וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק ד'אנטוני: "הם הריחו דם, ופשוט הרגו אותנו"

מאמן הלייקרס אחרי התבוסה הגדולה בתולדות המועדון. קובי צייץ: "אומללות=מוטיבציה", CP3: "זו עדיין העיר שלהם". פופוביץ': "ניצחון על מיאמי לוקח אותך קדימה". לברון: "אני לא אוהב את חולצות השרוולים, חייב למצוא דרך להסתדר איתן". כל המספרים מלילה נהדר ב-NBA

איזה לילה מטורף קיבלנו ב-NBA. רק שלושה משחקים התקיימו הלילה (שישי) בליגה הטובה בעולם, וכל אחד מהם התעלה על השני. פיניקס המשיכה את העונה הנהדרת שלה עם 122:128 גדול על אוקלהומה סיטי, בעיקר בזכות ערב ענק של ג'ראלד גרין עם 41 נקודות. סן אנטוניו אותתה על כוונותיה כשהביסה 87:111 את מיאמי בשחזור גמר הפלייאוף מהעונה שעברה, ונעזרה בטים דאנקן הבלתי נגמר שרשם דאבל-דאבל. וכמובן, הדרבי של לוס אנג'לס, שהסתיים ב-94:142 מדהים לקליפרס, במשחק שייכנס לספרי ההיסטוריה. קבלו את כל הציטוטים והמספרים מהלילה הנפלא הזה.

הספרס הביסו את ההיט, השפלה היסטורית ללייקרס בדרבי

שחקן לוס אנג'לס לייקרס פאו גאסול. AP
את המכה הזו לא ישכחו בלייקרס הרבה זמן. גאסול/AP

ציטוטים

לייקרס - קליפרס

* כריס פול סירב להתרגש מהניצחון הגבוה של הקליפרס בדרבי: "עבורנו זה רק עוד ניצחון. מהיום הראשון שאני פה, מנסים תמיד לדבר על היריבות בינינו, כי שתינו משחקות באותו אולם. במהלך המשחק האוהדים צעקו 'זו עדיין העיר של הלייקרס' - וזה נכון, זה לא סוד. אנחנו צריכים לא לחשוב על זה ולהמשיך לשחק. המשחק היה כדי להראות לעצמנו מה אנחנו יכולים לעשות. בכל פעם שיש 'האדל' לפני משחק, אנחנו אומרים שלא משחקים בשביל התוצאה, אנחנו משחקים כדי לבנות משהו. זה צריך להיות הטבע שלנו".

מט בארנס, שעבר לקליפרס מהלייקרס, מודה שקשה לראות את קבוצתו לשעבר במצבה הנוכחי: "קשה לראות אותם ככה, זו הקבוצה שגדלתי בה, אבל היום היא יריבה.

* מייק ד'אנטוני, מאמן הלייקרס, תירץ בלקוניות: "הם הריחו דם, ופשוט הרגו אותנו. אין טעם להתפלסף עכשיו. ננסה לשכוח מעל מה שהיה כאן ונתחיל מחדש מחר".

* קובי בריאנט צייץ מיד בתום המשחק, וניסה לעודד את חבריו: "אומללות = מוטיבציה".

* גארד הלייקרס, ג'ודי מיקס: "הובסנו ב-48 נקודות. כיף זה לא. בלי קשר לעובדה שזו תבוסה בקנה מידה היסטורי, המשחק הזה מאכזב. במיוחד כשהמשחק משודר בכל ארצות הברית. חייבת להיות לנו יותר גאווה. אני לא חושב שהבדלי הרמות בינינו שווים 48 נקודות".

* פאו גאסול: "זה היה משחק איום ונורא שלנו בכל אספקט שאפשר לחשוב עליו - איבודים, ירידה להגנה, הענעת כדור. לא יצרנו מצבי קליעה לאף אחד, וככה המשחק התחיל להתרסק לנו בין הידיים".

לברון ג'יימס, שחקן מיאמי היט. AP
לא אוהב את השרוולים. לברון הלילה/AP

סן אנטוניו - מיאמי

* גרג פופוביץ', מאמן סן אנטוניו: "אני בטוח שיש לניצחון הזה משמעות מיוחדת, להגיד משהו אחר יהיה מטופש. למרות זאת, אנחנו מצפים שהם יבואו אגרסיביים ונחושים למפגש הבא מולנו".

מאנו ג'ינובילי: "היינו ממש זקוקים לניצחון כזה. דיברנו על זה כל העונה. המאזן שלו מול ארבע הקבוצות הטובות בליגה היו משהו כמו 10:1, אז היינו צריכים ניצחון. זה מסוג הניצחונות שלוקחים אותך קדימה".

לברון ג'יימס, שנעצר על 19 נקודות ב-6 מ-18 בלבד מהשדה, זעם בסיום על השרוולים שהוכרח ללבוש, במקום גופיית המשחק הרגילה: "אני לא מנסה לתרץ, אבל בוא נגיד שאני לא מחובבי השרוולים הללו. אני חייב למצוא דרך אחרת להסתדר עם המדים האלה, כי בכל פעם שאני זורק, אני מרגיש מוזר בזרוע. זה לא טוב. אני פשוט לא אוהב את המדים הללו".

טים דאנקן, שהתעלה עם 23 נקודות ו-11 ריבאונדים, החמיא דווקא לקאווי לאונרד, שעצר את לברון ג'יימס: "הוא היה נהדר, זה בדיוק מה שהיינו צריכים ממנו. הוא עשה עבודה גדולה בכל אספקט הגנתי".

דווין וייד: "קשה לשמור עליהם. יש להם סגנון משחק ברור והם מאוד לא אנוכיים. זו הסיבה שהם אחת הקבוצות הכי טובות בליגה. הם נשארים נאמנים לסגנון שלהם בכל זמן".

שחקני לוס אנג'לס קליפרס, בלייק גריפין, כריס פול. AP
ניצחון היסטורי. פול וגריפין/AP

מספרים

לייקרס - קליפרס

* היה זה הניצחון הגדול ביותר של הקליפרס מאז ומתמיד.

* הייתה זו התבוסה הקשה ביותר שחטפה הלייקרס בכל הזמנים. ההפסד הגבוה ביותר שהיווה שיא קודם לכן היה ב-46 הפרש.

* 142 הנקודות שקלעה הקליפרס הן שיא נקודות במשחקי דרבי.

* זה גם שיא הנקודות שלה במשחק חוץ, עד כמה שמשחק בסטייפלס סנטר יכול להיחשב ככזה.

* מאז הניצחון 120:152 על טורונטו ב-1998, הקליפרס לא קלעה כל כך הרבה במשחק אחד.

* אמרנו כבר שההגמוניה החליפה צד? הקליפרס ניצחה בשישה מתוך שבעת הדרבים האחרונים, ורק בינואר האחרון הביסה את הלייקרס ב-36 הפרש.

* המאזן ההיסטורי, לעומת זאת, עדיין נוטה באופן מובהק לטובתה של הלייקרס. היא מובילה 35:98 במפגשי העבר.

* בלייק גריפין שוב הגיע לדאבל-דאבל מוקדם, עם 20 נקודות ו-11 ריבאונדים כבר אחרי שלושה רבעים. זה המשחק ה-21 ברציפות בו הוא קולע לפחות 20 נקודות והפעם ה-36 בה הגיע לדאבל-דאבל העונה.

* עד כמה ההתקפה של הקליפרס עובדת כמו מכונה? היה זה המשחק השישי העונה בו היא חוצה את רף 70 הנקודות אחרי מחצית אחת בלבד. זו הפעם השנייה ברציפות שהיא עושה זאת מול הלייקרס.

* הקליפרס רשמה העונה ארבע מהניצחונות הכי גדולים שלה מאז עברה ללוס אנג'לס. מלבד הניצחון הזה והתבוסה הנוספת שהנחילה ללייקרס מוקדם יותר העונה, היא דרסה העונה את פילדלפיה ב-45, את שיקאגו ב-39 ואת סקרמנטו ב-35.

* הקליפרס מחזיקים כעת ברצף של שישה ניצחונות, שבנקודת הזמן הנוכחית מהווה את הרצף הטוב בליגה.

* ההפסד הביתי הקשה ביותר של הלייקרס עד הלילה היה תבוסה ב-39 הפרש לסלטיקס ב-1960.

אוהדי סן אנטוניו לועגים לשחקן מיאמי, לברון ג'יימס. AP
זה מה שהאוהדים של סן אנטוניו חושבים על לברון/AP

סן אנטוניו - מיאמי

* זו הייתה הפעם הראשונה שסן אנטוניו מארחת את מיאמי מאז ההפסד בסדרת הגמר בעונה שעברה.

* היה זה ההפסד הגבוה ביותר של מיאמי העונה.

* סן אנטוניו הפסידה העונה ב-10 מתוך 11 המשחקים מול הקבוצות בעלות המאזנים הטובים בליגה. מבין כל המשחקים הללו, היא ניצחה רק פעם אחת את פורטלנד. עד הלילה.

* אחרי שיא 61 הנקודות ו-8 השלשות מול הבובקאטס, הידית של לברון התקררה. בשני המשחקים האחרונים הוא הוא קלע בסך הכל 41 נקודות וקלע רק 1 מ-16 בזריקות מחוץ לצבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully