וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק לוזון: "שהאיגוד יסיק מסקנות ויטפל בשופטים"

2.3.2014 / 8:41

במכבי פ"ת לא נרגעו מהשיפוט של גיא ברגר. הבעיה של רפואה ולוזון: בנוסף לזיטו, גם קבהא וגולדנברג מורחקים מול רמה"ש

one

אחרי ההפסד להפועל באר שבע, במכבי פתח תקוה עסקו אמש (שבת) בעיקר בבעיות השיפוט. הנשיא לעבר עמוס לוזון הודיע בסיום לשופט גיא ברגר כי ישוחח עם יו"ר איגוד השופטים יריב טפר, למרות שבמועדון בטוחים שתלונה בעניין לא תעזור. נכון לשעות הלילה, התייעצות בין קברניטי המועדון הובילה להחלטה לא להגיש מכתב לאיגוד השופטים בעניין, בטענה שהדבר לא יעזור. "מי שצריך לטפל בשופטים הוא איגוד השופטים, ולא אנחנו. שהוא יסיק את המסקנות. גם אם נגיש מכתב, וכרגע אין כוונה להגיש כזה, זה לא יעזור", אמר איציק לוזון. "לכולם ברור שהשופט הכריע את המשחק. עם 11 שחקנים הם בחיים לא מנצחים אותנו".

איציק לוזון מנהל מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
"לכולם ברור שהשופט הכריע את המשחק". איציק לוזון/קובי אליהו

בפתח תקוה זועמים על ההרחקה של זיטו משתי סיבות. הראשונה: לטענתם הצהוב השני לא היה מוצדק. השנייה – מי שייעדרו בשבוע הבא רמת השרון הם חגי גולדנברג ומרואן קבהא. האחרון משחק במשבצת הקשר האחורי יחד עם זיטו, השני יכול לשחק בעמדה הזאת כ"סותם חורים". "השופט הזה לא רק הרג את המשחק הזה, אלא פגע בהכנות שלנו למשחק הבא, וזה הכי כואב", אמרו בקבוצה. לאור מצוקת הקשרים האחוריים, ניצן דמארי יפתח בעמדה הזאת לצד גידי קניוק, שחקן בעל אופי התקפי יותר.

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
פדרו גלבאן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
מוערך אבל לא יכול לבד. גלבאן/קובי אליהו

בניגוד למחשבות לספסלו עד לפני שבועיים, במכבי פתח תקוה מרוצים מאוד מהיכולת של פדרו גלבאן, ששוב מוכיח שהוא מסוגל להחזיר את הקבוצה למשחק ברגע אחד של הברקה. "בשביל זה הבאנו אותו לפה, בשביל הרגעים האלה, אבל מסתבר שזה לא מספיק לנו", אמר אתמול המאמן קובי רפואה.

ייטב לוזון ביקש אתמול לא להתעסק בבעיות השיפוט. אבי לוזון שנכח במשחק הורה לשני המאמנים שלא להתעסק בשופטים. "תלכו לדבר עם השחקנים שלכם, אל תתעסקו בשיפוט", אמר לוזון ברדתו לאזור חדר ההלבשה. שני המאמנים פנו לשופט הרביעי ואמר: "מה שקרה היום, זה שיא השיאים". אירוע אחד נרשם באזור חדר השיפוט, כשאחד מאנשי הצוות הלוגיסטי דפק על חדר השופט וצעק: "מה עשיתם לנו? תתביישו".

הקשר ארפן זנלי זומן היום לסגל נבחרת פינלנד, לקראת משחק הידידות מול הונגריה באמצע השבוע.

אבי לוזון יו"ר ההתאחדות לכדורגל במשחקה של מכבי פתח תקוה נגד בני סכנין. ברני ארדוב
"תלכו לדבר עם השחקנים שלכם, אל תתעסקו בשיפוט". אבי לוזון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully