וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 0:1 לברוז' על ליאז' במשחק העונה בבלגיה

רפאלוב שיחק 86 דקות, קבוצתו צימקה את הפער מהמוליכה של לוזון לארבע נקודות בלבד. שער בכורה לטוטו תמוז ברומניה

ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז'. GettyImages
ניצחון ענק לברוז' ורפאלוב/GettyImages

מירוץ האליפות בבלגיה נפתח מחדש הערב (ראשון), לאחר שקלאב ברוז' ניצחה 0:1 בביתה את סטנדרד ליאז' במסגרת המחזור ה-28 וצימקה את הפער בצמרת הטבלה לארבע נקודות בלבד, כל זאת עוד לפני הקיזוז שיגיע בעוד שני מחזורים.

עבור הקבוצה של גיא לוזון, מדובר במשבר אמיתי וזה היה הפסדה השני ברציפות, אחרי ה-3:2 הביתי מול גנט בשבוע שעבר. ברוז' ממשיכה לדהור וניצחה משחק ליגה חמישי ברציפות, כאשר ליאור רפאלוב משחק 86 דקות עד שהוא נפצע והוחלף. המשחק עצמו היה מצוין וקצבי, כאשר גם רפאלוב הגיע למספר הזדמנויות, אך לא מצא את הרשת ובעיטה שלו אף נהדפה מקו השער.

את השער היחיד במשחק כבש הקשר הדני יספר יורגנסן בדקה ה-77, לאחר שהרחקה רעה של ההגנה הגיעה לרגל שלו והוא בעט בעוצמה. הכדור פגע באחד משחקני ההגנה של ליאז', הטעה את השוער קוואשימה וקיפץ לרשת. טל בן חיים לא היה בסגל ליאז'. רפאלוב נבדק בסיום המשחק ויהיה כשיר למשחק מול סלובקיה וינחת כמתוכנן בישראל.

מאמן סטנדרד ליאז' גיא לוזון. GettyImages
הקבוצה שלו במשבר. לוזון/GettyImages

* טוטו תמוז כבש הערב את שערו הראשון במדי קבוצתו הרומנית פטרולול פלוישט, שניצחה 0:2 את אוטלול במסגרת המחזור ה-21. פטרולול נצמדה מרחק נקודה בלבד מאסטרה השנייה. החלוץ הישראלי עלה כמחליף בדקה ה-69 ודקה לסיום הוא קיבל אסיסט מאדריאן מוטו הוותיק ומצא את הרשת כדי לקבוע את תוצאת הסיום.

* אלמוג כהן פתח בהרכב ושיחק 76 דקות בתיקו 1:1 של קבוצתו אינגולשטאט במסגרת הליגה השנייה בגרמניה מול דינמו דרזדן. אחרי 23 מחזורים, אינגולשטאט רחוקה שש נקודות מדרזדן, שנמצאת במקום שמוביל למבחני הירידה.

* בליגה היוונית, פאוק סלוניקי של ביברס נאתכו סיימה רק ב-2:2 מול ארגוטליס. הקשר הישראלי שיחק 90 דקות וקבוצתו פספסה הזדמנות להשיג ניצחון שני ברציפות אך בכל מקרה היא טיפסה למקום השני בטבלה. פנתראקיקוס רשמה הפסד רביעי ברציפות, 1:0 לאסטראס, ועשהאל בן שבת השלים 90 דקות שבהן גם ספג כרטיס צהוב.

* בליגה הפולנית, שלאסק ורוצלאב גברה 0:1 חשוב בחוץ על קראקוביה ורשה. עודד גביש המוצהב לא שיחק. מרקו פאישאו, שאמור היה לחתום בהפועל חיפה, כבש את שער הניצחון (45).

* דפורטיבו לה קורוניה, שנלחמת על העלייה, ניצחה במחזור ה-28 של ליגת המשנה בספרד 2:3 בבית את הרקולס, שבעצמה נאבקת נגד הירידה. גיא אסולין שיחק 47 דקות והוחלף בפורטיז'ו, שמיד צימק בדרך לקאמבק מ-2:0 ל-2:2. אלא שחוסה טוצ'ה הכריע בדקה ה-85.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully