וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אלכס טיוס בספק לקובאן

4.3.2014 / 16:45

הגבוה שוב התלונן על כאבים וטופל באימון שלפני ההמראה לרוסיה. בלאט מתייחס למינוי אדלשטיין: "זו בחירה מצוינת"

אלכס טיוס שחקן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
הכאבים נמשכים. טיוס/יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב ערכה היום (שלישי) את האימון המסכם בישראל, לקראת המשחק ביום שישי מול קובאן במסגרת שלב הטופ 16 ביורוליג. הקבוצה תטוס מחר בבוקר לרוסיה במצב לא אופטימלי: אלכס טיוס מתלונן על כאבים בקרסול, ועל אף שהתאמן עם הקבוצה, טופל מיד אחר כך עם קרח בקרסול. טיוס בספק למשחק.

טייריס רייס סובל מפציעה במרפק וחבוש בידו. יוגב אוחיון עדיין מושבת מפעילות. אוחיון שנפצע ברשתית העין נגד הפועל ירושלים בשבוע שעבר, עבר אתמול בדיקת רופא נוספת, לאחר הבדיקה הוחלט כי יתחיל להתאמן אך ללא מגע עם כדור. על פי ההערכות במכבי, אוחיון ייעדר בין שבוע וחצי לשבועיים.

דייויד בלאט התייחס באימון למפגש עם קובאן, יריבה שהצהובים כבר פגשו שלוש פעמים העונה ביורוליג, ובכל הפעמים ניצחו: "זה חלק מכל עונה, תמיד יש קבוצה אחת או שתיים שאתה פוגש אותה בטורנירים ומשחק הרבה מולה, השנה יצא שזו לוקומוטיב. אנחנו מתכוננים לזה על פי החשיבות של השלב שאנו נמצאים בו.

"זה לא קל לנצח אותם, קובאן קבוצה מצוינת", הוסיף בלאט. "המשחק נערך השבוע היום, לא בעבר, הם יודעים שאחנו קבוצה טובה. שתי הקבוצות מכירות טוב אחת את השנייה. דרק בראון הוא אחד השחקנים הטובים בירוליג העונה, כבודו במקומו מונח. קשה מאוד לעצור אותו, הוא בהחלט כישרון ופיגורה באירופה".

לשאלה על מצבו של טיוס, אשר לא מעט מחלוקות לגבי הטיפול בפציעתו וזמן ההתאוששות מתגלעים לאחרונה, אמר בלאט: "למה אתם תמיד שואלים אותי תמיד על המצב הבריאותי ? המצב של אלכס בסדר גמור, כואב לו הקרסול, אני מקווה שהוא ישחק וישחק משחק מלא. כנ"ל לגבי דווין סמית'".

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
מברך את אדלשטיין. בלאט/יוסי ציפקיס

על מינויו הצפוי של ארז אדלשטיין למאמן הנבחרת הוסיף בלאט: "שיהיה הרבה מזל טוב והרבה הצלחה. מדובר בבחירה מצוינת, אני חושב שכל מאמן שמתעסק במקצוע הזה, צריך לעמוד מאחורי המאמן הלאומי ולתרום את כל מה שהוא יכול. כך אעשה, כפי שעשיתי עם אריק שיבק".

סילבן לנדסברג הוסיף: "קשה לנצח את אותה קבוצה ארבע פעמים ברציפות, אבל אנחנו ניגשים לכל משחק כמו כל משחק- במטרה לנצח. קובאן לחוצה ואנחנו מודעים לכך שהם רוצים לנצח. אנחנו מגיעים לכל משחק באותה גישה, במטרה לנצח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully