וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן ניצחה 0:2 את מארסיי

האלופה נהנתה משערים של מקסוול ואדינסון קבאני ופתחה פער של שמונה נקודות בפסגה. שלושער לקאלו, 2:3 לליל על אז'קסיו

מקסוול פריס סן ז'רמן מול פלוריאן תובאן מארסיי. Lionel Cironneau, AP
האלופה שוב מעל הליגה. מקסוול מול תאובין/AP, Lionel Cironneau

המחזור ה-27 בליגה הצרפתית הסתיים הערב (ראשון) עם שלושה משחקים מסקרנים. במוקד, פריס סן ז'רמן ניצחה 0:2 את מארסיי בקלאסיקו הצרפתי ופתחה פער של שמונה נקודות בפסגה. במשחק מוקדם שהסתיים ניצחה ליל 2:3 בחוץ את אז'קסיו ועלתה למקום השלישי. ליון ומונפלייה נפרדו ב-0:0.

וינסנט אניימה שוער ליל סופג שער. AP
ממשיך לספוג אבל גם לאסוף נקודות. אניימה/AP

פריס סן ז'רמן - מארסיי 0:2

המשחק שנעל את המחזור היה גם המרכזי ובסיומו, נראה שאין שום דבר שיכול לעצור את האלופה מהגנה על התואר שלה. הפריזאים לא הציגו יכולת גבוהה במיוחד, אבל הצליחו להשיג עוד ניצחון, השלישי ברציפות שלהם בליגה והרביעי ברציפות בבית. הפער של לורן בלאן ושחקניו בפסגה עומד כבר על שמונה נקודות במאבק מול מונאקו.

השער הראשון במשחק נפל חמש דקות בתוך המחצית השנייה. זלאטן איברהימוביץ', כרגיל, סיפק הברקה והפעם היה על תקן המבשל, עם כדור עומק שחתך את כל ההגנה והגיע למקסוול. לברזילאי רק נשאר לשלוח לרשת. את השני נגח לרשת אדינסון קבאני שנכנס כמחליף וחזר מפציעה, אחרי הגבהה מצוינת של גרגורי ואן דר ויל בדקה ה-80. הקלאסיקו הצרפתי שוב שייך לפ.ס.ז'.

עוד בוואלה!

לשלם זול על חבילת הסלולר! עכשיו גם אתם יכולים

לכתבה המלאה

אז'קסיו - ליל 3:2

אחרי פתיחת עונה נהדרת, וינסנט אניימה והקבוצה שלו נמצאים בדעיכה קלה בחודש האחרון אבל אין כמו משחק מול סוגרת הטבלה כדי לחזור למסלול הניצחונות. כוכב המשחק הזה היה סלומון קאלו, אקס צ'לסי, שמוכיח שהוא נמצא עדיין בשיאו. דווקא המארחים עלו ליתרון ראשון משער של גאג'י טאלו כבר בדקה הראשונה, אבל ההצגה של החלוץ מחוף השנהב החלה בדקה ה-26 עם פנדל מדויק לרשת. בדקה ה-38 קאלו השלים צמד ומהפך עם שער נוסף אחרי בישול של ג'ונתן דלפלאס שנכנס כמחליף אחרי חצי שעה. המארחים לא ויתרו וטאלו, גם הוא מחוף השנהב, השלים צמד עוד לפני המחצית וקבע שוויון, אבל קאלו השלים שלושער עם פנדל נוסף בדקה ה-74 והעניק ניצחון חשוב לקבוצתו. בקארי סומאורו מליל הורחק בדקה ב-82. ליל חזרה למקום השלישי בעקבות הניצחון הזה, אז'קסיו רחוקה כבר 13 נקודות מחוף מבטחים.

ליון - מונפלייה 0:0

תיקו מאוד מאכזב לקבוצה של רמי גארד, שרודפת אחרי הכרטיס לליגה האירופית או למוקדמות ליגת האלופות, אבל לא הצליחה לגבור על האורחת, שמצידה מעבירה עונה משועממת במרכז הטבלה. עבור ליון, זה היה מחזור רביעי ללא הפסד. מונפלייה כבר סופרת תשעה כאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully