וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל ראשון לציון הדהימה עם 1:3 בנתניה

28.2.2014 / 16:23

הלפני אחרונה בטבלה היממה את המוליכה, צמד למתיאס מרטין. קטמון - הפועל ירושלים 1:1, נצרת עילית - הכח עמידר ר"ג 0:0

אדריאן הרבשטיין
עידן שריקי ערן לוי שחקני מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
בהלם. שחקני נתניה/אדריאן הרבשטיין

המחזור ה-26 בליגה הלאומית סיפק היום (שישי) את אחת ההפתעות הגדולות ביותר העונה, כשהפועל ראשון לציון, הלפני אחרונה ערב המחזור, הדהימה את המוליכה מכבי נתניה עם 1:3 גדול בעיר היהלומים. הפועל נצרת עילית והכח עמידר רמת גן שעדיין לא ויתרו על המקום השני סיימו ב-0:0 מאכזב, הדרבי המסקרן בין הפועל קטמון והפועל ירושלים גם כן לא הוכרע, והסתיים ב-1:1. הפועל רמת גן גברה על מכבי יבנה 0:2 ומכבי הרצליה והפועל עפולה נפרדו ב-1:1.

שחקני הפועל ראשון לציון חוגגים, במרכז המאמן שרון מימר. דאבל פס
הדהימו את כולם. שחקני ראשון לציון/דאבל פס

מכבי נתניה - הפועל ראשון לציון 3:1

מי היה מאמין? הקבוצה של יוסי מזרחי הגיעה למשחק עם פער של 18 נקודות מהמקום השלישי, עם שלושה נצחונות רצופים, ופערי רמות ברורים למדי משאר הליגה - פערים שהוכחו במפגש הקודם בין שתי הקבוצות הללו, שהסתיים ב-1:5 לנתניה. ובכל זאת, מתברר כי בליגה הלאומית הכל יכול לקרות, והלפני אחרונה סיפקה את משחקה הטוב ביותר העונה, ועלתה מעל הקו האדום.

נתניה יזמה יותר בדקות הראשונות ובדקות הפתיחה ערן לוי הגביה כדור לעידן שריקי שנגח ונעצר אצל יוסי שקל. בדקה ה-16 שקל הדף כדור חופשי של לוי והריבאונד ננגח החוצה על ידי לארי קאיודה. בדקה ה-30 ראשון לציון הבקיעה את השער המפתיע כשמתיאס מרטין קיבל כדור ברחבה והמשיך עם נגיחה קשתית פנימה. ארבע דקות לאחר השער קאיודה בעט כדור שנעצר בקורה של ראשון לציון.

בדקה ה-39 לויטה הציל שער בטוח אחרי בעיטה של טיאגו לאחר קרן, אבל הדרמה הגדולה נמשכה בתוספת הזמן של המחצית אחרי שכדור הוגבה מצד שמאל על ידי ליאור ברטקובסקי והגיע לשלומי אזולאי שהתגנב בין הבלמים ובעט חלש. אוהד לויטה הדף רע ואזולאי המשיך מול שער חשוף. בדקה ה-51 ערן לוי בעט מתוך הרחבה, אבל שקל סיפק הדיפה ענקית והשאיר את נתניה מתוסכלת. נגמר? ממש לא. בדקה ה-59 ניר נחום בעט כדור מסובב לקורה, ומרטין הגיע ראשון וכבש את השלישי. בדקה ה-70 ערן לוי כבש בבעיטה מ-16 מטר וצימק את התוצאה - אך לא יותר. זה נגמר ב-1:3 ענק לראשון לציון.

אוהדי הפועל ירושלים ואוהדי הפועל קטמון ירושלים. מור שאולי
אווירה היתה, הכרעה - לא. אוהדי קטמון/מור שאולי

הפועל קטמון ירושלים - הפועל ירושלים 1:1

היריבות בין קטמון להפועל ירושלים תמיד מסקרנת, במיוחד לאור המגעים המתקדמים שמתקיימים לאיחוד בין שני המועדונים. עידן שמש העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-41, אלא שנבו מזרחי המחליף ניצל בישול של מוסא סלמאן כדי לכבוש מזווית לא פשוטה ולקבוע את תוצאת המשחק בדקה ה-80. קטמון עולה זמנית למקום השביעי, מרחק שבע נקודות מהפועל פתח תקוה השניה, ירושלים מתרחקת מרחק שתי נקודות מהקו האדום.

הפועל נצרת עילית - הכח עמידר רמת גן 0:0

דווקא אחרי ה-0:1 על הפועל ירושלים שהחזיר אותה חזק לתמונת העליה, איבדה קבוצתו של אלדד שביט שתי נקודות יקרות. גם האורחת קיוותה להשיג יותר מהמשחק הזה, וכעת הפער בין השתיים ממשיך לעמוד על נקודה לזכות נצרת עילית, אולם הפועל פתח תקווה תוכל לברוח לשתיהן אם תנצח ביום שני את הפועל בני לוד.

עומר בוקסנבוים שחקן הפועל רמת גן. מגד גוזני
המקום השני מתרחק. עומר בוקסנבוים/מגד גוזני

הפועל רמת גן - מכבי יבנה 0:2

תמיר בן עמי עמד לראשונה על הקווים של הפועל רמת גן וחגג ניצחון ביום הולדתו ה-35. אחרי מחצית איומה באצטדיון וינטר, דידייה ברוסו הניף את רגל ימין בדקה ה-47 ובעט כדור מ-20 מטרים שגיא סאלם רק הדף פנימה. מכבי יבנה נראתה רע וספגה את השני בדקה ה-80 כשרן בן שמעון סיים מתפרצת עם שער יפה. מאור פרץ עוד ניסה וסובב כדור חופשי לקורה, אבל יבנה עם משחק שלישי ללא הבקעה והסתבכות בתחתית. רמת גן עם הפנים קדימה אחרי התקופה הלא מוצלחת של גיא לוי.

מכבי הרצליה - הפועל עפולה 1:1

מכבי הרצליה ממשיכה להסתבך בתחתית, ופרדי דוד עדיין לא מצליח להשיג ניצחון מעבר לאותו ניצחון שרשם על מכבי אום אל פאחם. הפעם הקבוצה שלו הצליחה לחלץ תיקו דרמטי בקרב התחתית מול עפולה שרושמת תיקו שלישי ברציפות שעוצר את המומנטום החיובי שבו היא הייתה לפני כן. בדקה ה-50 היה זה שחר הירש, השחקן המבוקש של הפועל חיפה שמחוזר על ידי מכבי חיפה וקרוב לסיכום, שהבקיע את שער הליגה העשירי שלו מקרוב. אלא ששלוש דקות לסיום אאודיס הגביה כדור לרחבה שחלף מעל מאיר כהן ונכנס פנימה.

הפועל קטמון ירושלים מול הפועל ירושלים. מור שאולי
הדרבי הסתיים ללא הכרעה. קטמון מול ירושלים/מור שאולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully