וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: נואה ניסה לשכנע את כרמלו להצטרף לבולס

על פי ESPN הסנטר הצרפתי פנה לכוכב הניקס במהלך פגרת האולסטאר, מלו לא שלל: "בני מעריץ את דרק רוז"

כרמלו אנתוני, ניו יורק ניקס. AP
בעונה הבאה בבולס? כרמלו אנתוני/AP

האם כרמלו אנתוני, אחד הכוכבים הכי גדולים ב-NBA יעבור בקרוב מהניקס לשיקגו בולס? בארצות הברית מדווחים היום שג'ואקים נואה, הסנטר הצרפתי הלוהט של הבולס פנה במהלך משחקי האולסטאר למלו ושוחח עימו על האפשרות שיצטרף לבולס.

על פי הדיווחים, נואה ניסה לשכנע את מלו כשאמר לו: "אתה יכול ללכת ללוס אנג'לס, אבל אם אתה רוצה טבעת, אם אתה רוצה באמת שהמורשת שלך תהיה מורשת של ניצחונות, אתה צריך לבוא לשיקגו. מלו אמר לנואה שהוא מעריך את המשחק הקשוח של הבולס והרעב שלהם במשחקים וגם שהבן שלו מעריץ את הכוכב הפצוע של הקבוצה דרק רוז.

ג'ואקים נואה, שיקגו בולס. AP
עונת שיא. ג'ואקים נואה/AP

כדי להחתים את אנתוני, הבולס יצטרכו להיפטר מחוזהו של קרלוס בוזר ששוויו 16.8 מיליון דולר, כאשר יש להם בערך 15 מיליון דולר לשלם לכרמלו בעונה הבאה. במידה שהבולס יצליחו לעשות טרייד על מייקל דאלינבי ולחסוך את חוזה ה-3 מיליון דולר שלו, הם יוכלו להציע לכרמלו חוזה של 18 מיליון דולר.

כזכור, מוקדם יותר העונה הבולס העבירה את לואל דנק הפורוורד הבריטי לקליבלנד, אך בקבוצה מאמינים ששלישייה שכוללת את דריק רוז, כרמלו אנתוני וג'ואקים נואה תוכל להוביל את הקבוצה רחוק מאוד, אולי אפילו עד לזכייה בתואר אליפות בו היא לא זכתה מאז ימי מייקל ג'ורדן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully