וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "היתרון שלנו על פני מנצ'סטר סיטי הוא שקרי"

מאמן צ'לסי לא מתרשם מההתבססות בפסגה. על הניצחון בפולהאם: "לא דיברתי עם השחקנים". ונגר על ההפסד: "פגיעה קשה"

ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי. Ian Walton, GettyImages
"במחצית לא אמרתי לשחקנים כלום. פשוט כלום". מוריניו/GettyImages, Ian Walton

צפוף מאוד בצמרת האנגלית ולקראת הישורת האחרונה של העונה, כל נקודה משמעותית בקרב על האליפות. צ'לסי ביססה את מקומה בראשות הטבלה בזכות ניצחון 1:3 בדרבי הלונדוני נגד פולהאם, והיא עתה בראש הטבלה עם 63 נקודות, ארבע יותר מהשנייה ליברפול והשלישית ארסנל. מנצ'סטר סיטי מדורגת רביעית עם 57 נקודות, ומוריניו סבור כי מיקומה של קבוצתו אינו משקף את מאזן הכוחות. "היתרון שלנו על פני מנצ'סטר סיטי הוא שקרי", אמר המאמן הפורטוגלי, "אם הם ינצחו את מנצ'סטר יונייטד ואת המשחק החסר שלהם, הם יהיו בפסגה".

לא היה קל לצ'לסי לאסוף את הנקודות בקרייבן קוטג'. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, הגיעה התעלות של אנדרה שורלה, שכבש שלושער בתוך 22 דקות, ואפשר לבלוז לצאת עם שלוש נקודות ביד. "במחצית לא אמרתי לשחקנים כלום. פשוט כלום, אפילו לא מילה", אמר מוריניו, "נכנסתי לחדר ההלבשה, ויצאתי ממנו. אני לא יודע אם מישהו אחר דיבר איתם".

אנדרה שורלה צ'לסי חוגג שער. AP
התעלה בזמן מבחינת צ'לסי. שורלה/AP

ארסנל ספגה אמש (שבת) את הפסדה החמישי העונה, כשנוצחה 1:0 בסטוק סיטי, והתותחנים, שירדו מהמקום השני לשלישי יודעים שלאובדן הנקודות הזה יכולה להיות השלכה על המשך הדרך. "זאת לא דאגה קטנה, זאת דאגה גדולה עבורנו, במיוחד לגבי הדרך שבה הפסדנו", אמר מאמן ארסנל ארסן ונגר. "לא אהבתי את איך שנראינו, ההפסד הזה גורם לנו לפגיעה מאסיבית".

מסוט אוזיל החל את המשחק על הספסל ובדקה ה-66, כאשר התוצאה עדיין הייתה מאופסת, הוא נכנס כמחליף אך ראה את קבוצתו סופגת מהנקודה הלבנה. ונגר אמר כי אוזיל היה כשיר למשחק, והוא הכניס אותו כמחליף כי ראה ששחקניו מתקשים לסכן את שערה של סטוק. "לא יצרנו מספיק הזדמנויות ונענשנו", אמר הצרפתי, "אין לי מה להגיד על השופט, אני מעדיף להתרכז ביכולת של השחקנים שלי, שהייתה לפי הסטנדרטים שלנו, חלשה מאוד".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מאמן ארסנל, ארסן ונגר. GettyImages
דאגה גדולה. ונגר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully