וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא חיימוב: "חוסר ההערכה לשוערים הישראלים פוגע בנו"

הנבחרת, הקרב על אירופה והעונה המוזרה בקריה: "מעולם לא חוויתי דבר כזה". גיא חיימוב מדבר על הכול באולפן תמונת מחזור

ברני ארדוב

עירוני קרית שמונה הייתה רחוקה אתמול (שבת) חמש דקות מניצחון חוץ על הפועל תל אביב ב-10 שחקנים לפני ששער שוויון מוזר של פטר אורלנדיץ' קבע חלוקת נקודות. גיא חיימוב, האיש שספג את השער, הגיע לאולפן "תמונת מחזור" לדבר על העונה המוזרה והמוצלחת שעוברת על הקבוצה הצפונית, על הקרב על אפודת השוער הראשון בנבחרת וגם על האקסית מכבי תל אביב. הראיון המלא.

"זה גול שאתה לא מוכן אליו. אתה מכין את עצמך לכל סיטואציה שיכולה להיות והכדור יוצא לו, אפשר להגיד בפוקס או שפגע במקום לא נכון בליגה ובדיוק רואים אותי אחרי הגול פותח ידיים כי אין מה לעשות. אתה רוצה, אבל אי אפשר להגיב".

דקה של חוסר תשומת לב ושמטתם שתי נקודות יקרות.

"אין ספק שיצאנו מהמשחק הזה ברגשות מעורבים. מצד אחד בדקה ה-60 רצינו שיישאר ככה ולא מעבר, אבל אחרי שהבקענו, שמרנו טוב והחזקנו כמו שצריך והשוויון היה מאכזב. לא צריך להיות חזירים. גם תיקו טוב לנו ואנחנו ממשיכים קדימה".

גיא חיימוב מתארח בתוכנית "תמונת מחזור". ברני ארדוב
"זה גול שאתה לא מוכן אליו". חיימוב/ברני ארדוב

אנחנו מרגישים שאתם פייבוריטים לסיים במקום השלישי.

"כדורגל זה מומנטום ואנחנו במומנטום טוב ומקווים שזה יישאר ככה. יש הרבה נקודות, הפלייאוף עדיין לא התחיל ויש עוד שני מחזורים לסיום העונה הסדירה. יש מפגשים ישירים והכול יכול להיות. יהיה לנו מאבק קשה מול שתי קבוצות טובות. הפועל תל אביב כמה שהם נראים משמעממים, הם קבוצה טובה מאוד".

מי הקבוצה הטובה בין השלוש?

"אני לא חושב שאנחנו עליונים בצורה משמעותית. אולי אנחנו נראים יותר טוב, אבל זה לא אומר כלום. מדובר בקבוצות מצוינות עם שחקנים ברמה גבוהה".

ולא הזכרנו את הפועל באר שבע שהיא באנקר באחד משני המקומות הראשונים. הפער מפתיע אותך?

"אי אפשר לקחת מהפועל באר שבע את מה שהם עושים השנה. אין ספק שהם עושים משהו מדהים בהתחשב בעובדה שבעונה שעברה הם ניצלו במחזור האחרון. יש שם קבוצה מצוינת ואני יכול להעיד שבמשחק נגדנו הם באו ושיחקו כאילו הם מוליכים את הטבלה וכן זה קצת מפתיע שהם רחוקים מאיתנו, אבל כל הכבוד עליהם. אין מה לדבר עליהם בהקשר של מקום שלישי כי ההפרש גדול. הם צוברים נקודות כמו אלופה".

בואו נדבר עליכם. עברתם שנה קשה של פציעות וחילופי שחקנים ואתם משתפרים ממשחק למשחק. איך אתה מסביר את זה?

"אני באופן אישי לא חוויתי דבר כזה בשום קבוצה שהייתי. בתחילת השנה הגיעו 11-12 שחקנים חדשים ולקח לנו זמן להתחבר ואז הגיעו פציעות. תמיר כחלון, משה אבוטבול, שיר צדק ואדריאן רוצ'ט, כל שחקן עם הפציעה שלו וזה משהו שהוא מאוד קשה במיוחד שמדובר בשחקני הרכב ובשלד של הקבוצה. הגענו לינואר אחרי שכבר התייצבנו וניצחנו את מכבי תל אביב ופתאום מכבי קנתה את ברק בדש ובית"ר את דושאן מאטוביץ', סבע שוחרר וטאסבסקי נסע לתאילנד. אלו שחקנים ששיחקו בהרכב לפני שהם עזבו וזה לא פשוט. לקח לנו עוד פעם שבוע-שבועיים לחזור חזרה ולהסתדר, אבל ייאמר לזכותו של ברק בכר והצוות שהם עושים עבודה מדהימה. הם לוקחים את הקבוצה וכל פעם צריכים ללכד אותה מחדש.

"שואלים אותי: 'מה אתה עושה בקרית שמונה?', אז אני יכול להגיד שאחרי האימונים השחקנים נפגשים בבתי קפה, עם הנשים והילדים וזה מה שמחבר את הקבוצה וגורם לנו להישאר ביחד גם כשמתחלפים שחקנים. הביחד של הקבוצה הוא הסיבה שלקח לנו זמן קצר להתאושש".

זו הקדנציה השנייה שלך בקרית שמונה. מה שונה שם והאם המועדון הופך להיות מועדון צמרת לגיטימי?

"מצאתי מקום חם שיש בו את כל התנאים להצליח. במשך ארבע-חמש שנים הקבוצה משתדרגת כל שנה בכל צורה, למשל במתקנים. מוסיפים תנאים כדי להצליח ולהשתפר ואנחנו רואים את השינוי. אנחנו מקבלים הכול מהצוות ומרגישים שהכול נעשה כמו שצריך".

דרקו טאסבסקי, אדריאן רוצ'ט, עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
אחד נפצע, אחד בתאילנד. רוצ'ט וטאסבסקי/קובי אליהו

אתה מצטרף מחר לאימוני הנבחרת לקראת סלובקיה. הרוש אמר שהוא מתאים להיות שוער הנבחרת וגם אתה בסגל. האם אתה מתאים להיות השוער הראשון?

"בכל העניין של דור אחרי, אני חושב שיש דור מצוין של שוערים מוכשרים וצריך סבלנות, לתת להם את הקרדיט. תפקיד השוער הוא קשה ומלא אחריות. אנחנו רוצים, אני, אריאל, מרציאנו, קליימן, דני כל השוערים שהם בסביבה של הנבחרת, אנחנו רוצים לקחת על עצמנו".

אתה ראוי להיות השוער הראשון?

"אני שמח שזימנו אותי. אני רוצה לבוא ולתרום ממה שאני יודע לנבחרת ואמשיך לעבוד קשה כדי שהזימון יהיה ראוי. את השאר יחליט אלי גוטמן".

האמירות שאין יורש לאוואט ואין אלטרנטיבה לא פוגעות בכם?

"זה פוגע, אבל לא צריך להתייחס אלא לענות במגרש. אם נראה על המגרש שלא צריך, הכול יהיה בסדר".

במכבי תל אביב אין מקום לחיימוב?

"אני כבר לא מתעסק בזה. עד קפריסין כל דבר שהיה קשור במכבי תל אביב צרם לי, פגע בי בכל רמ"ח איבריי, אבל מהרגע שבו ג'ורדי נתן לי את ההחלטה להתחרות עם אניימה - שמבחינתי הבנתי שהסיכוי לשחק אפסי - או ללכת לקפריסין, העדפתי ללכת לשחק ומאז כל דבר שקשור במכבי תל אביב כבר לא ענייני".

גיא חיימוב שוער עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
"רוצים לקחת על עצמנו". חיימוב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully