וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטברוק ופארקר חוזרים, מיאמי מנסה להרגיע

ווסטברוק שוב חד ("מתחיל להיכנס לקצב"), פארקר שב למגרש ("הייתי עייף מנטלית"), ריילי מצנן את ההתלהבות. סיכום הלילה

ראסל ווסטברוק שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר. Sue Ogrocki, AP
שוב פורח. ווסטברוק/AP, Sue Ogrocki

אחרי שראסל ווסטברוק חזר מהפציעה אוקלהומה סיטי רשמה שלושה הפסדים רצופים במשחקים הראשונים שלו, ובשורות הת'אנדר כבר היה מי שאמר שהוא פוגע בשטף ובדומיננטיות של קווין דוראנט, אבל הלילה (שני) ווסטברוק הזכיר למה הוא אולסטאר ועד כמה הוא חשוב במערך של אוקלהומה סיטי, כשחיפה על ערב קליעה בינוני של דוראנט (8 מ-24 מהשדה, 0 מ-6 מהשלוש) והצעיד את הת'אנדר לניצחון 99:116 על שארלוט.

"ככל שאני משחק יותר, כך אני נכנס יותר ויותר לקצב", אמר ווסטברוק, שסיים את הערב עם שיא קריירה של 83.3 אחוז מהשדה (10 מ-12) ו-26 נקודות ב-25 דקות משחק. בארבעת המשחקים האחרונים הוא עומד על 10 מ-17 מהשלוש, וגם זכה למחמאות מהמאמן סקוט ברוקס: "הוא במקום טוב כרגע, אני אוהב איפה שהוא נמצא. הוא אומנם סיים עם חמישה אסיסטים, אבל בקלות היו יכולים להיות לו לפחות חמישה יותר, כי הוא סחט עבירות. הוא לוקח פיקוד על המשחק". ווסטברוק גם סיפק דאנק אחד גדול, והודה: "כבר הרבה זמן לא הטבעתי ככה, זו הייתה תחושה פשוט טובה".

מנגד, הבשורה העצובה לאוקלהומה סיטי מגיעה מכיוונו של תאבו ספולושה, שיחמיץ ארבעה עד שישה שבועות עקב מתיחה בקרסול השמאלי. השוויצרי פתח העונה ב-55 מתוך 59 משחקים, פרי ג'ונס ימלא את מקומו.

פט ריילי נשיא מיאמי היט. Stephen Dunn, GettyImages
הולד איט. ריילי/GettyImages, Stephen Dunn

* אינדיאנה הצליחה להשיג הלילה ניצחון קשה מאוד על יוטה, כשדייויד ווסט שוב נותן ערב שקט ויעיל של 25 נקודות ב-11 מ-17 מהשדה ומעניק לה ניצחון חמישי ברציפות. הפייסרס ממשיכים לשמור על הפסגה במזרח, עם יתרון של 2.5 משחקים על מיאמי, למרות שהאלופה עם שבעה ניצחונות רצופים ועם שני הפסדים בלבד ב-15 המשחקים האחרונים.

נשיא מיאמי פט ריילי יודע שהדרך לאליפות עוד רחוקה. "לפני שכולם כבר מתחילים להתרגש, אני מזכיר שיש עוד 24 או 25 משחקים העונה", אמר ריילי, שקבוצתו במאזן דומה לזה של אוקלהומה סיטי בצמרת המערב, "אנחנו משחקים טוב עכשיו, אבל בכל יום אנחנו נדרשים לגייס כוחות ולהתכונן למה שאנחנו כבר יודעים שיהיה פלייאוף תחרותי. יש עוד שבעה שבועות. כולם בטוחים שזה אוטוטו קורה, אבל הרבה דברים יכולים לקרות. אנחנו במירוץ על יתרון הביתיות, גם במזרח וגם במערב".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
טוני פארקר שחקן סן אנטוניו ספרס. Eric Gay, AP
התגעגענו. פארקר/AP, Eric Gay

* טוני פארקר חזר לסן אנטוניו אחרי כמעט חודש היעדרות, והודה שזו הייתה מנוחה מנטלית לא פחות מאשר פיזית. "אני מניח שזה היה שילוב של השניים", אמר פארקר, שקלע 22 נקודות וחילק 7 אסיסטים, "אני סומך על השיפוט של פופ. לא רציתי להודות בזה בעצמי, אבל כנראה שהייתי עייף מנטלית. זה היה הרבה כדורסל בשלוש השנים האחרונות, עם הנבחרת והליגה. זה בהחלט עזר, הרגשתי רענן". ה-106:112 של סן אנטוניו על דאלאס, היה הניצחון השמיני ברציפות שלה על המאבס. הספרס ניצחו את היריבה הטקסנית שלהם ב-12 מ-14 המפגשים האחרונים ביניהן.

ג'ואקים נואה, ג'ימי באטלר, שיקגו בולס. רויטרס
הכי הרבה אסיסטים לסנטר ב-NBA מאז עונת 1978/79. נואה/רויטרס

עוד הלילה ב-NBA:

* ג'ואקים נואה רשם הלילה טריפל דאבל חמישי בקריירה והוביל את שיקגו ל-90:109 על ניו יורק ניקס. 14 האסיסטים שלו הם שיא קריירה והכמות הגדולה ביותר של סנטר ב-NBA מאז עונת 1978/79, אז עשה את זה סם לייסי מקנזס סיטי קינגס.

* עוד מהניצחון של הבולס: הקבוצה מעיר הרוחות חווה עונה לא קלה, אבל המאזן שלה כשהיא קולעת למעלה מ-100 נקודות הוא 2:14.

* פילדלפיה שנכנעה 92:81 באורלנדו, הפסידה בפעם ה-14 ברציפות. זה הרצף הכי ארוך שלה מאז 15 ההפסדים הרצופים ב-1994. היא הפסידה ב-11 מתוך 14 המשחקים הללו בהפרשים דו ספרתיים ובסך הכול הפסידה בהפרש ממוצע של 16.8 נקודות.

* 15 השלשות של פיניקס ב-120:129 על אטלנטה היו שיא פרנצ'ייז. הסאנס גם שברו ליגה עונתי לנקודות במחצית הראשונה עם 79. אז ההתקפה עובדת, אבל ההגנה קצת פחות: הקבוצה של ג'ף הורנאסק ספגה 100 נקודות או יותר בחמשת המשחקים האחרונים שלה.

* ההוקס רשמו במשחק הזה הפסד 11 מ-12 המשחקים האחרונים. הם לא ניצחו את פיניקס פעמיים ברציפות מאז עונת 1991-92.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully