וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמייכל: "מויס צריך לשחרר המון שחקנים מיונייטד"

שוער העבר הדני לא מאשים את המנג'ר במצב: "לשחקן ביונייטד יש אחריות ומאכזב שיש כאלה שלא עושים כלום העונה"

פיטר שמייכל שוער מנצ'סטר יונייטד ב-1999. Shaun Botterill, GettyImages
תשאלו את שמייכל/GettyImages, Shaun Botterill

פיטר שמייכל אומנם עזב את מנצ'סטר יונייטד מזמן. לפני 15 שנים ליתר דיוק. ובכל זאת, אין הרבה אנשים שיודעים להעריך את המתחולל בחדרי ההלבשה באולד טראפורד טוב יותר מאשר השוער הדני האגדי, ששיחק במדי השדים האדומים במשך שמונה עונות וזכה בחמש אליפויות, כולל עונת הטרבל הבלתי נשכחת ב-1999.

בראיון ל"סקיי ספורטס" דיבר שמייכל על העונה החלשה שעוברת על יונייטד, העונה הראשונה של המועדון תחת דייויד מויס והגרועה ביותר בעשרים השנים האחרונות: "אני חושב שדייויד הוא בחירה מצוינת לתפקיד המנג'ר", הגן שמייכל על הסקוטי שירש את פרגוסון, "יש לו יכולת, יש לו קבלות והוא יכול להישאר במקום אחד למשך זמן רב, כמו שהיה באברטון. ביונייטד, אנחנו רוצים שהמנג'רים יישארו כמה שיותר זמן, אבל העונה הזו הייתה קשה מאוד עבורו".

שמייכל הוסיף: "מויס ילמד המון על עצמו, אנשים במועדון ילמדו עליו והוא ייצא מהעונה הזו הרבה יותר חזק. אני חושב שהוא צריך להחתים כמה שחקנים. כמה? לא יודע בדיוק. מעבר לזה, לא פחות חשוב עבור מויס זה לשחרר הרבה מאוד שחקנים. יש המון שחקנים ביונייטד שאני מאוד מאוכזב מהם. להיות שחקן של יונייטד זה תפקיד עם הרבה אחריות. אתה נלחם, אף פעם לא מוותר, אפילו בימים שכלום לא הולך, אתה חייב להמשיך לנסות. אבל העונה ראיתי שחקנים שלא עושים את זה ואני מאוד מאוכזב. אני חושב שמויס לומד על מי הוא יכול לסמוך ועל מי לא ובקיץ הקרוב נראה שחקנים רבים עוזבים את המועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully