וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשל"צ תמנע ממכבי תל אביב תואר ראשון?

מחזיקת הגביע תנסה להגן על התואר בגמר גביע המדינה (ג', 19:30, ספ' 5) מול מוליכת הליגה המושלמת ובוטוליה המפציץ

בויאן בוטוליה שחקן מכבי תל אביב בכדוריד. קובי אליהו
שוב יחגוג על ההגנה של מכבי ראשון לציון? בויאן בוטוליה/קובי אליהו

מחזיקת הגביע או מוליכת הליגה? מכבי ראשון לציון או מכבי תל אביב? גמר גביע המדינה בכדוריד יפגיש מחר (שלישי, 19:30, אום מטרווסט ברעננה, שידור ישיר בספורט 5 ו-HD) בין שתי הקבוצות הצהובות, כשמכבי ראשון לציון שואפת להגן על התואר בו זכתה בעונה שעברה ולהניף גביע בפעם ה-11, בעוד מכבי תל אביב תנסה לשמור על מאזנה המושלם ולהניף תואר ראשון בעידן החדש של המועדון. פיקנטריה תהיה בין הקורות של מכבי תל אביב, שם ניצב שוער הנבחרת אלדר שיקלושי, המושאל לקבוצה ממכבי ראשון לציון.

יואב נאמן שחקן מכבי ראשון לציון בכדוריד. ברני ארדוב
מחפש גביע שביעי בקריירה. יואב נאמן/ברני ארדוב

בויאן בוטוליה, כוכבה של מכבי תל אביב שזכה בגביע המדינה עם הפועל ראשון לציון בגמר הקודם שנערך במטרווסט לפני שנתיים (כבש 12 שערים מול מכבי תל אביב), אמר לאתר הרשמי של המועדון: "זו עונה נהדרת עד כה למכבי תל אביב. צברנו 18 ניצחונות בליגה ועוד שניים בגביע, ואנחנו עם מאזן מושלם. עכשיו זה השלב האחרון מול מכבי ראשון לציון ונבוא לתת הכול על מנת לקחת את התואר הראשון עבור מכבי תל אביב. אם נשחק את ההגנה שלנו וכל שחקן ייתן 100 אחוז, אנחנו ניקח את הגביע".

יואב נאמן, הקפטן הוותיק של מכבי ראשון לציון, רוצה לזכות בגביע בפעם השביעית בקריירה ולנצח את הצהובים מתל אביב אחרי שני הפסדים קודמים העונה בליגה. "המשחקים שהיו לנו מולם העונה לא מעידים בהכרח על מה שיהיה בגמר", אמר נאמן לאתר הרשמי של קבוצתו. "יחד עם זאת, כדי לעשות משהו גדול נצטרך להיות בשיאנו. ככל שהעונה מתקדמת, ככה גם אנחנו. אני מקווה שההתקדמות לא תיעצר בגמר. אנחנו צריכים את הקהל שלנו שיהפוך את האולם לביתי. הקהל הוכיח בעבר את הכוח שלו בכל מקום בו שיחקנו, וזה מה שאנחנו מצפים ממנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully