וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בנבחרת: זימון בן חיים מוכיח שלא הכל מקצועי

3.3.2014 / 8:44

בלם ליאז' לא שיחק מדצמבר, בנבחרת תוהים: בניון בכושר טוב יותר, מדוע גוטמן סירב ללוזון? הרוש: "אוחנה ובניון הגדולים ביותר"

צילום: קובי אליהו, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

נבחרת ישראל תחל היום (שני) בהכנות לקראת משחק הידידות מול סלובקיה, כשברקע עדיין זכורים האירועים סביב המאמן אלי גוטמן מהשבוע האחרון. המאמן, שבחר לא לזמן את יוסי בניון למרות בקשה של יו"ר ההתאחדות, זמן אתמול את בלם סטנדרד ליאז' טל בן חיים, ובנבחרת היה מי שתהה האם ההחלטה לגבי בניון הייתה מקצועית. בן חיים לא שיחק כבר יותר מחודשיים במדי ליאז', ליתר דיוק מאז סוף דצמבר.

"בן חיים לא נמצא בכושר משחק, אז אני מרשה לעצמי לחשוב בקול: יוסי שותף כמחליף בכל משחק מאז הפציעה, עושה אימונים מלאים ונמצא בכושר משחק סביר, אז איך יכול להיות שבלם שלא משחק זומן לנבחרת ובניון לא?", אמר שחקן בנבחרת. "יש לנו מצוקת בלמים בישראל, אבל לא יותר ראוי לזמן שחקן כמו קינן שנמצא בכושר משחק מצוין?". בנבחרת העריכו הבוקר כי ייתכן וזימון בן חיים פתר לגוטמן את בעיית סרט הקפטן והוא ימונה לתפקיד הזה כבר מחר לקראת המשחק מול סלובקיה. עדיין לא נפסלת אפשרות שברדה יהיה אחד הקפטנים.

ליאור רפאלוב הודיע אתמול לראשי הנבחרת כי הפציעה שלו אינה חמורה והוא כשיר למשחק ביום רביעי. השוער אריאל הרוש התייחס למשחק מול נבחרת סלובקיה, ולעובדה שהפך לשוער הראשון של הנבחרת לקראת המשחק הזה. בראיון שהעניק לאתר ההתאחדות אמר הרוש כי "אוחנה ובניון הם שני שחקנים שראיתי בפעולה והם הגדולים ביותר מבחינתי".

יוסי בניון שחקן ק.פ.ר. GettyImages
איך יכול להיות שבלם שלא משחק זומן ובניון לא?/GettyImages

"אני לא קם לבוקר חדש ומחפש מה אמרו או כתבו עליי. על הדרך אני קורא ושומע, אבל לא באופן קבוע ולא בעניין רב", אמר השוער והתייחס למשחק הקרוב. "הסגל החדש של אלי גוטמן עומד למבחן ראשון. כולנו רוצים להרגיש שוב את התחושה של ההתכנסות ולהיות יחד בחדר ההלבשה ועל כר הדשא. ברגעים האלה אנחנו הופכים לנבחרת ישראל. סלובקיה היא נבחרת שיכולה להוות מודל לכל אחד ממשחקי מוקדמות היורו ובעיקר הכנה טובה למשחקים נגד וויילס ובוסניה. זאת נבחרת מהמתקדמות באירופה עם שחקנים מצוינים, וזה אתגר אמיתי. נשמח אם נשיג ניצחון".

על ההגרלה שזימנה את בוסניה, בלגיה, ויילס, קפריסין ואנדורה בטורניר היורו שייפתח בספטמבר אמר: "על פניו, הגרלת הנבחרות בבית הישראלי נראית קשה. עדיין, אני מאמין שהנבחרת הנוכחית תעמוד במשימה ולראשונה נעפיל לטורניר הגמר. יש בי אמונה גדולה שהפעם הדיבורים יהפכו למעשים, ואלי גוטמן יוביל את נבחרת ישראל ליורו 2016 בצרפת. העובדה שהנבחרת השלישית בבית תגיע לפלייאוף צריכה לסייע לנו, אבל זה קודם כל עניין של יכולת. גם מזל הוא מצרך חשוב עבור כל נבחרת". השוער נשאל האם הוא מסוגל לשכנע את ברצלונה לרכוש אותו וענה: "תנו לי לשחק בין הקורות בקאמפ נואו ותראו שאני לא נופל מוויקטור ואלדס".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אריאל הרוש, שוער נבחרת ישראל. קובי אליהו
"יש בי אמונה גדולה שהפעם הדיבורים יהפכו למעשים". אריאל הרוש/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully