וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמד סליחי: "זה אחד השערים היפים שכבשתי"

האלבני שמתמחה בשערים וירטואוזים חגג את המספרת, בעכו הזהירו: "צריך להשאירו". שבתאי טען לעבירה בשער של ראיוס

one

הפועל עכו סיפקה אתמול (שבת) את אחד המועמדים הבולטים להיבחר כשער העונה. חמדי סליחי, שהגיע בחודש ינואר לקבוצה, בעט מספרת אדירה נגד מכבי חיפה ולמרות שהשער הספיק רק ל-1:1, בעכו יכולים להיות מרוצים מקצב צבירת הנקודות בשבועות האחרונים. עכו נמצאת במקום העשירי ביתרון של שבע נקודות על פני רמת השרון שנמצאת במקום ה-13.

בסיום המשחק נראו שחקני עכו שפופים בחדר ההלבשה לאור העובדה שבקבוצה הייתה תחושה של החמצה. "הפנים של השחקנים אמרו הכול", אמרו. "נעים היה צריך לעבור אחד אחד ולהגיד להם: 'לא נורא'. אם אלו התחושות אחרי תיקו נגד מכבי חיפה, כנראה שמצבנו בסדר. סליחי שחקן גדול ואנחנו צריכים להגיד תודה שהוא בכלל הגיע לפה. אחרי מספרת כזו רק צריך לדאוג להשאיר אותו".

חמדי סליחי שחקן הפועל עכו כובש במספרת מול מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"כשהכדור היה בדרך אליי, רק רציתי לשים את עצמי במצב הכי טוב לכיבוש ולא חשבתי יותר מדי". חמד סליחי/אדריאן הרבשטיין

סליחי עצמו אמר לוואלה! ספורט: "אני שמח לשמוע שמדברים על השער שלי. כשהגעתי הביתה אחרי המשחק, ראיתי את השער והוא ללא ספק יפה. הייתי קצת מאוכזב מכיוון שיכולנו לנצח אם היינו שומרים על התוצאה". על אופן הבקעת השער, הוסיף האלבני: "כשהכדור היה בדרך אליי, רק רציתי לשים את עצמי במצב הכי טוב לכיבוש ולא חשבתי יותר מדי. כבשתי הרבה שערים בסגנון הזה. כבשתי ככה במדי הנבחרת נגד מונטנגרו ולוקסמבורג, אבל אני חושב שזה אחד השערים היפים ביותר שכבשתי".

על ההשוואה למספרת של ברק יצחקי אמר סליחי: "לא ראיתי את השער שלו. אני צריך לראות את המספרת שהוא הבקיע כדי לקבוע איזו יותר יפה". סליחי נשאל גם על עתידו ועל האפשרות שהקבוצות הגדולות בארץ יביעו בו עניין בסוף השנה, ואמר: "מכבי חיפה, מכבי תל אביב והפועל תל אביב הן קבוצות גדולות. כל שחקן היה שמח לשחק בקבוצות כאלה, אבל אני לא חושב על זה. מהיום הראשון אני מנסה לעשות את הכי טוב ומתרכז בעכו".

סליחי כבש במספרת, ראיוס הציל את חיפה עם 1:1

יובל נעים התאכזב בסיום: "הניצחון היה לנו ביד"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
חמדי סליחי שחקן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
חתום לעונה הבאה במקרה של הישארות. חמד סליחי/אדריאן הרבשטיין

סליחי, אגב, חתום על חוזה גם לעונה הבאה שיהיה תקף אם עכו תישאר בליגה, אבל לא מן הנמנע שהשחקן יהיה מבוקש על ידי קבוצות נוספות בסיום העונה אם ימשיך להפגין יכולת גבוהה. מי שזכו למרבית המחמאות מלבד סליחי הם גיא דיין ושניר משען שעשו עבודה מצוינת. בכל מקרה, בקבוצה נשמעו טענות קשות סביב שער השוויון שהגיע אחרי ספק עבירה על יובל שבתאי שהוביל את רובן ראיוס להשוות.

יובל שבתאי סיכם את המשחק: "לדעתי עשו עליי עבירה בשער של ראיוס. אם זה היה הפוך, על פחות הם היו מקבלים עבירה וראינו את זה לאורך כל המשחק. בסך הכול אם יצאנו מאוכזבים מתיקו מול חיפה, זה אומר הכול על הצורה שבה אנחנו משחקים. הכינו אותנו מצוין למשחק. הם לא הגיעו להרבה מצבים. יש לנו עבודה ואם נמשיך ככה, נישאר בליגה". הקשר התייחס לשינוי בעכו ואמר: "מאז החיזוק בינואר, אנחנו יותר מסוכנים בהתקפה. אפשר לראות שאנחנו באים עם ביטחון מאחור. נקווה שבמשחקים הבאים נמשיך לנצח. מחכה לנו משחק קשה מול קרית שמונה בחוץ, והליגה עוד לא נגמרה".

בינתיים בפן הניהולי של הקבוצה המנכ"ל עזרא גורש צפוי לסיים את תפקידו בשל חילוקי דעות, ומי שעשוי למלא את מקומו הוא חבר ההנהלה יגאל סוויסה. עכו תצא בשבוע הבא למשחק חוץ מול עירוני קרית שמונה ותחסר במשחק את אדי גוטליב המוצהב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully