וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי זכתה בגביע הליגה האנגלי

התכולים סיפקו שתי דקות קסומות, חזרו מפיגור בדרך ל-1:3 על סנדרלנד וזכו בתואר לראשונה מאז 1976. נאסרי, טורה ונבאס כבשו שערים נהדרים אחרי שבוריני כבש ראשון לחתולים השחורים

וינסנט קומפני שחקן מנצ'סטר סיטי חוגג. Michael Regan, GettyImages
מהפך נדיר. קומפני מניף גביע/GettyImages, Michael Regan

מזל טוב למנצ'סטר סיטי, שזכתה הערב (ראשון) בתואר הראשון של העונה באנגליה - גביע הליגה. התכולים ניצחו 1:3 את סנדרלנד באצטדיון וומבלי, וסיפקו שתי דקות קסומות, בהן חזרו מפיגור 1:0 והפכו באמצעות שני שערים נפלאים. אוהדי הסיטי חוגגים כעת זכייה שנייה בתואר וראשונה מאז 1976. החבורה של מנואל פלגריני תפנה כעת את תשומת ליבה למאבקי האליפות בליגה, ומקבלים דחיפה מוראלית רצינית. לפני המשחק ידעה סיטי שבחמשת המשחקים האחרונים שלה מול החתולים השחורים היא ניצחה רק פעם אחת, ואכן, בפתיחת המשחק נראה היה שההיסטוריה תשוחזר.

סמיר נאסרי, מנצ'סטר סיטי. Jamie McDonald, GettyImages
גם הוא הוסיף שער נהדר. נאסרי/GettyImages, Jamie McDonald

למרות דקות טובות של סיטי, שקיבלו דחיפה מסרחיו אגוארו שחזר מהיעדרות בת חודש, סנדרלנד הדהימה את וומבלי וכבשה שער יתרון בדקה ה-10 מרגלי פאביו בוריני. האיטלקי כבש כהרגלו במשחק חשוב - כמו שעשה קודם לכן העונה מול מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי וניוקאסל בדרבי. סיטי ניסתה להשיג בכל כוחה את השוויון, אך לא הצליחה לעשות זאת, עד שהגיעו בליץ של שתי דקות. יאיא טורה כבש שער נפלא עם בעיטה חכמה לחיבורים בדקה ה-55, ולפני שסנדרלנד הספיקה לעכל את השוויון, מתפרצת סילונית שהחלה אצל קולארוב הסתיימה עם בעיטה נהדרת של סמיר נאסרי בנגיעה שהלכה לרשת והרימה את אוהדי סיטי על הרגליים. חסוס נבאס המחליף נעץ את המסמר האחרון בארון של גאס פוייט בדקה ה-90. וסנדרלנד? היא תתרכז כעת במאבק האמיתי שלה, המאבק על הירידה לליגת המשנה באנגליה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן סנדרלנד פביו בוריני חוגג. GettyImages
עוד שער מאני טיים שלו לא הספיק. בוריני/GettyImages

מהלך המשחק

דקה 8: סנדרלנד נלחצה לאחור כבר בדקות הפתיחה, וסרחיו אגוארו היה הראשון לסכן את שערה באופן ממשי. הארגנטינאי השתלט על כדור כ-20 מטרים מהשער ובעט כדור שטוח וחזק, מאנונה הדף.

דקה 10: גול! סנדרלנד עוקצת עם שער מפתיע! יאיא טורה איבד כדור במרכז המגרש, ג'ונסון העביר כדור ארוך לכיוונו של פאביו בוריני, שניצל שגיאה של קומפאני, חלף על פניו ושחרר בעיטה חזקה ומדויקת לפינה הרחוקה של פנטילימון. 0:1 לסנדרלנד, גאס פוייט חוגג.

* עד כמה פאביו בוריני מגיע לרגעי האמת? רק נאמר שהחלוץ האיטלקי כבר כבש העונה בניצחונות על מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי וגם מול ניוקאסל בדרבי. גם הפעם הוא לא אכזב.

דקה 22: אגוארו יצא להתקפה מתפרצת ומסר כדור רוחב על עבר נאסרי, הצרפתי ניסה לבעוט מהאוויר אך שחרר כדור חלש הישר לידיים של פנטילימון.

דקה 41: מנצ'סטר סיטי טענה לפנדל לזכותה. הגבהה מכדור קרן התקרבה אל עבר מרטין דמיצ'ליס. הבלם נפל וטען כי הוכשל על ידי אלונסו, אך השופט התעלם.

דקה 49: מנצ'סטר סיטי ניסתה להשיג שוויון מהיר בפתיחת המחצית השנייה. דויד סילבה סיים התקפה מהירה ויפה של סיטי עם בעיטה שטוחה מקצה הרחבה שנעצרה בקלות על ידי מאנונה.

דקה 55: גול! איזה שער שוויון נהדר של יאיא טורה! הקשר מחוף השנהב קיבל כדור כ-25 מטר מהשער, ראה בזווית העין את מאנונה במיקום לא טוב ובעט באומנות בדיוק לחיבור הרחוק. 1:1.

דקה 56: גול! לא הספקנו להירגע מהשוויון, וסיטי משלימה מהפך אדיר. קולארוב התחיל מתפרצת באגף שמאל, מסר כדור רוחב שהגיע לנאסרי. הצרפתי שחרר בעיטה מהירה מבלי לעצור את הכדור לפינה הרחוקה. 1:2 לסיטי.

דקה 72: סנדרלנד העיקשת לא מוותרת. פלטשר, שנכנס כמחליף, קיבל הזדמנות לא רעה, כשנותר חופשי בתוך
הרחבה ובעט ברגל שמאל הישר לידיו של פנטילימון.

דקה 90: גול! עכשיו זה גמור! יאיא טורה, שוב הוא, הוציא את סיטי לעוד מתפרצת קטלנית, ומצא את המחליף חסוס נבאס, שכבש מתוך הרחבה. 1:3 לסיטי.

יאיא טורה, מנצ'סטר סיטי, פאבלו סבאלטה. Michael Regan, GettyImages
גול פשוט מופלא. טורה/GettyImages, Michael Regan

הרכבים

מנצ'סטר סיטי: קוסטל פנטילימון, פאבלו סבאלטה, וינסנט קומפאני, מרטין דמיצ'ליס, אלכסנדר קולארוב, סמיר נאסרי, יאיא טורה, פרננדיניו, דויד סילבה, אדין דז'קו, סרחיו אגוארו (חסוס נבאס, 58).

סנדרלנד: ויטו מאנונה, פיל ברדסלי, ווס בראון, ג'ון אושיי, מרכוס אלונסו, סונג-יונג קי, סבסטיאן לארסון (סטיבן פלטשר, 60), לי קאטרמול, ג'ק קולבק, אדם ג'ונסון, פאביו בוריני.

אוהדי סנדרלנד. GettyImages
קיבלו סיבה למסיבה. עד שהגיע הבליץ. אוהדי סנדרלנד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully