וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: צסק"א ברחה למכבי ת"א , הצגה גדולה ללנגפורד

הרוסים עלו ל-1:8 עם 86:88 בקובנה. 20 נק' ללנגפורד ב-86:88 של מילאנו על אולי'. בארסה הביסה, שיא הופעות לנבארו

ג'סטין דנטמון שחקן ז'לגיריס קובנה נגד מילוש תיאודוסיץ' שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
שמר על מרחק ממכבי. תיאודוסיץ', מימין מול דנטמון/GettyImages

המחזור התשיעי ביורוליג נפתח הערב (ה') עם שני משחקים מבית ו', בו משחקת מכבי תל אביב, ושני משחקים מבית ה' המקביל ויושלם ביום שישי. בבית ו', צסק"א רשמה ניצחון שישי ברציפות כשגברה בקובנה על ז'לגיריס 86:88. באיירן מינכן, הנאבקת על מקום בשלב הבא, הובסה בחוץ 70:55 על ידי פרטיזן בלגרד.

בבית ה', קית' לנגפורד נתן הצגה גדולה והוליך את מילאנו ל-86:88 בפיראוס על אלופת אירופה אולימפיאקוס. מוליכת הבית ברצלונה פירקה בביתה 73:93 את פנרבחצ'ה/אולקר לקרב מסקרן ושמרה על מאזן מושלם בטופ 16.

חואן קרלוס נבארו שחקן ברצלונה מול אמיר פרלדזיץ' שחקן פנרבחצ'ה/אולקר. GettyImages
השווה שיא הופעות וחגג על אוברדוביץ'. נבארו/GettyImages

בית ו'

ז'לגיריס קובנה - צסק"א מוסקבה 88:86

אחרי שפירקה את מכבי תל אביב ב-35 הפרש לפני שני מחזורים, צסק"א ניצחה בשיניים את קובאן בשבוע שעבר וגם הערב ירקה דם עד שהשיגה ניצחון מול קובנה החלשה. למרות שאיבדה סיכוי להעפיל להצלבה, קובנה נתנה פייט אדיר עד הסוף כששתי זריקות עונשין מדוייקות של פוציוס היווני מצמקים את הפיגור שלה לנקודה, 86:87 בלבד. הליטאים שלחו את ארון ג'קסון לקו וזה קלע רק זריקה אחת. כשנותרו 8 שניות לסיום ז'לגיריס יצאה להתקפה אחרונה אבל ג'קסון תיקן את ההחטאה שלו עם גג מנצח על דנטמון והבטיח את הניצחון של הרוסים. זה היה הניצחון השישי ברציפות של צסק"א הלוהטת שעלתה למאזן של 1:8 בראשות הבית של מכבי תל אביב והלחיצה את ריאל מדריד שתנסה להשתוות אליה מחר כשתשחק בחוץ מול גלאטסראיי.

מילוש תיאודוסיץ' הוליך את צסק"א עם 16 נקודות, סוני ווימס הוסיף 15, ויטאלי פרידזון הוסיף 12 עם 4/7 מחוץ לקשת. ג'סטין דנטמון להט אצל המארחים עם 28 נקודות אבל היה בודד במערכה. שאראס יאסיקביציוס מיודעינו קלע 2 נקודות בלבד ומסר ארבעה אסיסטים, אך רשם גם ארבעה איבודים.

פרטיזן בלגרד - באיירן מינכן 55:70

הפסד כואב מאוד לגרמנים שנאבקים עם קובאן על הכרטיס הרביעי והאחרון להצלבה מהבית הזה. הסרבים חסרו את בויאן בוגדנוביץ' הכוכב הגדול שלהם, אבל הציגו לראווה את שחקן הרכש סאשה פאבלוביץ' שכיכב עם 21 נקודות ושלוש שלשות. גם טרנס קינסי הגארד האמריקאי קלע 21 למנצחים וסיים את המשחק עם 25 נקודות מדד. הגרמנים סבלו מיום קליעה חלשה מאוד וקלעו רק 3/19 מחוץ לקשת. מי שתוכל לנצל את ההפסד של הגרמנים היא קובאן שתארח מחר את מכבי תל אביב וניצחון שלה יבסס אותה במקום הרביעי החשוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קית' לנגפורד שחקן מילאנו מול מאתיו לוצ'סקי שחקן אולימפיאקוס. GettyImages
עוד הצגת ענק שלו. לנגפורד, משמאל/GettyImages

בית ה'

אולימפיאקוס - מילאנו 88:86

ניצחון ענק לאיטלקים על אלופת אירופה שביסס אותם במקום השני בבית הצמוד הזה. היוונים הובסו ב-30 הפרש במפגש הקודם בין השתיים באיטליה וקיוו להשיג נקמה, אבל ואסיליס ספאנוליס, הכוכב הגדול שלהם החמיץ משחק שלישי ובלעדיו היה קשה מאוד ליוונים להתמודד בעיקר עם קית' לנגפורד הנפלא. באופן די נדיר לנגפורד לא פתח בחמישייה של מילאנו, אבל היה איש המשחק הזה ובענק. היוונים ביצעו קאמבק בדקות הסיום, אבל בפיגור נקודה וכשנותרה דקה לסיום, בריאן דנסטון, אקס הפועל חולון, החטיא פעמיים מהקו וקית' לנגפורד קלע שלשה ענקית שקבעה 81:85. היוונים איבדו את הכדור האחרון וכריסטיאן קנגור סגר עניין מהקו למרות שלשה עם הבאזר של סלוקאס.

מילאנו עלתה למאזן של 3:6 והתבססה במקום השני בבית בעקבות הניצחון החשוב הזה, אולימפיאקוס תיאבק פנאתינייקוס היריבה המרה שלה, מלאגה ופנרבחצ'ה/אולקר על מקומות 3-4 בבית. לנגפורד סיים את המשחק הזה עם 20 נקודות, שמונה אסיסיטים ובלט מעל כולם עם 28 נקודות מדד. קרטיס ג'רלס הוסיף 11 למנצחים. קוסטאס פרפרוגלו ניסה לחפות על היעדרותו של ספאנוליס עם 22 נקודות, גיורגיוס פרינטזיס הוסיף 16 וגיורגי שרמנדיני רשם קאמבק לא רע עם תשע נקודות למפסידים.

ברצלונה - פנרבחצ'ה/אולקר 73:93

תשעה משחקים חלפו בשלב הטופ 16 וברצלונה הלוהטת שמרה על המאזן המושלם שלה עם עוד ניצחון קליל ומרשים על הקבוצה של אוברדוביץ'. המשחק הזה היה חשוב הרבה יותר לטורקים שנאבקים על הכרטיס האחרון להצלבה, אבל את הקטלאנים המטרות של הטורקים לא עניינו. פנר' הצליחה להישאר צמודה אחרי הרבע הראשון אבל אנטה טומיץ' וחואן קרלוס נבארו הריצו את הקטלאנים ליתרון גדול ברבע השני אותו הם רק הגדילו עד הסיום. נבארו השתווה במשחק הזה לתיאו פפאלוקאס כשרשם את המשחק ה-252 שלו ביורוליג. לה בומבה סיים את המשחק הזה עם 12 נקודות וחמישה אסיסטים אבל איש המשחק היה אנטה טומיץ', הסנטר המצוין שכיכב עם 19 נקודות ו-8/9 מהשדה. בוסטיאן נכבאר הסלובני הוסיף 13 למנצחים. נמניה בייליצ'ה קלע 15 נקודות עבור פנרבחצ'ה שנפלה למאזן שלילי של 5:4 ונמצאת בסכנת הדחה ממשית.

צפו בתקציר המשחק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully