וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד הובר: "מכבי ת"א פייבוריטית, והם בלחץ כי הם צריכים להיות אלופים"

2.3.2014 / 7:42

הקשר הבלגי אחרי שבאר שבע צימקה את הפער מהפסגה לנקודה אחת: "בשבילנו זכייה תהיה משהו לא ייאמן". ברדה נרשם לקורס מאמנים: "אף פעם לא יזיק שתהיה תעודה ביד", שחקן: "עכשיו בישראל מפנימים כמה הליגה הבלגית באמת חזקה"

one

בהפועל באר שבע, שחגגה אמש (שבת) ניצחון 1:3 על מכבי פתח תקוה שקירב אותה למרחק של נקודה ממכבי תל אביב, כבר אמרו כמעט הכל על התרומה הגדולה של אליניב ברדה, ששינה את פני המועדון מאז שהגיע לגנק. אבל בשבועות האחרונים, כך עושה רושם, המושבה הבלגית שהביא עימו החלוץ רק הולכת ומתחזקת. "היו כאן הרבה שעשו השוואות, אבל בישראל מפנימים כעת כמה באמת חזקה הליגה הבלגית", אמר אחד השחקנים. "הובר שחקן עם טכניקה נפלאה ומשלב הרבה חוכמת משחק, פלט מוסיף המון עוצמה להתקפה וברדה ובוזגלו? כל מילה מיותרת. ראיתם לבד כמה השחקנים האלה הוסיפו לנו העונה".

הפועל באר שבע גברה 1:3 על מכבי פתח תקוה במושבה

בוזגלו בסיום: "אנחנו ווינרים, אני בכושר הכי טוב בקריירה"

אליניב ברדה שחקן הפועל באר שבע חוגג. קובי אליהו
"שמעתי שהקורס נפתח אז אמרתי 'למה לא?'". אליניב ברדה/קובי אליהו

ברדה החל ביום שישי קורס מאמנים שנפתח בבאר שבע, כשהמדריך כבר אימן בקבוצה בעבר - ויקו חדד. מדובר בקורס שמסמיך את ברדה לאמן עד ליגות הנוער וליגות החובבים. הקורס הבא שיעבור, קורס פרו, יסמיך אותו לעבוד גם בליגות המקצועניות. "שמעתי שהקורס נפתח אז אמרתי 'למה לא?'. אף פעם לא יזיק שתהיה תעודה ביד", אמר ברדה אתמול לאחר המשחק. ברדה יחסר לקבוצה מחר כשיצרף יחד עם בוזגלו לנבחרת הבוגרת. בבאר שבע היה מי שאמר אתמול שבכושר הנוכחי שלו, לבוזגלו מגיע לפתוח יחד עם ברדה בהרכב של אלי גוטמן מול סלובקיה.

ליכולת של אחד משחקני המפתח במושבה הבלגית, מאור בוזגלו, התייחס דויד הובר. "מאור הוא שחקן מדהים ובסטנדרד הוא היה פצוע תקופה ארוכה, אבל הסטטיסטיקה שלו העונה מדהימה – שמונה שערים ו-14 בישולים. הוא זומן שוב לנבחרת וזה מגיע לו". הובר התעדכן בנוגע למדיניות המועדון במאבק מול מכבי תל אביב. "אנחנו מסתכלים על עצמנו ולא על מכבי תל אביב. הם הפייבוריטיים והם בלחץ כי הם צריכים להיות אלופים, בשבילנו זה יהיה משהו שלא ייאמן. אנחנו אוגרים נקודות ורוצים לשמור על המקום השני. אם נמשיך לנצח אולי נשיג יותר, אבל את זה נראה בסוף".

בנוגע להתאקלמות שלו אמר הובר: "התחלתי להרגיש טוב יותר כי שיחקתי ארבעה משחקים בשבועיים וזה טוב בשבילי, להדביק את הקצב של כולם ולשפר את המשחק שלי. אני יכול לשחק טוב יותר ולעזור לקבוצה לשחק טוב יותר". לגבי ההגרלה בשלב מוקדמות היורו, לשם שובצה ישראל עם בלגיה אמר: "בלגיה לוקחת ברצינות כל יריבה. כי יש לנו דור נהדר שמסתכל קדימה לעבר המונדיאל. יש לנו נבחרת שיכולה להפתיע ובעוד שנתיים נהיה חזקים יותר. יהיה לכם קשה".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
דויד הובר עם אביתר אילוז שחקני הפועל באר שבע חוגגים. קובי אליהו
"אנחנו אוגרים נקודות ורוצים לשמור על המקום השני". דויד הובר/קובי אליהו

לאור היכולת הטובה של פלט, מי שכמובן פחות מרוצה ממצבו הוא הקשר סיראז' נאסר. "ביכולת הזאת של פלט, אי אפשר להתלבט. נאסר, סויסה וזינו הם שחקנים שיכולים לשחק בכל קבוצה בליגה, אבל העונה אין מקום לאגו, כולם שותפים במידה שווה להצלחה", אמרו בקבוצה. הקשר ניקולאס פלצ'וק הוא אחד מאותם שחקנים שזוכים לשבחים על ההתנהלות שלהם בתקופה האחרונה. "הוא שמח אחרי גולים וקופץ בסיום עם הקהל כאילו הוא בעצמו בפנים. הוא לא ממורמר מכך שלא עזב לאשדוד. הייתה לו שיחה טובה עם אלונה ובזה זה נגמר", אמרו במועדון, שם יעשו ניסיון לסגור עם גליינור פלט לפני שהעונה תסתיים.

באר שבע תחזור השבוע לוסרמיל למשחק מול הפועל חיפה, ותחתום את העונה הסדירה עם משחק חוץ ברעננה. במועדון היו מרוצים מהתיקו בין קריית שמונה להפועל תל אביב ("מרחיק אותנו בשאר הצמרת") ומהמעידה של מכבי חיפה בעכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully