וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמיר נאסרי: "אנחנו פייבוריטים, אבל זה לא תמיד טוב"

מנצ'סטר סיטי תפגוש את סנדרלנד בגמר גביע הליגה בוומבלי (א', 16:00, ספ' 1 ו-HD). אגוארו חוזר, הארט לא ישחק

תקציר: מנצ'סטר סיטי - טוטנהאם. one
חוזר לסגל. סרחיו אגוארו/one

התואר הראשון של עונת הכדורגל באנגליה יוענק מחר (ראשון, 15:50, ספורט1 ו-HD) למנצ'סטר סיטי או לסנדרלנד. שתי הקבוצות תתמודדנה בגמר גביע הליגה בוומבלי, כאשר הסיטיזנס יחפשו בגמר הרביעי שלהם זכייה שלישית במפעל וראשונה מאז 1976, בעוד סנדרלנד רוצה זכייה היסטורית אחרי שפספסה הזדמנות בגמר 1985 בו הפסידה 1:0 לנוריץ'. בצל מאבקי ההישרדות בפרמיירליג, גוסטבו פוייט יודע שהפתעה בגמר תבטיח לקבוצתו כרטיס לאירופה, אך זוכר גם שכל מאמן שזכה בגביע הליגה, פרט לאלכס פרגוסון, איבד את משרתו תוך שנה מאז ההנפה.

מנצ'סטר סיטי מעודדת מחזרתו של סרחיו אגוארו, שהחמיץ את חמשת המשחקים האחרונים בגלל פציעה בשריר הירך האחורי ועשוי לקבל דקות כדי לשפר את מאזן שעריו העונה שעומד על 26. בניגוד אליו, סטבן יובטיץ' ומטיה נסטאסיץ' ימשיכו להיעדר, כאשר קוסטל פנטילימון יפתח בין הקורות על חשבון ג'ו הארט וינסה לסדר למנואל פלגריני תואר ראשון באנגליה. סמיר נאסרי, שהפסיד כבר פעמיים בגמרים בוומבלי לקבוצות שירדו ליגה (בעונה שעברה בגביע עם סיטי לוויגאן, ב-2011 בגמר גביע הליגה עם ארסנל לבירמינגהאם) נזכר: "אני לא יודע איזה הפסד היה כואב יותר. מה שבטוח שהפסדתי פעמיים בגמר לקבוצות שירדו. זה כואב כי אתה משחק כדי לזכות בתארים ומפספס הזדמנות טובה לעשות זאת. אנחנו פייבוריטים ולא תמיד זה יתרון. נצטרך לשחק את הכדורגל שלנו".

בצד השני, אדם ג'ונסון יפגוש את הקבוצה ממנה עבר לסנדרלנד וינסה להמשיך בכושרו הטוב על חשבונה. "הייתי מאוכזב מהדרך שזה הסתיים בסיטי", הודה הקיצוני האנגלי. "אהבתי להיות שם, זה מועדון גדול והייתה לי אפשרות להתמודד על תארים, אבל עזבתי כדי להרגיש יותר נאהב". סנדרלנד ניצחה את הסיטיזנס בשני משחקי הליגה האחרונים בין הקבוצות, כאשר לפני כשלושה חודשים היה זה המגן פיל בארדסלי שקבע 0:1 בדקה ה-21 ועונה קודם לכן ג'ונסון הוא זה שהבקיע מול האקסית. שני המשחקים היו באצטדיון האור, הפעם החתולים השחורים יצטרכו לעשות את העבודה בוומבלי.

אדם ג'ונסון שחקן סנדרלנד מול ג'יימס מילנר שחקן מנצ'סטר סיטי. Alex Livesey, GettyImages
כבר ניצח את מנצ'סטר סיטי פעמיים, וגם כבש שער ניצחון. אדם ג'ונסון מול ג'יימס מילנר/GettyImages, Alex Livesey

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully