וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - מכבי ת"א: גרסיה מוצהב, בדש עשוי לפתוח

אחרי ההפסד לבאזל, האלופה תנסה להתאושש בליגה (א', 21:00). גם יצחקי ובן חיים ייעדרו, מיכה בתמונת ההרכב

ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* שלושה מפגשים בין הקבוצות עד כה בליגת העל. בכולם ניצחה מכבי תל אביב. במשחק היחיד שרעננה אירחה הצהובים ניצחו 0:3. הפרש השערים בין השתיים הוא 1:8 לזכות מכבי.

* הכובש המוביל של מכבי תל אביב מול רעננה הוא ברק יצחקי (3 שערים), אבל הוא פצוע, וסגנו הוא מהראן ראדי עם שני שערים. אם ראדי יכבוש צמד, הוא יהיה השחקן שכבש הכי הרבה שערים נגד רעננה בליגת העל.

* מכבי תל אביב מקבלת הרבה יותר צהובים במשחקי החוץ שלה – 50 אחוז יותר מבמשחקי הבית (27 לעומת 18).

* הפועל רעננה מגיעה אחרי ניצחון, מה שמוריד משמעותית את הסיכוי שלה לנצח שוב: היא מעולם לא ניצחה פעמיים ברצף בליגה הראשונה.


נתונים: דריבליסט

מנחם קורצקי מאמן הפועל רעננה. אדריאן הרבשטיין
ישיג ניצחון היסטורי של רעננה על מכבי תל אביב? קורצקי/אדריאן הרבשטיין

מפתחות והכנות:

הפועל רעננה:

למרות שברעננה יודעים כי המשימה להוציא נקודות ממכבי תל אביב היא כמעט בלתי אפשרית, אף אחד לא מרים ידיים בשרון. אחרי הניצחון הראשון מנובמבר בשבוע שעבר, סימן המאמן מנחם קורצקי עוד מטרה.

"זה משחק הכי קשה שיש אבל חייבים להאמין שזה אפשרי", אמר המאמן באסיפה. "אם נאמין ונשחק נכון אנחנו יכולים להפתיע. זה משחק חשוב מאוד עבורנו. תתנו הכל כדי להוציא ממנו משהו". מלבד הדברים, קורצקי אמור להמשיך ולתת קרדיט להרכב שפתח מול אשדוד. כרגע התלבטות אחת קיימת אצל המאמן בין אסי בלדוט לבין סער בנבנישתי. נראה שלקשר הותיק כרגע ישנם סיכויים גבוהים יותר לפתוח.

מכבי תל אביב:

מכבי תל אביב ששבה כואבת וחבולה מבאזל, תצטרך לעלות מחר למשחק החוץ נגד הפועל רעננה בסגל חסר מאוד ועם יתרון שצומק לנקודה אחת בלבד בראשות הטבלה. הקבוצה שלא ניצחה בשלושת משחקיה האחרונים, נחתה ביום שישי מבאזל והספיקה לקיים שני אימונים קלים יחסית, כהכנה למשחק, כאשר מרבית השחקנים שפתחו בתבוסה 0:3 לבאזל בחמישי, ימשיכו לפתוח בהרכב גם מחר. החלוץ ברק יצחקי, שקרע את הרצועה הצולבת בברכו וסיים את העונה, צפוי לעבור בקרוב ניתוח לאיחוי הרצועה, כאשר עדין לא הוחלט אם ינותח בישראל או בחו"ל, כאשר האפשרויות הן מרפאה באיטליה או בספרד, כפי שהיה בפציעה הקודמת שעבר לפני שלוש שנים.

המאמן פאולו סוזה, ימריא במהלך השבוע הקרוב לקחת חלק במשחק צדקה למען תושבי הפיליפינים, אחרי אסון הטייפון שחוותה המדינה בשנה שעברה. סוזה ישתף פעולה במשחק עם רשימה נוצצת של שחקני עבר, ביניהם רונאלד דה בור (הולנד), סטיב מקמנמן (אנגליה), רובר פירס ויורי דג'ורקף (צרפת), יינס להאמן (גרמניה), מיצ'ל סלגאדו (ספרד), רוברטו קרלוס (ברזיל), פאבל נדבד (צ'כיה) וכן דקו הפורטוגלי.

סוזה יחסר מחר, בנוסף ליצחקי גם את שני המוצהבים, קרלוס גרסיה וטל בן חיים, כאשר השלישייה האחורית שוב תורכב ככל הנראה משרן ייני, עומרי בן הרוש ואיתן טיבי. יואב זיו צפוי להמשיך ולשחק באגף שמאל של ההגנה, כאשר גם רמי מרבאל נמצא בתמונה. דור מיכה שלא פתח בבאזל צפוי לשוב להרכב, כאשר גם ברק בדש נמצא בתמונה, בשל חסרונם של בן חיים ויצחקי.

"נצטרך לשים את הכל בצד ולחזור לנצח בליגה", אמרו במכבי תל אביב לקראת המשחק. "הקמפיין של אירופה הסתיים ונמצא מאחורינו, ועכשיו צריך להתרכז בקרבות בליגה. אנחנו יודעים שהמאבקים יהיו צמודים עד הסוף ונצטרך לנסות ולעשות הכל בכדי לא לאבד נקודות נוספות".

שחקן מכבי תל אביב ברק בדש חוגג. מגד גוזני
ימלא את החלל שהותיר יצחקי? ברק בדש/מגד גוזני

יעמדו למבחן

הפועל רעננה: יניב לביא

ההגנה של רעננה תהיה עסוקה מאוד מחר והיא תצטרך את הבלם הוותיק שלה בשיאו.

מכבי תל אביב: ערן זהבי

מעבר לתרומה המקצועית העצומה שלו, זהבי יצטרך לקחת עכשיו גם את מקומו של ברק יצחקי שסיים את העונה, בכל הנוגע למנהיגות על המגרש. בשבוע שעבר ההתעלות של זהבי הספיקה רק לשוויון מול הפועל חיפה ומחר הצהובים לא יוכלו להרשות לעצמם איבוד נקודות נוסף מול רעננה.

שחקני מכבי תל אביב ערן זהבי, ברק יצחקי. ברני ארדוב
צריך לתפוס מנהיגות. ערן זהבי עם יצחקי/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

הפועל רעננה: אריק ינקו, עדי נמני, פרנסיס קסונדה, יניב לביא, יוגב לרמן,עמנואל אמבולה, בן בנימין, ריף מסיקה, אסי בלדוט (סער בנבנישתי), אנתוני נווקאמה, ממאדו צ'אם.

מכבי תל אביב: חואן פאבלו, שרן ייני, איתן טיבי, עומרי בן הרוש, יואב זיו, גל אלברמן (ניקולה מיטרוביץ'), מהראן ראדי, ערן זהבי, דור מיכה, ראדה פריצה, ברק בדש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully