וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיט: דן פרויליך וגל כהן זכו באליפות דגם 470

בתום יום שיוטים מותח בחיפה הצמד שמר על תוארו. נויה בר-עם ורימון שושן זכו אצל הנשים. יו"ר האיגוד: "זו יריית הזינוק לקראת אירוח אליפות העולם"

אלופי ישראל בדגם 470 שיט דן פרויליך (שלישי מימין) גל כהן (שלישי משמאל). איגוד השיט,
היה צפוף בים. פרויליך וכהן/איגוד השיט

אליפות ישראל בשייט מפרשיות 470 ננעלה היום (שבת) בחיפה עם זכייתם של דן פרויליך וגל כהן בתואר הגברים, ושל נויה בר-עם ורימון שושן בתואר הנשים לשנת 2014. התחרות שימשה גם כמבחן לאתר שיארח את אליפות העולם בדגם בשנה הבאה, אליפות שתהווה את תחרות הקריטריון המרכזית של התאחדות השייט הבין-לאומית (ISAF) למשחקי ריו 2016. זו הייתה גם תחרות המבחן לקביעת הסגל הלאומי לשנת 2014.

בשיוט השביעי (הראשון היום) ניצחו הנשים יהל וולך וסתיו ברוקמן שהקדימו את יוגב יוסף וניר שנטל. כהן ופרויליך סיימו במקום השלישי, לפני שני צוקרמן ונופר אדלמן, ואילו בר-עם ושושן סיימו במקום החמישי. התוצאות צופפו את הפערים מהפסגה. תוצאות השיוט השמיני היו דומות לשביעי, כאשר הצמד וולך וברוקמן ניצחו שוב, לפני יוסף ושנטל. כהן ופרויליך חצו במקום הרביעי ובר-עם ושושן במקום השישי.

רגע לפני השיוט האחרון והקובע נוצרה פסגה צפופה ומרתקת, כאשר בגברים כהן ופרויליך הובילו עם 13 נקודות לפני יוסף ושנטל עם 15, ואילו אצל הנשים בר-עם ושושן עם 20 נקודות, הקדימו ב-3 נקודות את וולך וברוקמן. בשיוט התשיעי שני צמדי הנשים שטו מפרשית לצד מפרשית, כאשר בסיום בר-עם ושושן מהפועל תל אביב סיימו במקום השני וזכו בתואר הנשים, ואילו וולך וברוקמן משדות-ים, שסיימו את השיוט במקום השלישי, הוכתרו כסגניות. בין הגברים כהן מהפועל תל אביב ופרויליך משדות-ים סיימו אמנם רק במקום הרביעי בשיוט, אולם לאחר שיוסף ושנטל משדות-ים הסתפקו הפעם רק במקום השמיני, התואר נשאר אצל הצמד שזכה בו גם בשנה שעברה.

אלופות ישראל בשיט דגם 470 נויה בר-עם רימון שושן. איגוד השיט,
מפרשית לצד מפרשית, עד להכרעה. נויה בר-עם ורימון שושן/איגוד השיט

גילי אמיר, יו"ר איגוד השיט, אמר בסיום התחרות: "חזינו היום בסיום מרתק, כשבכל רגע ושלב התוצאות יכלו לשנות את המיקומים הסופיים. בסופו של דבר ניצחו שני הצמדים הבכירים, הן בגברים והן בנשים, אולם היה זה אחרי מאבק אמיתי ושום דבר לא הלך להם בקלות. המארגנים הוכיחו שהאתר הזה ראוי לארח את אליפות העולם, שתתקיים בשנה הבאה בהשתתפות 120 שייטים מכל העולם, שיודעים שהתחרות הזו עשויה להעניק להם את הכרטיס למשחקים האולימפיים בריו, שנה מאוחר יותר, או להשאירם מאוכזבים בבית. אליפות ישראל הייתה למעשה יריית הזינוק להכנות של אתר השיט בחוף השקט בחיפה לקראת אירוח אליפות העולם בשנה הבאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
  • עוד באותו נושא:
  • שיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully