וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ריקן כבש וניצח את דאבור, אוואט הורחק

הקשר חגג שבוע שני ברציפות ב-1:3 של ציריך על גראסהופרס, דאבור צימק. השוער ספג אדום בהפסד מאיורקה, חמד פתח

דודו אוואט שוער מאיורקה. GettyImages
חוסר מזל. דודו אוואט/GettyImages

הדרבי של ציריך הניב הערב (שבת) שני שערים תוצרת ישראל, אבל המנצח הגדול היה אבי ריקן. קשר בית"ר ירושלים לשעבר כבש שבוע שני ברציפות והיה שותף בכיר לניצחון המרשים של ציריך 1:3 בדרבי העירוני מול גראסהופרס, לזכותה צימק מונס דאבור עם השלישי שלו מאז המעבר. חלוץ הרכש ממכבי תל אביב פתח בהרכב החרגולים, סיכן את השער וגם קיבל כרטיס צהוב בפתיחה. מריו גברנוביץ' כבש פעמיים לזכות המארחת בדקות 15 ו-60, כאשר בתווך הגיע הרגע הגדול של ריקן, שנגח באין מפריע פנימה בדקה ה-30. היה זה שער רביעי של קשר הנבחרת העונה בליגה השוויצרית - כולם בניצחונות. דאבור (90 דקות) הצליח כאמור רק לצמק עם בעיטה חזקה אחרי קרן בדקה ה-67, שלוש דקות לאחר שריקן הוחלף. אגב, הקשר קיבל צהוב ויחמיץ את המשחק הבא. קבוצתו השתוותה לגראסהופרס השלישית עם 37 נקודות לכל אחת.

* דודו אוואט פתח בפעם השנייה ברציפות בהרכב מאיורקה, אך הורחק כבר אחרי חמש דקות בעקבות נגיעת יד מחוץ לרחבה, בהפסד הביתי של קבוצתו 2:1 לברצלונה ב' במשחק הבכורה על הקווים של המאמן החדש לואיס קרראס, איש ברצלונה לשעבר. תומר חמד, שקיבל הזדמנות ראשונה בהרכב מאז שחזר מהפציעה הקשה, הוחלף בהפסקה. מאיורקה נותרה מרחק שתי נקודות מפלייאוף העלייה, אך במקביל רחוקה רק ארבע נקודות מירידה בליגה השנייה הצפופה של ספרד (רק שמונה נקודות מפרידות בין המקום החמישי למקום ה-22 והאחרון!).

יוסי בניון שחקן ק.פ.ר. GettyImages
לפחות רצף ההפסדים של ק.פ.ר נעצר. יוסי בניון/GettyImages

* אחרי שלא זומן לסגל המחודש של נבחרת ישראל לקראת משחק הידידות מול סלובקיה, יוסי בניון נכנס היום כמחליף בדקה ה-85, כאשר ק.פ.ר סיימה ב-1:1 את משחקה הביתי מול לידס יונייטד. רוס מקורמק הסקוטי העלה את לידס ליתרון בדקה ה-14, אבל ג'רמיין ג'נאס השווה בדקה ה-44 וקטע את רצף שלושת ההפסדים של ק.פ.ר, אם כי היא סופרת כבר חמישה משחקי ליגה ללא ניצחון. הקבוצה מדורגת כעת במקום הרביעי המוליך למשחקי הפלייאוף, כשהיא רחוקה שש נקודות מברנלי השנייה.

* עדן בן בסט נכנס כמחליף והעניק לקבוצתו טולוז שלוש נקודות יקרות בניצחון החוץ 2:0 על ניס באליאנץ ריביירה. חלוץ נבחרת ישראל הצטרף למשחק בדקה ה-48 במקום קלמון שאנטום, ראה את לויד פאלון מורחק משורות ניס בדקה ה-55 ו-10 דקות לאחר מכן מצא את הרשת. בן בסט קיבל כדור מאוסקר טרחו, התגבר על מתיו בודמר וחגג שער ליגה שלישי העונה שלבטח גורם לשביעות רצון גם אצל אלי גוטמן.

* ניר ביטון (90 דקות) וסלטיק התאוששו מהפסד הבכורה בליגה עם 0:5 מוחץ בבית על אינברנס. קשר הנבחרת שוב הפגין יכולת טובה מאוד במרכז השדה, לי גריפית'ס הצטיין עם שלושער ובישול במדי סלטיק, שמוליכה את הטבלה הסקוטית בפער של 21 נקודות. בירם כיאל חזר לסגל הקבוצה וישב על הספסל אחרי יותר משלושה חודשים בהם נעדר בגלל פציעה.

* נדחו בשבוע כל משחקי המחזור בליגה הקפריסאית, כולל אלו של פראלימני (ציון צמח) מול דוקסה, אנורתוזיס פמגוסטה (משה אוחיון, רוברטו קולאוטי, עמית בן שושן) מול סלאמינה וא.א.ק לרנקה (חיים מגרלשווילי, חסן אבו זייד) מול אפולון לימסול. הדחייה הגיעה בעקבות שביתת השופטים הקפריסאים, לאחר שרכבו של השופט הבינלאומי לאונטיוס טראטוס פוצץ אתמול. האירוע נחקר על ידי המשטרה, אך בינתיים השופטים הודיעו להתאחדות כי אינם מתכוונים להופיע ולכן המחזור נדחה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

* דודו ביטון נכנס בדקה ה-80, אבל לא הצליח להושיע את אלקורקון, שספגה הפסד 1:0 בחוץ לאלאבס בליגה השנייה בספרד. בעקבות ההפסד, ברחה אלאבס מהמקום האחרון בטבלה ואף חלפה על פני אלקורקון, שמסובכת חזק בקרבות הירידה. ביטון כמעט כבש בדקה ה-83, אבל הבעיטה שלו מקרוב חמקה החוצה.

* שלומי ארבייטמן פתח בהרכבה של מונס, שהביסה 0:3 את אוסטנד במסגרת המחזור ה-28 בליגה הבלגית. החלוץ הוחלף בדקה ה-68, יובל שפונגין לא נכלל בסגל. מונס עדיין אחרונה, אך במאזנה כבר 19 נקודות.

* רמי גרשון השלים 90 דקות בהרכב בוורן, שחזרה פעמיים מפיגור ל-2:2 ביתי מול זולט וארחם המדורגת רביעית. חנן ממן לא נכלל בסגל, בוורן נמצאת במקום ה-14 עם 29 נקודות.

* דן מורי ישב על הספסל ולא שותף בניצחונה של ויטסה 0:3 על נועלת הטבלה רודה. ויטסה התקדמה זמנית למקום השני בליגה ההולנדית, עם 49 נקודות אחרי 26 משחקים. היא רחוקה חמש נקודות מאייאקס המוליכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully