וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעצרו של מאיר גבאי הוארך עד יום שני

7.3.2014 / 11:04

במפלג ההונאה חושדים שגבאי, שהגיע אזוק לדיון, ישבש הליכי חקירה. עורך דינו: "גרמו לקריירה שלו נזק בלתי הפיך"

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שישי) את מעצרו של הכדורגלן מאיר גבאי עד יום שני, ה-10 במרץ. כזכור, גבאי נקרא אתמול לחקירה בה סירב לשתף פעולה ולאחריה נעצר לליה אחד כאשר הבוקר החליטה המשטרה לפנות לבית המשפט ולבקש את הארכת מעצרו בחמישה ימים. בית המשפט החליט להאריכו רק בשלושה ימים. גבאי הגיע הבוקר לדיון כשהוא אזוק בידיו וברגליו.

נציג המשטרה בדיון הסביר לשופט כי החוקרים יצטרכו עוד כמה ימים על מנת לחקור את השחקן ולגבש מידע בנוגע להימורים בהם הוא חשוד, וכמו כן לא היו רוצים שייווצר קשר בין השחקן לבין גורמים המעורבים בעניין.

יש לציין כי במשטרה טענו כי אם גבאי היה משתף פעולה הוא היה משוחרר הבוקר, ומטרת הבקשה להארכת מעצר היא למנוע תיאום גירסאות בינו לבין אביב קפלן, שנעצר אתמול בחשד לניהול הימורים באינטרנט ובין היתר גם עבד עם שחקנים ברמת השרון. אגב, קפלן שיחק עד לפני חודשיים בהפועל מורשה רמת השרון, כאשר שחקן או שניים נוספים מהקבוצה עשויים להיעצר בקרוב בנוגע לפרשה.

שחקן רמת השרון מאיר גבאי יוצא מבדיקת פוליגרף. מגד גוזני
במשטרה טענו כי במידה והוא היה משתף פעולה הוא היה משוחרר הבוקר. מאיר גבאי/מגד גוזני

עורך דינו של גבאי, ציון שמעון, אמר בסיום הדיון: "מאיר גבאי הגיע אתמול בשעה 14:00 לחקירה ונעצר לאחר כמה שעות. אין להם בדל של ראיה להטיית משחקים. לא חקרו אותו על כך ולא יחקרו כי אין להם כלום. החשוד נחקר בנושא הזה חקירה מקיפה בחברת 'ויצמן יער', שם שיתף פעולה באופן מלא ולא ניסה לשבש אותה. בפוליגרף נמצא דובר אמת בחשד להטיית משחקים ודובר שקר בחשד להימורים. עברו מספר שבועות מאז וכעת רוצים להאריך את מעצרו בטענה לשיבוש. אם באמת היה חשש כזה, היו שולחים צוות להביא אותו. הוא הגיע לחקירה בעצמו והיחידה מעוניינת בחשוד השני אביב קפלן שהוא סוכן ההימורים לכאורה, הם מנסים לגרום לחשוד הזה להפליל אותו. הוא נורמטיבי לחלוטין ועבר מסכת השפלות בתקשורת, שמו ככדורגלן נפגע קשות וניתן להסתפק בחלופת מעצר וזה יחסוך את הנזק העצום והבלתי הפיך שנגרם לקריירה שלו".

המשטרה ביקשה מעשהאל בן שבת להגיע לארץ לחקירה. עורך דינו של השחקן ארי שמאי סיפר: "קיבלתי טלפון ממחלק ההונאה אשר ביקשו לראות את השחקן מגיע לחקירה. הסברתי להם שהוא כרגע עובד בחו"ל והגעה שלו לארץ תגרום לו נזק גדול מעבר לנזק שכבר נגרם לו. אין שום חוק שמחייב אותו להגיע לכאן ואם למשטרה זה כל כך חשוב היא יכולה לנסוע לחקור אותו ביוון. אנחנו רוצים לשתף פעולה עם המשטרה ומיד עם הגעתו לארץ בחודש הבא הוא מוכן יהיה להיחקר ולשתף פעולה. אם כל כך רוצים לחקור אותו והחקירה כל כך חשובה אפשר למצוא את התקציב להגיע אליו ליוון ולחקור אותו ולא לגרום לו נזק, שהרי ב-90% מהמקרים החקירות הללו מסתיימות ללא כלום".

  • עוד באותו נושא:
  • מאיר גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully