וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוש: "לא מעניין אותי שלא רוצים לפרגן, אדבר במגרש"

1.3.2014 / 21:59

בית"ר ירושלים ניצחה את אשדוד, השוער סגר חשבון עם התקשורת. רוני לוי: "שמרנו את אשדוד על אפס מצבים"

one

בית"ר ירושלים גברה הערב (שבת) 0:2 על מ.ס אשדוד באצטדיון טדי והשיגה לעצמה קצת שקט ומרחק מהתחתית. פאבלו ברנדאן כיכב עם שער בנגיחה כבר בדקה השלישית ועם בישול לנגיחה של ניסו קפילוטו, בדקה ה-29. אלכסנדר דוידוב הורחק בתוספת הזמן. בית"ר כנראה לא תהיה העונה בפלייאוף העליון וכך גם אשדוד שפספסה הזדמנות לצמק את הפער מסכנין השישית לנקודה בלבד.

בית"ר ניצחה 0:2 את אשדוד, ברנדאן וקפילוטו כבשו בנגיחות

רוני לוי, מאמן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
מרוצה ממשחק ההגנה. רוני לוי/אדריאן הרבשטיין

רוני לוי היה מרוצה בעיקר מההגנה של קבוצתו ואמר בסיום: "משחק הגנה יוצא מן הכלל שלנו, שמרנו את אשדוד על אפס מצבים וזה כבר הישג. הכרענו את המשחק מוקדם וזה גרר את השחקנים ללכת אחורנית. חבל שלא ניצלנו את זה כדי לכבוש במתפרצות. החבר'ה השקיעו הרבה מאמץ, אם כי ראיתי קצת עייפות, כנראה בגלל ההשקעה באימונים האחרונים".

המאמן נשאל על המטרות של הקבוצה העונה: "התרחקנו מאוד מהתחתית וזה חשוב מאוד. אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק, נעבור את המחזור הבא ונראה לאן נכוון. אנחנו רוצים להגיע כמה שיותר גבוה, ואם זה יהיה אפשרי להגיע לפלייאוף העליון אז למה לא. מכבי תל אביב זה אתגר הכי קשה שיכול להיות. על השאלה האם ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה, אמר: "כרגע יש לי חוזה עד סוף השנה בבית"ר ירושלים, כשיציעו לי משהו אז נדבר".

אריאל הרוש: "שני השערים שכבשנו גמרו את המשחק. לא היה משחק טוב, לא היה קצב למשחק, אבל הכי חשוב שניצחנו והתרחקנו עוד שלוש נקודות מהחלק התחתון. עכשיו אנחנו עם יותר ביטחון לקראת ההמשך. אנחנו רוצים להשתפר, התחיל פה איזה תהליך של בנייה ואנחנו רוצים להמשיך להתקדם. לא הייתה לי עבודה היום, את החולצה הזו מאיר הרוש לא יצטרך לכבס. יש גם משחקים כאלה".

על הזימון לנבחרת ישראל: "לא הופתעתי, ידעתי את זה משיחות עם אלי גוטמן עוד מהקמפיין הקודם. אלי גוטמן וגיורא אנטמן הם הקובעים, אני מקווה שלא אאכזב ואראה מדוע אני ראוי להיות שוער הנבחרת. לא מעניין אותי שלא רוצים לפרגן כאן, אני אדבר רק במגרש".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ניר קלינגר מאמן מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
פספס הזדמנות נדירה לפלייאוף העליון. קלינגר/קובי אליהו

בצד השני שררה כמובן אכזבה מובנת. אחרי שנחלה הפסד ביתי ראשון העונה במחזור החולף, הקבוצה של ניר קלינגר שוב פישלה בחוץ וראתה את המקום השישי מתרחק ממנה מאוד.

קלינגר סיכם את המשחק: "לא שיחקנו טוב, המשחק נגמר לנו לצערי מהר מאוד. האנרגיה נגמרה לנו אחרי שני שערים מהירים במצבים נייחים, זה לא אמור לקרות. אני חושב שהיינו צריכים לעשות יותר בשביל לחזור למשחק. אין מה לסכם משחק כזה, גם איבדנו שחקן בדקה האחרונה ולא יצא שום דבר חיובי מהמשחק. באנו עם אנרגיה טובה, אבל כשאתה סופג בטדי שער מוקדם זה נותן להם דחיפה. היה משחק כדורגל לא טוב ולנו חלק מרכזי בהצגה הלא טובה. אם נגיע בשני המשחקים הבאים יותר מוכנים, אולי יהיה לנו סיכוי".

על ההחלטה של אלון יפת להרחיק את אלכסנדר דוידוב, אמר קלינגר: "בסיטואציה כזו, אפשר להפעיל שיקול דעת, במיוחד כששני הצדדים מעורבים. המשחק גמור, לדעתי יש את חוק ההיגיון, אבל לאלון יש את ההיגיון שלו. אמרתי לו, הוא אמר את שלו ונגמר".

בנצי מושל מ.ס. אשדוד מול אנדרס טונייס בית"ר ירושלים. מור שאולי
קצת נחת. טונייס במאבק/מור שאולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully