וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוזגלו: "אנחנו ווינרים, אני בכושר הכי טוב בקריירה"

1.3.2014 / 19:53

באר שבע נצמדה למכבי ת"א, אלישע לוי: "אנחנו יודעים לקרוא את הטבלה טוב מאוד, אין סיבה שהחיוך יירד". עמוס לוזון לשופט: "לא תשפוט אותנו יותר"

צילום ועריכה: קובי אליהו
ייטב לוזון קובי רפואה מאמני מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
כעס רב בפתח תקוה. קובי רפואה וייטב לוזון, מאמני הקבוצה/קובי אליהו

הפועל באר שבע גברה הערב (שבת) 1:3 על מכבי פתח תקוה ונצמדה מרחק נקודה אחת בלבד מהמוליכה והאלופה מכבי תל אביב, שתשלים את המשחק החסר שלה רק מחר. מאור בוזגלו שוב היה במרכז העניינים ובישל שני שערים, לגליינור פלט ולוויליאם סוארס. אליניב ברדה השלים עם פנדל מדויק. פדרו גלבאן רק איזן זמנית בכדור חופשי נהדר לחיבורים ומיד לאחר מכן, מרואן קבהא עוד הספיק לפגוש את המשקוף.

הפועל באר שבע גברה 1:3 על מכבי פתח תקוה

אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע חוגג. קובי אליהו
בלתי ניתנים לעצירה. ברדה ובאר שבע/קובי אליהו

אליניב ברדה אמר בסיום: "היה משחק קשה, מול אחת הקבוצות הכי טובות בתחתית, ידענו שהחלק הקדמי שלהם מסוכן. שוב נקלענו לחצי ראשון לא מבריק, ובמהלך גדול של מאור בוזגלו כבשנו. בחצי השני גילינו אופי על מנת לחזור אחרי שספגנו, ושוב פעם לנצח".

ברדה, שעומד על שבעה שערים ושישה בישולים העונה, טוען ש"כל עוד השערים באים לידי ביטוי בניצחונות, מצדי שלא אכבוש, אבל זה תמיד כיף כשזה מגיע לצד הניצחונות". על הכושר המצוין של בוזגלו: "מאור עובד קשה בשביל מה שאתם רואים על המגרש, היכולת שלו היא לא הבלחה חד פעמית, הוא נותן תפוקה כל שבוע, אני שמח בשבילו, והמפתח זה ההמשכיות".

על מאבק האליפות מול מכבי תל אביב: "מכבי משחקת מחר, ואנחנו תלויים רק בעצמנו, כי אם מכבי מועדת ואנחנו לא שם, זה יהיה חבל מבחינתנו. היינו סבלניים עד היום כשלא דיברנו על אליפות, נמשיך להיות סבלניים, ונראה איך אנחנו נכנסים לפלייאוף".

השופט גיא ברגר. ברני ארדוב
בפתח תקוה לא אהבו את השיפוט שלו. ברגר/ברני ארדוב

המאמן אלישע לוי סיכם: "אין סיבה שהחיוך יירד. צריך לקחת הכול בפרופורציות. בחצי השני שיחקנו כמו שצריך, עם הנעת כדור, מצבים וקצב טוב. אי אפשר לשחק 90 דקות בקצב כזה, זה עניין של מומנטום ואנחנו עושים את זה טוב. הגבנו לשוויון אחרי שלוש דקות, אנחנו תמיד משחקים בתחושה שאפשר להבקיע, מבלי לפגוע בהגנה. הקבוצה מאוזנת וחזקה. בוזגלו מגיע למספרים שלו והשנה אפילו יותר, יש עוד הרבה משחקים. הוא שחקן אטרקטיבי ואין לי ספק שהוא ממצה את עצמו והקבוצה נהנית מזה. אם נמשיך להתרכז בעצמנו, הכול יהיה בסדר. אנחנו יודעים לקרוא את הטבלה טוב מאוד, אבל לא כדאי שנדבר הרבה, רק להמשיך לעשות ונדבר בסוף".

מאור בוזגלו הוסיף: "הראינו אופי. אנחנו קבוצה של ווינרים וגם כשאנחנו מקבלים שער, אנחנו מסתדרים עם המצב ומגיבים בזמן. מגיע לקהל הזה. אני חושב שאני נמצא בכושר הכי טוב בקריירה והגדולה היא לשמור על יציבות. אני עובד קשה ואני חלק מקבוצה גדולה. עברתי תקופה לא קלה עם פציעה קשה והבלגן שהיה עם מכבי. אני רק רוצה להשתפר ואני שמח במקום בו אני נמצא כרגע. צריך להסתכל על עצמנו, לבוא לכל משחק כאילו זה גמר גביע ולקחת את הנקודות. בכדורגל הכול יכול לקרות, צריך להמשיך לחלום".

מאור בוזגלו, גליינור פלט שחקני הפועל באר שבע חוגגים. קובי אליהו
בוזגלו בכושר נהדר/קובי אליהו

אלא שעיקר העניין בסיום היה הרחקתו השנויה במחלוקת של זיטו, קשר מכבי פתח תקוה, שראה צהוב שני בדקה ה-54. זיטו תיקל את דויד הובר מבאר שבע, אולם נראה כי השופט גיא ברגר החמיר איתו מאוד. בפתח תקוה כעסו בסיום על ברגר: "הוא קיפח אותנו. לא היה אדום לזיטו ולא היה פנדל. בושה, שיילך לשפוט בליגה א'", אמרו אנשי הקבוצה. כמה מהם אף התקרבו לחדרו של השופט באצטדיון, אך לא נכנסו פנימה.

עמוס לוזון ליווה את השופט ברגר במסדרון ואמר לו: "אני מדבר עם יו"ר האיגוד. אתה לא תשפוט אותנו יותר אותנו". אבי לוזון ירד לאזור חדר ההלבשה ואמר לייטב לוזון וקובי רפואה שזעמו על השיפוט: "שלא תדברו עם שופטים. לכו דברו על השחקנים שלכם". לוזון ורפואה אמרו לשופט הרביעי: "אתם שוברים היום את כל השיאים, זה שיא השיאים".

בנוסף, לקראת סיום המשחק פרצה מהומה ביציע הכבוד במושבה. לאחר השער של פתח תקוה נרשמה התלהטות רוחות ביציע, כאשר אוהדי באר שבע סיננו מספר מילים והדברים עברו לדחיפות. עמוס לוזון הגיע והפריד בין הניצים ובהמשך גם הסדרנים הפרידו.

רפואה אמר: "עלינו טוב למחצית השנייה, חזרנו למשחק עם עשרה שחקנים. צריך להגיד להם כל הכבוד, הם נתנו מלחמה. אני מעודד מהיכולת ומקווה שנביא ניצחונות. אני לא מתעסק עם השיפוט, רק עם הקבוצה והשחקנים שלי. הפנים קדימה, נרים את השחקנים כי אין לנו ברירות אחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully