וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: לבוראל הדהימה את פאו, ניצחון לריאל

הבאסקים המפורקים ניצחו ביוון 61:68, משחק נפלא לנוצ'יוני. הבלאנקוס גברו בטורקיה על גלאטסראיי 74:85 והתרחקו ממכבי

סרחיו יול ריאל מדריד בכדורסל מול חוסיין קוקסל גלאטסראיי. GettyImages
יול וריאל ניצחו בטורקיה/GettyImages

המחזור התשיעי ביורוליג נשמך ביום שישי. בבית ה' נרשמה סנסציה גדולה עם 61:68 בחוץ של לבוראל קוצ'ה על פנאתינייקוס. מלאגה גברה 75:83 על אנדולו אפס. בבית של מכבי תל אביב, ריאל מדריד ניצחה בטורקיה 74:85 את גלאטסראיי.

אנדרס נוצ'יוני שחקן קוצ'ה ויטוריה. Rafa Rivas, GettyImages
חתום על הסנסציה הגדולה. נוצ'יוני/GettyImages, Rafa Rivas

בית ה'

פנאתינייקוס - לבוראל קוצ'ה 68:61

הפתעה אדירה באואקה. בלי למאר אודום, שכבר הספיק להיפצע בגב ולא נכלל בסגל ולאחר שבעה הפסדים רצופים והתפרקות טוטאלית בטופ 16, הבאסקים הדהימו את פאו, שעוד עלולה לבכות על ההפסד הזה ולהישאר בגללו מחוץ לשלב ההצלבה. המחצית הראשונה הייתה צמודה, ורעה, כאשר הרבע השני הסתיים ב-9:10 בלבד לאורחים והמחצית כולה ב-27:28. משום מקום, לבוראל התפוצצה ברבע השלישי עם 17:27 והקאמבק היווני בסיום היה רחוק מלהספיק. 16 נקודות של אנדרס נוצ'יוני, שגם קטף 13 ריבאונדים, עשו את ההבדל, כשטיבור פלייס מוסיף 12 משלו. בפאו, 15 לדימטריס דיאמנטידיס, 12 לזאק רייט, 10 למייקל בראמוס. אחרי שלושה ניצחונות של פאו על לבוראל, הספרדים נקמו בגדול.

מלאגה - אנדולו אפס 75:83

ובעוד פאו פישלה, האנדלוסים עשו את העבודה והם ממשיכים במאבק על המקום בהצלבה. ללא סקוטי הופסון הפצוע, הטורקים הפסידו בפעם הרביעית ברציפות, כאשר מלאגה מתפוצצת מהשנייה הראשונה עם 1:17 מדהים תוך חמש דקות. האורחים התקרבו עד מינוס ארבע, 4:17 לסיום, אבל שלשה של זוראן דראגיץ' סגרה עניין. דראגיץ' הפציץ 24 בסך הכול ונעזר ב-16 של ג'ייסון גריינג'ר. 15 לקוסטס ואסיליאדיס אצל האורחים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן ריאל מדריד סרחיו רודריגס. GettyImages
עוד משוכה מאחור. סרחיו רודריגס/GettyImages

בית ו'

גלאטסראיי - ריאל מדריד 85:74

אם מישהו במכבי תל אביב קיווה לקבל עזרה כלשהי מהטורקים במאבק על המקום הראשון והשני בבית ו', הוא התבדה. ריאל לא מועדת כמעט באף משחק העונה וגם הפעם, למרות שלא הביסה, היא די טיילה לניצחון, כשהיא מובילה לכל אורך המשחק ועולה למאזן 1:8 בבית. ניקולה מירוטיץ' הוביל עם 18 נקודות וחמישה ריבאונדים, לרודי פרננדס היו 14 ואילו סרחיו רודריגס תרם 13 ושבעה אסיסטים, כאשר גם יואניס בורוסיס מסיים עם 13. אצל גלא, שאיבדה כמעט סופית את הצ'אנס לסיים רביעית, זוראן ארצג צלף 18 וקרלוס ארויו 16 ועוד שמונה אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully