וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ליאז' גיששה אצל טואטחה. ביקורת על פלאח

2.3.2014 / 8:03

הבלגים רוצים לרכוש בקיץ את המגן, שעדיין לא נקרא לשיחה על עתידו. הירש צפוי לחתום. במועדון יועמדו לדין על פריצת אוהד

one

שחקני מכבי חיפה קיוו במהלך השבוע לתיקו במשחק המוקדם בין הפועל תל אביב לקרית שמונה שיקדם את הקבוצה במאבק על המקום השלישי, אבל אחרי שקיבלו את מבוקשם, הם לא סיפקו את הסחורה עם 1:1 בעכו, ונותרו במקום הרביעי.

השער המדהים של חמדי סליחי הובקע אמנם בהתקפה מהירה של עכו, אבל בחיפה היו מי שהפנו אצבע מאשימה לבלם סארי פלאח. "הוא עצר את הכדור במקום ובא בטענות לשופט, בינתיים עכו חידשה את המשחק והבקיעה. הוא היה צריך להיות קצת יותר חכם ולהעיף את הכדור הצידה. זה תוצר של שחקן עם פחות ניסיון", אמרו עליו שחקנים. גם אריק בנאדו העיר לפלאח במחצית: "לא באת מרוכז. תעשה פעולות יותר פשוטות. אל תיתן כדורים לאמצע ככה. תרחיק יותר פשוט".

צפו בתקציר ובשערים הנפלאים: 1:1 למכבי חיפה מול עכו

בנאדו בסיום: "מאמין בדרך שלי, רק שחר יחליט על עתידי"

סארי פלאח מכבי חיפה מורחק. ברני ארדוב
"הוא היה צריך להיות קצת יותר חכם ולהעיף את הכדור הצידה". סארי פלאח/ברני ארדוב

ללא קשר לביקורת, לא מן הנמנע שפלאח יירד לספסל במשחק הקרוב. למרות היכולת, בסיום שוחחו מספר שחקנים בחדר ההלבשה ואמרו: "היה קשה לשחק נגד צפיפות. צריך להסתכל על חצי הכוס המלאה". אחד השחקנים הוסיף: "רק נגדנו נותנים גולים כאלה". נקודת האור בחלק ההתקפי הגיעה מכיוונם של רובן ראיוס, שכבש שער נהדר והיה מעורב ברוב הפעולות ההתקפיות, ומתמאש פרישקין, שהיה בין היחידים שחיפש את הכדור וניסה לסכן את השער. אפרופו חלוצים, בחיפה מעריכים שבתחילת השבוע הנוכחי תיסגר העברתו של החלוץ שחר הירש, שעל מועמדותו פורסם בשבוע שעבר בוואלה! ספורט. הירש, שכרטיס השחקן שלו שייך להפועל חיפה, אמור להגיע לפגישה עם ראשי המועדון בליווי סוכנו, גלעד קצב.

בינתיים, לוואלה! ספורט נודע כי נציגי המגן טאלב טואטחה קיבלו לאחרונה מסרים מסטנדרד ליאז' לפיו היא עוקבת אחר השחקן ומעוניינת להיכנס בקיץ למשא ומתן עם מכבי חיפה. על פי מקורבים לעסקה, טואטחה קיבל כבר בקיץ הצעה כתובה מהמועדון הבלגי, שהיה מוכן לרכוש אותו ממכבי חיפה תמורת מיליון וחצי יורו, עסקה שהייתה אמורה להתבצע באמצעות סוכן השחקנים דודו דהאן שקיבל תשובה שלילית לגבי העניין. חיפה, יש לציין, נפגשה עם אביו של השחקן פעם אחת במהלך העונה, במטרה לברר אם השחקן מעוניין לחתום על חוזה ארוך טווח. השחקן עצמו לא פוסל אפשרות לחתום על חוזה חדש לטווח ארוך.

קומץ אוהדי חיפה הפנה קללות במהלך המשחק לכמה מהשחקנים ששיחקו בצד הקרוב אליהם. "זה לא נעים לספוג קללות, אבל זה לא משקף את כל הקהל הנפלא שלנו", אמרו שחקנים. הקשר רן אבוקרט התייחס לתוצאה וגם ליכולת: "רצינו להגיע לפה ולנצח כמובן. תיקו משקף את המשחק, הוא התנהל ברובו במרכז המגרש. התקשינו להגיע למצבים. עכו סגרו אותנו בצורה טובה. יש עוד הרבה נקודות בקופה, נרצה להשיג את הכרטיס לאירופה", אמר הקשר. "התכוננו בצורה מצוינת למשחק, עכו סגרו אותנו בצורה טובה, מגיעה להם מילה טובה. הם צריכים נקודות ונלחמו. אנחנו נצטרך יותר איכות במשחק שלנו, להכריע משחקים. הקהל נתן לנו תחושה טובה, נקווה לא לאכזב אותו בהמשך".

"נותרו לנו עוד שני משחקים עד הפלייאוף, נגד קבוצות תחתית", סיכם אבוקרט. "את ההכנה נשאיר לאריק שעושה עבודה טובה, על המגרש ניתן הכל כדי לנצח".

תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף הגיש כתב אישום נגד הקבוצה בעקבות פריצת אחד האוהדים לדשא במשחק מול הפועל תל אביב. גורם במכבי חיפה אמר: "הצעיר נעצר ובחקירה שלו וכן מסרטון שהועלה לרשת הוא עשה זאת לאחר שהתערב על סכום של אלף שקל עם חבריו. לא סביר שמעמידים אותנו לדין על התנהגות של אוהד שלוקח את החוק לידיים ואמור להיענש על ידי רשויות החוק. כיצד אנחנו אמורים למנוע התנהגות כזו של אוהד המתערב עם חבריו? רק ענישה קשה תרתיע".

עדכון ראשון: 8:03

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully