וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון זכתה בגביע המדינה בכדוריד

זכייה שנייה ברציפות לקבוצה מעיר היין, שנהנתה מיכולת שיא של סטראט בשער וניצחה 23:27 את מכבי תל אביב הפייבוריטית

יואב נאמן שחקן מכבי ראשון לציון מול אלכסנדר בזברחני שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יניף שוב את התואר. יואב נאמן/ברני ארדוב

כוחה של מסורת: מכבי ראשון לציון זכתה הערב (שלישי) בגביע המדינה בכדוריד בפעם ה-11 בתולדותיה, אחרי שניצחה בגמר מכבי תל אביב 23:27. ראשון לציון השלימה זכייה שנייה ברציפות בתואר, על אף העובדה שהגיעה למשחק כאנדרדוג. מכבי תל אביב הנלהבת מוליכה את טבלת הליגה ללא הפסד וכבר ניצחה פעמיים מוקדם יותר העונה את ראשון לציון, אך הערב המסורת נתנה את הטון והטתה את הכף לטובת האנדרדוג. הצהובים חלמו על תואר ראשון בעידן החדש שלהם, אך נתקלו בין הקורות ביוליאן סטראט, שעצר פעם אחר פעם את הזריקות של בוטוליה וחבריו, סיפק ערב נהדר והוביל את ראשון לציון לניצחון. מאמן ראשון לציון, אולג בוטנקו, חוגג זכייה חמישית בתואר. בויאן בוטוליה, הכוכב הגדול של מכבי תל אביב, נעצר על 6 שערים בלבד ולא כבש במחצית השנייה.

אריאל רוזנטל שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
בוטוליה נעלם במחצית השנייה/ברני ארדוב

מהלך המשחק

מחצית 1

ראשון לציון פתחה את המשחק מרוכזת יותר, עלתה ליתרון 0:1 ונעזרה ביכולת טובה של יוליאן סטראט בשער. מוסקוביץ' השווה, אך נאמן ובירנבאום החזירו את היתרון לראשון לציון. בוטוליה עלה ללוח עם שער ראשון, אך לא עברו כמה דקות וראשון לציון פתחה פער של שלושה שערים, 3:6. בוטוליה הנהיג קאמבק של מכבי תל אביב, אך גל אברהם, שהגיע ל-2 שערים ועצירות נוספות של סטארט, השאירו את היתרון בצד של ראשון לציון. בוסקוביץ' צימק ל-9:8. ראשון לציון חזרה להוביל בזכות אריאל רוזנטל, אך שער חמישי של בוטוליה קבע 10:12 לראשון לציון במחצית.

מחצית 2

איציק חליפי פתח את המחצית השנייה עם שער נהדר שהעלה את ראשון לציון ל-10:13. עומר דבדה ובוסקוביץ' הוכיחו יכולת גבוהה בהתקפה בדקות הבאות, אך ההגנה של הצהובים נותרה מחוררת והם נותרו בפיגור שני שערים. ראשון לציון המשיכה להתפוצץ, יצאה למתפרצות קטלניות ועלתה ליתרון שיא של 5 שערים, 16:21. מכבי תל אביב ניסתה לחזור באיטיות למשחק. שער של טל בלכר צימק ל-22:19, 13 דקות לסיום. אלא שאז מכבי תל אביב שוב נרדמה, ראשון לציון ברחה ל-21:26. חמש דקות לסיום, ההפרש עמד על חמישה שערים. בוסקוביץ' פתח מחדש את התיאבון של מכבי תל אביב עם שער, אך רוזנטל הגיב עם שער משלו, קבע 23:27 וסגר עניין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
יוליאן סטראט שוער מכבי ראשון לציון כדוריד. ברני ארדוב
איזו הצגה. יוליאן סטראט/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

כבשו לראשון לציון: מריאן וסטלמן 5 שערים כ"א, רוזנטל ואברהם 4 כ"א, חליפי ונאמן 3 כ"א, לנגליב, לוזון ובירנבאום שער כ"א.

כבשו למכבי תל אביב: בוסקוביץ' 8, בוטוליה 6, בלכר 3, שמעוני ודבדה 2 כ"א, נתן ושיקלושי שער כ"א.

נובאק בוסקוביץ' שחקן מכבי תל אביב כדוריד. ברני ארדוב
בוסקוביץ' ממכבי תל אביב/ברני ארדוב

תגובות

המאמן המנצח, אולג בוטנקו: "זה סיפוק, אני מרגיש את כל העבודה של החבר'ה שעבדו קשה. אני מוריד הכובע בפני יוליאן, אבל זה שילוב - ראיתם איך ההגנה שלנו לחמה על כל כדור. נלך, נחגוג ונעבור בכל הכוח למשימה הבאה שלנו. העונה הזאת קצת שונה מעונות קודמות, מה שגדול זה שהחבר'ה שלנו לא איבדו את האמונה גם כשכולם הספידו אותם".

המאמן המפסיד, אבי רש: "אנחנו קבוצה עם ממוצע של 34 שערים למשחק ונעצרנו על 23. שיחקנו רע מאוד בהתקפה, שיחקנו לידיים של מכבי ראשון לציון, לא עשינו את הדברים שתרגלנו. הם עצרו את הכלים הכבדים שלנו בהתקפה, אנחנו קבוצה שניזונה מזה. יש עוד דרך ארוכה לעונה הזאת, יש עוד תואר אחד על השולחן ונעבוד קשה כדי לקחת אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully