וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין מקהייל: "אני שמח שכספי קלע ככה"

מאמן יוסטון מרוצה מהתפוקה של הישראלי בניצחון על דטרויט. לברון בפרשיה מוזרה עם הליגה, נאש בהצהרה, פרדט בשיקגו

עומרי כספי שחקן יוסטון רוקטס מול אנתוני בנט שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
בדרך לזכות מחדש באמון של מקהייל? כספי/AP

חודש לא קל עבר על עומרי כספי. הישראלי של הרוקטס ראה כיצד ג'ורדן המילטון מונחת הישר לעמדה שלו, גונב לו דקות משחק וגורם לירידה משמעותית בממוצעים שלו, אך הלילה (ראשון) הוא אולי עשה צעד בדרך לזכות מחדש באמון של קווין מקהייל. בהיעדרו של צ'נדלר פארסונס, עלה כספי מהספסל של הרוקטס ב-110:118 על דטרויט, זכה ל-15 דקות ורשם תפוקה נהדרת - 16 נקודות (1 מ-1 לשתיים, 3 מ-4 לשלוש, 5 מ-6 מהקו), 3 ריבאונדים, 2 אסיסטים, חטיפה, חסימה ואיבוד. היה זה המשחק הראשון בו כספי קולע בספרות כפולות מאז ה-22 בינואר, כ-13 משחקים.

"אני שמח שעומרי קלע ככה היום, הוא וטרנס ג'ונס היו טובים מאוד ושיחקו עם הרבה אנרגיה. הם עזרו לנו להכתיב את הקצב שרצינו", החמיא בסיום מאמן הרוקטס, קווין מקהייל.

"כספי היה יעיל הלילה כמו ג'יימס הארדן, וניצל את ההזדמנות שניתנה לו", נכתב בסיקור המשחק באתר ה-NBA.

לברון ג'יימס שחקן מיאמי היט לבוש במסיכה. AP
על מה ולמה אסרו על לברון מסכה שחורה?/AP

לברון לא מבין את החלטת הליגה בנוגע למסכה

מיאמי ניצחה הלילה 98:112 את אורלנדו בדרבי של פלורידה, אך את הכותרת מהמשחק קיבלנו עוד לפני המשחק. לברון ג'יימס, הסובל מפציעה באף שמצריכה לבישת מסכה מיוחדת. במשחק הקודם לבש ג'יימס מסכה שחורה, אך לפני המשחק הלילה התבקש להחליף אותה בשביל מסכה שקופה, מה שלא ממש מצא חן בעיניו. "זה לא חוק של הליגה, אבל זו בקשה מיוחדת של הליגה". ג'יימס סירב לפרט את הסיבות שהביאו לבקשה מהליגה, אך ציין כי "ממה שאמרו לי, זה לא הגיוני בכלל. אבל היי, אני רק שחקן בליגה הזו, ואציית לבקשה. לא איכנס לנושא הזה, הכל בסדר ביני לבין ה-NBA".

גם כריס בוש התייחס לנושא והגן על חברו לקבוצה. "אנחנו יודעים שכל דבר שקשור בלברון יהפוך לביג דיל. זה הפך לסיפור אחרי שבליגה אמרו שלברון לא יכול ללבוש את המסכה הזו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן סקרמנטו קינגס ג'ימר פרדט. Jim Urquhart, AP
בדרך לבולס. פרדט/AP, Jim Urquhart

עוד חדשות והחתמות מרחבי הליגה

* אוקלהומה סיטי הודיעה רשמית על החתמתו של הפורוורד הוותיק קרון באטלר. השחקן בן ה-33 עזב את מילווקי, אליה הגיע במהלך הקיץ שעבר והעמיד ממוצעים של 11 נקודות ו-4.6 ריבאונדים.

* על פי דיווחים בארצות הברית, הקלע ג'ימר פרדט יחתום בשיקגו. פרדט עזב מוקדם יותר את סקרמנטו, ופניו מועדות כעת לבולס. "קליעה מבחוץ תמיד יכולה לעזור, אז נראה איך זה יתפתח", התייחס מאמן הבולס טום ת'יבודו להחתמה האפשרית. "לג'ימר יש הרבה כישרון", התלהב טאג' גיבסון. "הוא פשוט אף פעם לא היה בקבוצה הנכונה כדי להראות את זה".

* סטיב נאש מודה: "אם לא אחזור ללייקרס בעונה הבאה, אסיים את הקריירה שלי". את הציטוט הזה ומספר דברים נוספים של נאש תוכלו לראות למטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully