וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: עדן בן בסט כבש ב-0:2 של טולוז בניס

החלוץ נכנס כמחליף והבקיע בדקה ה-65. ולנסיין (61 דקות למליקסון) הפסידה 3:1 לריימס (עטר לא שיחק), מונאקו נוצחה

פביאן למואן שחקן סנט אטיין. רויטרס
איזה גולאסו. פביאן למואן/רויטרס

24 שעות לפני הקלאסיקו שלה מול מארסיי, פריס סן ז'רמן קיבלה הערב (שבת) בשורות טובות מסנט אטיין, שם הקבוצה המקומית ניצחה 0:2 את מונאקו השנייה ומנעה ממנה לצמק את הפער מהפסגה לשתי נקודות. הירוקים, מצידם, עלו למקום השלישי. עדן בן בסט כבש בניצחון טולוז 0:2 בחוץ על ניס, בעוד מאור מליקסון שיחק 61 דקות בהפסד ולנסיין 3:1 לריימס (אלירן עטר לא שותף).

סנט אטיין - מונאקו 0:2

רק פעם אחת בעשור האחרון הצליחה מונאקו לנצח במגרשה של סנט אטיין. היא קיוותה לעשות זאת שוב, אך נחלה הפסד ראשון לשנת 2014 ועשויה לראות את פריס סן ז'רמן פותחת פער של שמונה נקודות בפסגה. קרב הצמרת הזה בין הרביעית לשנייה הניב את אחד משערי העונה, כאשר הקשר פביאן למואן הדהים בדקה ה-17 עם וולה נדיר מ-25 מטרים לחיבורים של דניאל סובאשיץ'. מונאקו ניסתה לחזור, אבל אותו למואן הציל מקו השער בדקה ה-39 והשוער סטפן רופייה הוסיף שתי הצלות גדולות ששמרו על התוצאה. העונש של מונאקו הגיע בדקה ה-66, אז רומן המומה עבר בין שלושה שחקנים וסיים את מבצע הסולו עם כדור חד מ-20 מטרים שחמק בין ידיו של סובאשיץ' בדרך פנימה. ניצחון גדול לסנט אטיין.

עדן בן בסט שחקן טולוז. GettyImages
שער ליגה שלישי העונה. עדן בן בסט/GettyImages

ניס - טולוז 2:0

עדן בן בסט נכנס כמחליף והעניק לקבוצתו שלוש נקודות יקרות במשחק החוץ באליאנץ ריביירה. חלוץ נבחרת ישראל הצטרף למשחק בדקה ה-48 במקום קלמון שאנטום, ראה את לויד פאלון מורחק משורות ניס בדקה ה-55 ו-10 דקות לאחר מכן מצא את הרשת. בן בסט קיבל כדור מאוסקר טרחו, התגבר על מתיו בודמר וחגג שער ליגה שלישי העונה שלבטח גורם לשביעות רצון גם אצל אלי גוטמן. וויסאם בן ידר חתם במתפרצת בתוספת הזמן.

ריימס - ולנסיין 1:3

דרבי ישראלי על המגרש לא היה כאן, כשאלירן עטר ראה מהספסל את חבריו מטיילים מול ולנסיין. מאור מליקסון פתח בהרכב האורחים ושיחק 61 דקות עד שהוחלף, במשחק בו ריימס שלטה באופן ברור ובסיומו עלתה למקום השישי. ניקולא דה פרוויל (21) כבש ראשון, פרינס אוניאנגה המצוין חגג בדקה ה-38 והמחליף גאטן שרבונייה השלים בדקה ה-77. מתיו דוסבי רק צימק שלוש דקות לסיום.

סושו - בורדו 0:2
לסושו: ג'ורדן איוו (70), סדריק בקמבו (82)

לוריין - באסטיה 1:1
ללוריין: ברונו מנגה (35). לבאסטיה: ג'יאני ברונו (50)

ראן - גנגאן 2:0
לגנגאן: טיבו ז'ירס (39), מוסטפה יטבארה (90 בפנדל)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully