וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס ניצחה 0:2 את מילאן

יורנטה (44) וקרלוס טבס (68) הכניעו את אביאטי, הפער גדל ל-11 נקודות. פולי נפצע ופונה על אלונקה. רק 1:1 לנאפולי מול ליבורנו

שחקני יובנטוס חוגגים שער. Antonio Calanni, AP
ניצחון מוצדק. שחקני יובה חוגגים/AP, Antonio Calanni

תשעה משחקים נערכו היום (ראשון) במחזור ה-26 של הליגה האיטלקית ובמוקד עמד כמובן המפגש בין מילאן לאלופה יובנטוס שחגגה 0:2 בסן סירו שהגדיל את הפער בפסגה ל-11 נקודות. פארמה, שנלחמת על מקום בליגה האירופית, ניצחה 0:1 את האחרונה ססואולו ואילו ורונה איבדה שתי נקודות יקרות עם 0:0 מול בולוניה החלשה. ליבורנו סחטה 1:1 מנאפולי המאכזבת. פיורנטינה הפסידה 1:0 ללאציו.

קאקה שחקן מילאן מול פול פוגבה שחקן יובנטוס. Antonio Calanni, AP
אינספור החמצות במחצית הראשונה. קאקה/AP, Antonio Calanni

מילאן - יובנטוס 2:0

אחרי שעלתה לשמינית גמר הליגה האירופית, יובנטוס חזרה לזירה המרכזית שלה, זו שהיא מקווה לסגור בה את הסיפור כמה שיותר מהר ולהכריע את האליפות לזכותה בהקדם. הגברת הזקנה נתנה עוד הצגה, הפעם מול מילאן, וסיפקה שני שערים יפים שהוכיחו עד כמה כישרון יש לה בהתקפה. יובה מצליחה להגדיל כעת את הפער ל-11 נקודות אחרי הניצחון השלישי ברציפות שמלחיץ עוד יותר את רומא שעדיין מפנטזת ויכולה לשאוב עידוד מהעובדה שיש לה משחק חסר. מילאן שחסרה הערב את מריו באלוטלי הפצוע רשמה כמה הזדמנויות גדולות, בעיקר של קאקה, וכעת המומנטום הטוב של שחקניו של קלרנס סיידורף נעצר אחרי שני ניצחונות. מילאן, אגב, רחוקה כעת שש נקודות מהמקום החמישי שמוביל לאירופה.

אחרי דקות של שליטה של מילאן, בדקה ה-19 הגיעה ההזדמנות הגדולה של המשחק כשסטפן ליכשטיינר קיבל כדור אחרי רצף של טעויות בהגנת הרוסונרי, אבל הבעיטה של הקשר נעצרה על ידי הרגל של כריסטיאן אביאטי. בדקה ה-26 הגיעה הזדמנות כפולה בצד השני כאשר קאקה בעט פעמיים מקרוב, כשבפעם הראשונה בופון הדף ובפעם השנייה היה זה לאונרדו בונוצ'י שהציל מהקו. בדקה ה-34 עוד הזדמנות לרוסונרי אחרי שקאקה מצא את ריקרדו מונטוליבו שבעט כדור מרחוק שנעצר אצל בופון. דקה לפני הירידה להפסקה טעות בהגנה של בונרה שנגח אפשר לקלאודיו מרקיזיו להשתלט ואחרי מסירה לטבס, יורנטה קיבל מליכשטיינר והבקיע מקרוב.

האירוע הכי משמעותי בפתיחת המחצית השנייה היא הפציעה של אנדראה פולי שנפגע תוך כדי התרוממות לנגיחה מול מרטין קסרס. בדקה ה-68 הגיע הרגע הגדול של המשחק עם השער הנהדר של קרלוס טבס שקיבל כדור מאנדראה פירלו והפגיז מ-25 מטר פצצה שפגעה בחלק הקדמי של המשקוף ונכנסה פנימה. מילאן עוד ניסתה לחפש את השער המצמק כאשר בדקה ה-78 רוביניו קיבל כדור מאורבי עמנואלסון והחטיא. שתי דקות לאחר מכן עמנואלסון בבעיטה מ-30 מטר סחט הדיפה ענקית מבופון שעצר את הסכנה.

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אנדראה פולי שחקן יובנטוס. AP
הרגע הכואב של המשחק. פולי מפונה על אלונקה/AP

פיורנטינה - לאציו 1:0

ניצחון גדול לביאנקוצ'לסטי, שחוזרים היישר אל המאבקים על הליגה האירופית. הויולה, שבעצמם מחפשים כרטיס לליגת האלופות, ספגו הפסד מאוד מאכזב. המשחק הוכרע כבר אחרי חמש דקות בזכות שער פנטסטי של לוריק צאנה. כדור קרן עלה לרחבת פיורנטינה, קיפץ והאלבני הכין את הגוף ושלח מספרת לכיוון הקורה הקרובה ופנימה.

לוריק קאנה לאציו חוגג שער. Fabrizio Giovannozzi, AP
ניצחון מפתיע. צאנה חוגג/AP, Fabrizio Giovannozzi

ססואולו - פארמה 1:0

ססואולו החביבה בדרך הבטוחה לליגה השנייה וזה היה הפסד הליגה השביעי ברציפות שלה וה-12 מתוך 13 מחזורים. הניצחון היחיד ברצף הגרוע הזה היה ה-3:4 על מילאן, בו דומניקו ברארדי, ילד הפלא, כבש רביעייה. אלא שהפעם, אותו ברארדי נכנס בדקה ה-71 ואחרי 48 שניות בלבד על המגרש הוא הכניס מרפק למולינרו והורחק. את השער היחיד במשחק כבש מרקו פרולו כבר בדקה השנייה, כאשר הסתנן לכדור רוחב ושלח לרשת.

מרקו פארולו פארמה חוגג שער. Marco Vasini, AP
פרולו בטירוף/AP, Marco Vasini

ליבורנו - נאפולי 1:1

נקודה מצוינת לליבורנו במלחמת ההישרדות שלה, בעוד נאפולי לא מצליחה להתקרב לרומא במאבק על המקום השני, שמוליך היישר אל שלב הבתים של ליגת האלופות. דריס מרטנס עוד העלה את הפרטנופי ליתרון עם פנדל מדויק בדקה ה-32, אבל פפה ריינה לא הסתדר עם כדור רוחב חזק שנכנס לרחבה שבע דקות לאחר מכן ודחק אותו לשערו הוא כדי לקבוע את תוצאת הסיום.

משחקים נוספים:

ורונה - בולוניה 0:0

אטאלנטה - קייבו 1:2
לאטאלנטה: קרלוס קרמונה (21), לוקה צ'יגאריני (85). לקייבו: דריו דאינלי (72)

טורינו - סמפדוריה 2:0
לסמפדוריה: סטפנו אוקאקה צ'וקה (7), מנולו גביאדיני (79)

גנואה - קטאניה 0:2
לגנואה: לוקה אנטונלי (14), סטפאנו סטורארו (85)

קליארי - אודינזה 0:3
לקליארי: ויקטור איברבו (18), מתיאס וסינו (81), אגים איברהימי (89)

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully