקי התחממנו לפני המשחק והוא אמר לי 'תשמע, אם קיבלת שיר כבר אחרי שבוע אתה במצב טוב. לי לקח שבועות עד שחיברו לי שיר'. אני באמת שמח. אחרי הגול מול מכבי פתח תקוה הייתי בהיי מטורף, כי פתאום לשמוע את כל האיצטדיון שר שיר במיוחד בשבילך אחרי הגול, זה באמת ריגש אותי ואני רוצה להודות להם על זה כמובן".

בהיעדרו של ברק יצחקי הפצוע ולאחר שגם מונס דאבור כבר לא בקבוצה, צפוי בדש לקבל יותר ויותר דקות משחק עד לסיום העונה ויש לו עוד כמה חלומות להגשים: "אני בטוח שעוד אכבוש בבלומפילד וסידי (שי סידי הכרוז, ר"ב) יצעק את השם שלי כמו שצריך. זה עוד 'וי' שאני רוצה לעשות בקריירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully