וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונש רדיוס על תנאי למכבי חיפה על פריצת האוהד

הירוקים נקנסו גם ב-10,000 בפועל על פריצת אוהד מול הפועל ת"א. שאבו הורחק ממשחק אחד בפועל, קורצקי משניים על תנאי

one

מכבי חיפה נקנסה הערב (רביעי) ב-10,000 שקל בפועל על התפרצות אחד מאוהדי הקבוצה בדקה ה-81 מול הפועל תל אביב. כמו כן, הוטל על הירוקים עונש רדיוס על תנאי של משחק אחד, ועונס כספי של 15,000 שקל על תנאי.

מאמן הפועל ניר רמת השרון חיים שאבו הורחק ממשחק אחד בפועל ונקנס ב-1,500 שקל על ידי בית הדין של ההתאחדות בעקבות הרחקתו במחצית המשחק מול בני יהודה (0:1). כזכור, שופט המשחק כתב בדוח: "שאבו רץ אליי בריצת ספרינט למרכז המגרש (כ 50 מטר). כשהוא הגיע אליי הוא צעק בליווי תנועות ידיים: 'כל משחק בבלומפיד אתה הורג אותנו, מה יש לך נגדנו, מספיק עם זה'. התנהגות זו שלו עם הירידה למחצית גרמה לכל שחקני קבוצתו להקיף אותי". המשמעות היא ששאבו לא יוכל לעמוד על הקווים במשחק החוץ של רמת השרון מול מכבי פתח תקוה בשבת ומי שינהל אותו יהיה העוזר רז משולם.

לעומת שאבו, מאמן הפועל רעננה מנחם קורצקי הורחק משני משחקים על תנאי ונקנס ב-2,500 שקל בגין הרחקתו במשחק מול מכבי תל אביב (2:0). קורצקי הורחק לאחר שעזב את האזור הטכני וצעק לעבר השופט לירן ליאני: "תתבייש לך". בעלי רעננה אשר אלון שהתפרץ לחדר השופטים במחצית הורחק משני משחקים בפועל ונקנס ב-5,000 שקל.

מאמן הפועל ניר רמת השרון חיים שאבו מתלונן לשופט זיו אדלר. ברני ארדוב
התפרצות שעלתה ביוקר. אדלר ושאבו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully