וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן מחצה 1:6 את וולפסבורג

הבווארים המשיכו לנפץ שיאים עם ניצחון 16 רצוף, צמדים למולר ומנדז'וקיץ'. שלושער להונטלאר ב-0:4 של שאלקה על הופנהיים

אריאן רובן, מריו מנדז'וקיץ', תומאס מולר שחקני באיירן מינכן. GettyImages
ליגה משלהם. אריאן רובן, מריו מנדז'וקיץ' ותומאס מולר/GettyImages

הליגה הגרמנית - או בשמה הנוכחי: באיירן מינכן ועוד 17 - סיפקה הערב (שבת) עוד מחזור עמוס שערים. אלופת אירופה כמובן הייתה הכוכבת הגדולה עם 1:6 מוחץ במגרשה של וולפסבורג, ניצחון 16 רצוף ויצירת פער של 23 נקודות בפסגת הבונדסליגה. קלאס יאן הונטלאר כבש שלושער ב-0:4 של שאלקה על הופנהיים, והיא השתוותה ללברקוזן השלישית שסיימה ב-1:1 עם האנובר.

שחקני באיירן מינכן חוגגים. GettyImages
אחרי שלוש חמישיות תוך חודש, הפעם העלו לשישייה. שחקני באיירן מינכן/GettyImages

וולפסבורג - באיירן מינכן 6:1

אלופת אירופה ממשיכה לנפץ את שיאי הבונדסליגה ולדרוס כל קבוצה שניצבת בדרכה, כשהערב היא חגגה ניצחון 16 ברציפות. אמנם השערים התעכבו עד לחצי השעה האחרונה (ארבעה ב-15 דקות), אך פפ גווארדיולה כמובן מרוצה כשקבוצתו עם מאזן נדיר של 22 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו ב-24 מחזורים. הפתיחה של באיירן לא הייתה טובה ובדקה ה-17 היא נענשה, כשקווין דה ברוין בישל והבלם נאלדו שלח רגל ארוכה והקדים את דויד אלאבה כדי לכבוש. אלא שזה החזיק רק תשע דקות וסתם הכעיס את הבווארים.

דנטה וג'רום בואטנג החמיצו, לפני שהכדור של ג'רדאן שאקירי בדקה ה-26 עבר את הקו בניסיון שלישי, עוד בטרם תומאס מולר הרעיד את הרשת כדי להסיר כל ספק. בדקה ה-63 באיירן השלימה מהפך, כשהפעם השער כולו של מולר, שעקף את השוער וכבש אחרי בישול של טיאגו אלקנטרה. שלוש דקות לאחר מכן ראפיניה בישל מצד ימין למריו מנדז'וקיץ' המחליף, ובדקה ה-71 אריאן רובן השאיר לפרנק ריברי. את ההשפלה חתם מולר בדקה ה-78 ואחרי עוד שתי דקות בישל למנדז'וקיץ' את השני שלו. הזאבים, שחטפו שישייה בהופנהיים במחזור הקודם, הוסיפו עוד אחת לאוסף. אחרי שלוש חמישיות תוך חודש, לבאיירן יש גם שישייה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
ג'רדאן שאקירי שחקן באיירן מינכן לפני ריקרדו רודריגס שחקן וולפסבורג. GettyImages
דאג לשוויון מהיר. ג'רדאן שאקירי/GettyImages

האנובר - באייר לברקוזן 1:1

חמישה הפסדים ברציפות בכל המסגרות השכיחו מלברקוזן את פתיחת העונה המצוינת שלה, והערב רק ברנד לנו מנע ממנה לספור הפסד שישי. השוער הצעיר היה שם כבר אחרי חמש דקות, כשעצר את הפנדל של סבולץ' הוסטי ועלה למקום השני בעצירות פנדלים בכל הזמנים בבונדסליגה. היה זה הפנדל החמישי (!) שלנו עצר העונה ובדקה ה-28 גונסאלו קסטרו העלה את לברקוזן ליתרון, אך חמש דקות לאחר מכן גם השוער לא יכול היה להושיע. ארטיום רודנבס בעט כדור אדיר מ-20 מטרים לחיבורים וקבע 1:1 - תוצאה שהחזיקה עד שריקת הסיום.

שאלקה - הופנהיים 0:4

אחרי שספגה 11 שערים בשני משחקיה האחרונים, שאלקה חזרה למסלול הניצחונות בזכות קלאס יאן הונטלאר והשתוותה ללברקוזן השלישית. הצייד מצא את הרשת כבר אחרי שש דקות, ובדקה ה-28 קיבל כדור מיוליאן דראקסלר והשלים צמד עם בעיטה חדה משמאל לפינה הרחוקה. שלוש דקות לאחר מכן קיבל הונטלאר הזדמנות לחגוג שלושער, אך הוא בעט את הפנדל ברשלנות לידיו של קואן קסטלס. למרות זאת, החלוץ ההולנדי השיג את השלושער ה-14 שלו בדקה ה-79, אחרי שצ'ינדו אובאסי כבש שער יפה משלו בדקה ה-55. שאלקה סגרה חשבון עם הופנהיים על ההדחה מהגביע ונותרה במאבק על הסגנות.

קלאס יאן הונטלאר שחקן שאלקה. AP
פנדל רשלני, אבל שלושער גדול. קלאס יאן הונטלאר/AP

בורוסיה מנשנגלדבאך - אוגסבורג 2:1
לגלדבאך: רפאל (5). לאוגסבורג: חליל אלטינטופ (35), טוביאס ורנר (81)

שטוטגרט - בראונשווייג 2:2
לשטוטגרט: אלכסנדרו מקסים (30), מרטין הרניק (35). לבראונשווייג: יאן הוכשייט (24), ארמין ביצ'אקצ'יץ' (82)

המבורג - איינטרכט פרנקפורט 1:1
להמבורג: הקאן צ'להאנולו (72 בפנדל). פרנקפורט: אלכסנדר מדלונג (29)

נירנברג - ורדר ברמן 2:0
לברמן: פרנקו די סנטו (40), פיליפ ברגפרדה (68)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully