וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהרון: "אנחנו רוצים עוד בית"ר 'גאידמקית' ומנוכרת?"

קפטן הפועל קטמון דיבר בכנס למען קידום מעמד ומעורבות האוהדים שנערך במכללה האקדמית נתניה. מודי בראון: "תוך עשור, לכל קבוצה יהיה נציג אוהדים בהנהלה"

שי אהרון שחקן הפועל קטמון. ברני ארדוב
מעניין כהרגלו. אהרון/ברני ארדוב

כחלק מהמגמה המתגברת של מעורבות אוהדים בקבוצות כדורגל, נערך הערב (חמישי) במכללה האקדמית נתניה כנס אוהדי הספורט הראשון, למען קידום מעמד ומעורבות האוהדים. הכנס הופק על ידי עמותת 'האדומים' וארגון 'היציע' - ארגון אוהדי קבוצות הספורט בישראל בשיתוף עם המכללה האקדמית נתניה והועבר בשידור חי בוואלה! ספורט.

לכנס הוזמנו אורחים מחו"ל וארגוני האוהדים מכל הארץ, ומטרתו הייתה ליצור קרקע פורייה לדיון ולקידום אינטרסים משותפים של כלל אוהדי הקבוצות, בדרך לניהול ספורט קשוב ומחובר יותר לצרכי קהילת האוהדים. זו פעם ראשונה שאוהדי הספורט מכל הקבוצות הגיעו לאירוע שמטרתו לדון ולפעול יחדיו למען זכויות האוהדים בישראל.

איש התקשורת מודי בר און לצד רון פלדהיים, סמנכ"ל הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
מכוון לעתיד. מודי בראון, מימין/אדריאן הרבשטיין

בין המוזמנים והמרצים היו מגישי ערוץ הספורט מודי בראון ויונתן כהן, ראש מערך ההסברה של ההתאחדות לכדורגל שלומי ברזל, שהירבה להשיב לשאלות נוקבות מצד הקהל, יו"ר עמותת האוהדים הפועל תל אביב רמי כהן, עורך וואלה! ספורט חמי אוזן, קפטן הפועל קטמון שי אהרון ועוד אישים בכירים מעולם הספורט הישראלי. כמו כן, השתתפו בדיון נציגי ארגוני אוהדים כמו בן שייב מ-Supporters Direct האירופי, אלן לואיס, חבר הוועד המנהל של סוונזי ולוקאס אנאסטאסיידיס, נציג עמותת האוהדים של אריס סלוניקי.

מודי בראון אמר: "זה לא יבוא מלמעלה, זה יבוא מלמטה. אני מעריך שתוך עשור לכל קבוצה יהיה נציג לאוהדים בהנהלה כי הקבוצות יבינו את זה לבד".

שחקן קטמון, שי אהרון, הוסיף: "אנחנו מפספסים שאלה חשובה. מה אנחנו רוצים מקבוצת הספורט שלנו? האם אנחנו מבטלים את מבחן הדרך כדי להביא תוצאות? כדי להביא בית"ר ירושלים מונכרת, 'גאידמקית', שמביאה שתי אליפויות אבל משאירה אדמה חרוכה אחריה, בלי מעורבות אוהדים, בלי מעורבות קהילתית. צריך שתהיה קהילה, שזה יתחיל מבני הנוער. אנחנו מנסים ליצור סביבה שתהיה נעימה יותר, בחלקה הקטנה שלנו, שיהיה נעים לקחת ילדים למגרש כדורגל. אני לא חושב שיש שחקנים שבאמת מבינים את זה. אחרי משחקים רצים לקהל, אבל בסופו של דבר מעניין אותם הצ'ק שהם מביאים הביתה. לקבוצה אוהדים יש תיקרת זכוכית, צריך להבין את זה ויהיה קשה לפרוץ את התיקרה הזו בלי גב כלכלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully