וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלרנס סיידורף: "משחק מול יובנטוס הוא תמיד הזדמנות"

מאמן מילאן מוכן למשחק המרתק מול האלופה (ראשון, 21:45, ספורט 1 ו-HD, ספורט 5+). באלוטלי פצוע, וידאל מושעה

מאמן מילאן קלרנס סיידורף. GettyImages
מילאן תצטרך להיות בשיאה. סיידורף/GettyImages

לא פחות מתשעה משחקים יתקיימו מחר (ראשון) במסגרת המחזור ה-26 בסרייה A האיטלקית, אבל במוקד יעמוד ללא ספק המפגש בין מילאן ליובנטוס בסן סירו (21:45, ספורט 1 ו-HD, ספורט 5+).

הפערים העונה, ובכלל בשנים האחרונות, אדירים ויובה מגיעה למשחק עם 31 נקודות יותר מאשר הרוסונרי, שתקועים במרכז הטבלה ומאכזבים מאוד. למרות זאת, המפגש בין שתי היריבות הצפוניות תמיד מלא ביצרים.

מילאן גברה 0:2 על סמפדוריה במחזור האחרון, ניצחון ליגה שני ברציפות והיא רודפת אחרי הכרטיס לליגה האירופית. יובנטוס סיימה את הטיול שלה עם 0:4 בסיכום שני המשחקים מול טרבזונספור בליגה האירופית, שם היא עלתה לשמינית הגמר. בליגה, האלופה אומנם סיימה פעמיים בתיקו בחמשת המחזורים האחרונים, אבל היא מגיעה אחרי ניצחון 0:1 בדרבי של טורינו ולא הפסידה בליגה מאז ה-20/10. המשחק הראשון העונה בליגה נגמר ב-2:3 ליובה, אבל היא לא ניצחה את מילאן בחוץ כבר יותר משנתיים.

ארתורו וידאל, הצ'ילאני הנהדר של יובנטוס, מושעה ולא ישחק וכמוהו גם מריו באלוטלי, שלא הצליח להתגבר על הפציעה בכתף. מאמן הרוסונרי, קלרנס סיידורף, מוכן לאתגר: "סן סירו יהיה מלא ויתמוך בנו. השחקנים מאוד זקוקים לזה ומפגש מול יובה הוא תמיד הזדמנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully