וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: לא יימכרו כרטיסים לאוהדים נגד בית"ר

אוהדים שלא מחזיקים במנוי לא יוכלו להגיע לנתניה, אוהדי בית"ר חטפו את 1,400 הכרטיסים שהוקצו להם. יצחקי ינותח בישראל?

one

שחקני מכבי תל אביב, שקיבלו יומיים רצופים של חופש, ישובו מחר (רביעי) לאימונים, לקראת משחק הליגה הקרוב נגד בית"ר ירושלים. העימות יתקיים שוב בנתניה, כתוצאה מעונש הרדיוס שהוטל על הצהובים בבית הדין המשמעתי, כאשר יהיה זה משחק הליגה השלישי בארבעה מחזורים שיקיימו באצטדיון זה. אימוני הקבוצה ביומיים הקרובים ייערכו בסגל חסר מאוד, ללא שמונת שחקני הנבחרות השונות: שרן ייני, עומרי בן הרוש, מהראן ראדי, ערן זהבי וטל בן חיים בסגל הבוגרת, ברק לוי, דור מיכה ועומרי אלטמן בנבחרת הצעירה, שתצא למשחק נגד המקבילה של הולנד.

היום (שלישי) התברר כי למשחק הביתי נגד בית"ר ירושלים לא הוצאו כרטיסים למכירה עבור אוהדי הצהובים שלא מחזיקים במנוי שנתי. כתוצאה מהעתקת הביתיות ומתכולת האצטדיון וכן בשל דרישות המשטרה להקפיא מקומות ביציע לטובת אזור חציצה בין שני מחנות האוהדים, הוחלט שלא יימכרו כרטיסים למארחים. בתוך כך, כל 1,400 הכרטיסים שהוקצו עבור אוהדי בית"ר ירושלים נמכרו בתוך שעות ספורות.

לסגל הקבוצה במשחק נגד בית"ר, צפויים לחזור הבלם קרלוס גרסיה והחלוץ טל בן חיים, שסיימו לרצות עונש הרחקה בגין צבירת כרטיסים צהובים. מי שצפוי להחמיץ את המשחק הוא הבלם איתן טיבי, שסובל ממתיחה בשרי המפשעה. אמש התברר כי לא מדובר בקרע מלא בשריר וטיבי צפוי לקבל מספר ימי מנוחה, בכדי להכשירו לחלוטין לקראת הדרבי התל אביבי הגדול בעוד שבועיים.

החלוץ ברק יצחקי שקרע את הרצועה הצולבת וסיים את העונה קיבל החלטה עקרונית לעבור את הניתוח לאיחוי הרצועה בישראל, במקום לטוס לניתוח אצל דוקטור רמון קוגאט בברצלונה, אם כי עדיין מדובר באפשרות סבירה עבורו. ההחלטה אינה סופית, אולם יצחקי מעדיף שכל תהליך השיקום עצמו יעשה במסגרת הצוות הרפואי של מכבי תל אביב, ולכן מסתמן שגם הניתוח יתבצע בארץ. מי שאמור לנתחו הוא דוקטור גיא מורג, מומחה לפגיעות ברך במחלקה האורטופדית בבית חולים 'איכילוב' בתל אביב.

שחקן מכבי תל אביב ברק יצחקי. קובי אליהו
מעדיף לעבור את השיקום בישראל. יצחקי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully