וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי רבי: "כדי לזכות בגביע נצטרך להיות בשיאנו"

5.3.2014 / 23:31

מאמן אשדוד ינסה להוביל את קבוצתו לזכייה שלישית ברציפות בגביע המדינה נגד האקסית אליצור רמלה (17:55, ערוץ 1)

אלי רבי מאמן נבחרת ישראל. אורי לנץ
ישמח לנצח את אשדוד עוד פעם אחת. אלי רבי/אורי לנץ

גמר גביע המדינה לנשים בכדורסל ייערך מחר (חמישי) בבית מכבי בראשון לציון ויפגיש את אליצור רמלה ומכבי אשדוד (17:55, שידור ישיר בערוץ 1). רמלה, שזכתה בעונה שעברה באליפות וניצחה העונה פעמיים את אשדוד במפגשים הישירים ביניהן בליגה, מגיעה למשחק לאחר שהביסה את מכבי רמת חן בחצי הגמר. אשדוד, מחזיקת הגביע בשנתיים האחרונות, הפתיעה בקלות שגברה על רמת השרון בחצי הגמר, ותנסה לשמור על תוארה.

שחקני אליצור רמלה נעמה שפיר. ברני ארדוב
תצטיין גם בגמר? נעמה שפיר/ברני ארדוב

"הקבוצות מכירות אחת את השנייה טוב מאוד", אמר מאמן מכבי אשדוד אלי רבי, שזכה בעבר בגביע עם אליצור רמלה, "אחד שמאמן כדורסל הרבה שנים, יש לי הערכה גדולה לעבודה ברמלה. לפעמים לקלוע מולם סל זה כמו לכבוש שער בכדורגל. מודעים לכך שכדי לזכות בגביע נצטרך להיות בשיאנו. אנחנו יודעים שהמשימה מאוד קשה, כי ההרכב שם רץ שנתיים ברציפות".

מאמן רמלה, עדן ענבר, שמינויו לתפקיד מאמן נבחרת הנשים אושר היום בהנהלת איגוד הכדורסל, הוסיף: "אני חושב שאתם לא מעריכים את אשדוד מספיק. מגיעות לה את כל המחמאות, בטח על מה שעשתה בחצי הגמר מול רמת השרון. אנחנו מבינים איזה יכולות נצטרך להביא במשחק הזה כדי לנצח, כי מה שעשינו עד היום לא יספיק. באים, כמובן, כדי לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully