וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים רוצה את קפילוטו לעונה נוספת

2.3.2014 / 8:45

במועדון מרוצים מהבלם ששייך למכבי ת"א. שחקנים: "הדשא בטדי הכי גרוע בארץ, שחקני אשדוד שאלו אם חזרנו לימק"א"

one

שביעות רצון נרשמה אמש (שבת) בבית"ר ירושלים לאחר הניצחון 0:2 על מ.ס אשדוד, שקירב את הקבוצה להישארות סופית בליגת העל. בסיום נזכרו השחקנים בחדר ההלבשה בהפסד בקרית שמונה בשבוע שעבר ואמרו: "אם היינו מנצחים שם, היינו עושים את הבלתי ייאמן בעונה כזאת ומסיימים בפלייאוף העליון. עכשיו צריך להאמין שנוכל לעשות את הכמעט בלתי ייאמן וננצח את מכבי בשבוע הבא".

השוער אריאל הרוש אמר: "אנחנו ממשיכים במגמת השיפור. לא הזעתי היום, אבל בשבוע הבא נגד מכבי תל אביב אני מאמין שאזיע המון. גם בלי ברק יצחקי הם קבוצה מצויינת. מכאן אני רוצה לאחל לו החלמה מהירה ובריאות, הוא שחקן שאין אחד שלא אוהב אותו".

שחקנים בקבוצה התלוננו על המשטח בטדי ואמרו: "אפילו שחקני אשדוד צחקו ושאלו אם חזרנו לימק"א. מאז השלג המשטח בושה וחרפה, אי אפשר לשחק ככה כדורגל, כל פס אתה מרגיש את הבעיות בדשא. מי שאחראי על העניינים צריך לטפל בזה".

צפו: בית"ר ירושלים גברה 0:2 קליל על אשדוד בטדי

הרוש: "לא מעניין אותי שלא רוצים לפרגן, אדבר במגרש”

אריאל הרוש שוער בית"ר ירושלים חוגג. מור שאולי
"בשבוע הבא נגד מכבי תל אביב אני מאמין שאזיע המון". אריאל הרוש/מור שאולי

בבית"ר מרוצים מהיכולת של ההגנה בתקופה האחרונה, ומחמאות רבות ניתנו לבלם ניסו קפילוטו. בבית"ר כבר התקבלה החלטה לנסות ולהחתים את השחקן גם לעונה הבאה ושיחות עם מכבי תל אביב המחזיקה בכרטיסו ייפתחו בקרוב.

במידה ובית"ר תרצה את קפילוטו ליותר מעונה אחת, היא תצטרך לשלם למכבי ת"א דמי השבחה. מעבר לקפילוטו, רוצים בבית"ר להאריך גם את חוזיהם של אבירם ברוכיאן, שי חדד, ג'ונתן וילה ובריאן ז'ונס. ז'ונס שסובל מחבלה באזור הצוואר ינוח בימים הקרובים. עומר אצילי נותר גם אתמול מחוץ לסגל, אך נראה כי עם הבטחת ההישארות הוא יזכה לדקות משחק במשחקי הפלייאוף התחתון. אלי דסה חזר לסגל לאחר שלושה משחקים, ונראה שגם הוא יזכה לדקות במשחקים הקרובים. בבית"ר אמרו אמש: "נוצרה תחרות על ההרכב ועל המקום בסגל וזה דבר בריא, חבל שלוקחים את זה למקומות שליליים".

הקהל ביציע המזרחי הקדיש אמש שתי דקות דומייה לזכרו של אוהד הקבוצה שי רחמים שנפטר בליל שישי בפתאומיות מדום לב בגיל 33. רחמים היה אוהד מוכר ביציע, ופטירתו הכתה בהלם אוהדים רבים. האוהדים ניסו לקבל במהלך השבת את אישור ההתאחדות לדקת דומייה אך נענו בשלילה והחליטו לעשות זאת עצמאית. ביציע הונף דגל שחור בזמן השמעת התקווה, ולאחר 30 דקות משחק עזבו עשרות מיושבי היציע את האיצטדיון בכדי לקחת חלק בהלוויתו של רחמים בגבעת שאול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן בית"ר ירושלים, ניסו קפילוטו. טל לוי
בונים עליו. ניסו קפילוטו/טל לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully