וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום ה"דרבי": אוהדי הפועל ירושלים תקפו את שי אהרון

1.3.2014 / 18:03

כ-20 אוהדים נכנסו לחדר ההלבשה, קיללו את השחקן שעבר לקטמון מירושלים ומנעו את יציאתו. אהרון: "ליוו אותי בדחיפות וקללות בדרך לאוטו. זה גורם להרהור גדול בנוגע להשפעה של הקומץ האלים הזה לקראת האיחוד"

אדריאן הרבשטיין

אירוע מביש התרחש אתמול (שישי) בסיום משחק התיקו 1:1 בין הפועל ירושלים להפועל קטמון בליגה הלאומית. שי אהרון, מי שנחשב כיום לסמל של קטמון ולמעבר שעשו אוהדי הפועל ירושלים אל קבוצת האוהדים, לאחר שהוא עצמו עבר בין הקבוצות ביוני 2010, הותקף בסיום המשחק על ידי אוהדי הפועל ירושלים.

אהרון נותר לאחר שריקת הסיום להתראיין, כאשר בחדר ההלבשה נשאר מלבדו רק אפסנאי הקבוצה. בתום הריאיון, ניסה אהרון לצאת מהמקום, אולם נחסם ביציעה מחדר ההלבשה על ידי 15-20 אוהדי הפועל ירושלים, שמנעו ממנו מעבר והחלו לגדף אותו. השחקן לא הותקף פיזית.

שי אהרון קפטן הפועל קטמון נגד הפועל ירושלים. ברני ארדוב
למה זה מגיע לו? שי אהרון/ברני ארדוב

אחד הנוכחים במקום אמר: "שי שתק ולא ניסה בהתחלה להיכנס לעימות. אם הוא היה מגיב להם, זה מיד היה הופך לאלים. הם היו באמוק עליו, ממש עם שנאה בעיניים".

לאחר מספר דקות ובסיוע של כמה אוהדים, פולסה דרכו של אהרון החוצה מחדר ההלבשה. גם לאחר שיצא, המשיכו הגידופים ואוהדים שהיו במקום הפצירו בשחקן לעזוב לפני שהאירוע יתפתח לקטטה אלימה.

אהרון אישר את האירוע והגיב: "הם נכנסו לחדר ההלבשה, חסמו לי בגופם את היציאה, ואחר כך ליוו אותי בדחיפות וקללות בדרך לאוטו. אני סולד מהדרך הזו ומתיימר לשנות אותה. גם לאחר האירוע, לא ברחתי ונשארתי לנסות ולנהל שיח עם האוהדים השפויים שביניהם, כדי לנסות להבין על מה הם כועסים. לא קיבלתי הסבר הגיוני אחד. הדברים האלה גורמים לי לאכזבה קשה והרהור גדול בנוגע להשפעה של הקומץ האלים הזה על כלל אוהדי הפועל ירושלים וקטמון לקראת האיחוד הצפוי. לכולנו מגיע יותר מזה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully