וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברייסי רייט: "הצטרפתי לפני חודשיים ולא יודע מה אעשה אחרי"

5.3.2014 / 11:44

גארד הפועל ירושלים לקראת אולם (20:00, ספ' 2) בשמינית גמר היורוקאפ: "על העונה הבאה אחשוב בעוד כמה חודשים"

מאמן הפועל ירושלים בראד גרינברג לצד עוזרו אורן עמיאל. ברני ארדוב
גרינברג מוכן/ברני ארדוב

הפועל ירושלים תתמודד הערב בגרמניה מול אולם הגרמנית (20:00) במסגרת שמינית גמר היורוקאפ. המשחק ישודר בערוץ ספורט 2 ויהיה פתוח לכל הצופים, לאחר מאמצים שעשתה הקבוצה בכדי לאפשר זאת. "תודות להרבה מאוד אנשים שהיו מעורבים בעניין, ועם תודה מיוחדת לצ'רלטון, אני שמח לבשר לכם שאנחנו פותחים את הערוץ ושהמשחק היום בשמינית גמר היורוקאפ מגרמניה ישודר בחינם לכולם #אדום_עולה", כתב אורי אלון בפייסבוק שלו.

אולם סיימה את הבית שלה במקום השני למרות שהפסידה במחזור האחרון 85:77 לקאנטו, כשהיא מציגה מאזן של עשרה ניצחונות ושישה הפסדים ביורוקאפ. המאמן בראד גרינברג אמר לוואלה! ספורט לקראת המשחק: "אולם היא קבוצה עמוקה, קבוצה שאוהבת לרוץ. אולם זו קבוצת קליעה טובה ונצטרך לעצור אותה. אלו הקבוצות בשלב הזה – כולן טובות, ונצטרך להגיע בהתאם".

דרווין קיצ'ן נשמע דרוך: "מדבור בהתמודדות משמעותית וגדולה עבורנו. בכלל, מעתה מצפים לנו לא מעט משחקים גדולים. זה משחק קשה. אנחנו מגיעים עם 'דף חלק' - לא משנה מה עשינו בשלבים האחרונים, הכול מתחיל מחדש. חייבים להיות מרוכזים ולבצע פעולות נכונות".

שחקן הפועל ירושלים ברייסי רייט. מגד גוזני
שחקן הפועל ירושלים ברייסי רייט/מגד גוזני

בקבוצה מרוצים מאוד מהשתלבותו של ברייסי רייט. רייט חתום עד תום העונה, כשבשיחה עם וואלה! ספורט העדיף השחקן לענות באופן עמום לגבי עתידו: "אני לא חושב על מה שאני רוצה. הצטרפתי להפועל ירושלים לפני כחודשיים ואני מתרכז בקבוצה ובמה שקורה כעת, ולא ידוע מה אעשה אחרי. אני יודע שיש לנו סיכוי להצליח העונה ורק בכך אני מתרכז. על העונה הבאה אחשוב בעוד כמה חודשים, זהו שלב מוקדם מדי עבורי כדי שאחשוב על התוכניות שלי לעונה הבאה".

על ההתמודדות הערב מול אולם הוסיף רייט: "המשחקים האלו והשלבים האלו מאוד חשובים, אנחנו משחקים את המשחק הראשון בחוץ אבל חשוב שנגיע אגרסיביים ומרוכזים בכדי לנסות להשיג ניצחון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully