וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: הרצליה מארחת את נס ציונה

2.3.2014 / 17:03

הקבוצה של בירנבוים רוצה לברוח מהתחתית על חשבון חלומות הפלייאוף העליון של יריבתה (20:55, לייב), שתופיע ללא טל דן

מאמן בני הרצליה אפי בירנבוים עם מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. קובי אליהו
חייב ניצחון. בירנבוים/קובי אליהו

המחזור ה-21 בליגת העל בכדורסל יינעל מחר (שני) במשחק בו תארח בני הרצליה את עירוני נס ציונה (20:55, 5+ לייב). הקבוצה של אפי בירנבוים מגיעה למשחק לאחר תבוסה קשה במשחק הליגה האחרון בחולון, ובידיעה שהיא עדיין צריכה לנצח משחק או שניים על מנת לברוח סופית מהתחתית המאיימת. בקבוצה היו רוצים מאוד לייצר רצף של ניצחונות עוד לפני הכניסה לפלייאוף התחתון כדי לנסות ולהגיע לרבע גמר הפלייאוף, אך יודעים שביכולת הנוכחית יהיה קשה מאוד להגיע להישג הזה. בהרצליה שטפו את השחקנים על היכולת בהפסד בחולון, ומקווים לשינוי מול היריבה מהצמרת, לה הפסידו 102:98 בסיבוב הראשון.

שני ניצחונות בשני המחזורים הקרובים, נגד הרצליה בחוץ והפועל אילת בבית, אמורים להספיק לנס ציונה למקום בפלייאוף העליון, אלא אם הפועל תל אביב תנצח את שני משחקיה גם כן. בקבוצה הצנועה של נדב זילברשטיין יודעים כי ללא שום קשר לתוצאה של האדומים ברוממה, ניצחון ישאיר אותם בתמונה גם למחזור האחרון, בעוד הפסד עלול שלא להספיק. מי שייעדר מההתמודדות הוא טל דן, שספג מכה חזקה בניצחון על אשדוד בשבוע שעבר, ובבדיקה שנערכה לו התגלה כי הוא סובל מסדק באחת הצלעות.

המספר הנוסף

3 - שחקנים לנס ציונה ב-20 השחקנים המובילים את ליגת העל במדד - טיילר האניקאט, דיימון סימפסון ומיטשל וואט. לבני הרצליה אין נציג ברשימה.

6 - שחקנים קלעו לבני הרצליה בספרות כפולות בהפסד בסיבוב הקודם לנס ציונה.

18.5 - נקודות ו-7.7 ריבאונדים בממוצע לטיילר האניקאט מאז שחזר מהפציעה בכף הרגל.

יעמוד למבחן: דן גרונפלד. המתאזרח של בני הרצליה יצטרך לתפוס מנהיגות, כפי שעשה במחצית הראשונה באילת, כדי לעזור לקבוצה לעשות צעד נוסף בבריחה ממאבקי התחתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully