וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימאונה: "ריאל מדריד הקבוצה הכי מפחידה באירופה"

מאמן אתלטיקו מוכן לדרבי הגדול (ראשון, 18:00, ספורט 5 ו-HD), מירנדה: "זה כמו גמר, יהיה קשה לחזור משש הפרש". ברצלונה מחכה לאלמריה (22:00, ספורט 5 ו-HD)

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
איך אפשר לעצור את ה-BBC? רונאלדו/GettyImages

אחד ממשחקי העונה בליגה הספרדית יעמוד מחר (ראשון) במרכזו של המחזור ה-26, כאשר אתלטיקו מדריד תארח בדרבי את ריאל, מוליכת הטבלה. עוד מחר, ברצלונה מחכה לאלמריה הצנועה ותנסה להוציא את העצבים עליה. ויאריאל תיפתח את יום המשחקים מול בטיס, סביליה תפגוש את סוסיאדד המצוינת ואילו ראיו וייקאנו תארח את ולנסיה.

מירנדה שחקן אתלטיקו מדריד חוגג שער. רויטרס
לאתלטיקו אסור למעוד. מירנדה/רויטרס

אתלטיקו מדריד - ריאל מדריד (18:00, ספורט 5 ו-HD)

הדרבי הענק של בירת ספרד ייצא לדרך בשעה מוקדמות וכאשר לשתי הקבוצות ברור ששום דבר מלבד ניצחון לא יעלה על הדעת. נתחיל דווקא מהאורחת. ריאל מגיעה בכושר הטוב ביותר שלה העונה, כנראה שגם בכלל בשנים האחרונות. הבלאנקוס לא הפסידו 27 משחקים רשמיים ברציפות, מאז הקלאסיקו מול ברצלונה בחוץ ב-26/10.

באמצע השבוע הם סיפקו קונצרט עם 1:6 בחוץ על שאלקה והם כבר מעשית ברבע גמר ליגת האלופות. מעבר לכך, בשבוע שעבר קבוצות הליגה עשו עבור ריאל את העבודה ולאחר שהיא סגרה פער שכבר עמד על שש נקודות, כעת הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי מוליכה את הטבלה ביתרון שלוש נקודות ומכאן והלאה, הכול תלוי בה. ריאל לא הפסידה בויסנטה קלדרון מאז יוני 1999 ולא סיימה משחק חוץ מול הקולצ'ונרוס מבלי לכבוש מאז אוקטובר 1993. המאמן האיטלקי בונה כמובן על שלישיית הקסם שלו, ה-BBC, בייל, בנזמה וכריסטיאנו, שצפויה לפתוח גם הפעם.

אתלטיקו הייתה בשיאה לתקופה מסוימת, אבל צמד ההפסדים מול ריאל בחצי גמר הגביע פגעו בה מאוד ולמעשה, היא הפסידה ארבעה מששת משחקיה האחרונים, כולל 3:0 משפיל בחוץ מול אוסאסונה במחזור האחרון. הבלם מירנדה, שכבש את שער הניצחון של הקבוצה בגמר גביע המלך הקודם מול ריאל בברנבאו ושבר בכך בצורת ארוכה מאוד מצד אתלטיקו, יודע: "המשחק הקרוב הוא כמו גמר עבורנו, כי יהיה קשה מאוד לסגור פער של שש נקודות". המאמן דייגו סימאונה אמר: "ריאל פייבוריטית, היא מגיעה בכושר הטוב ביותר שלה. התוצאות שלה בתקופה האחרונה מוכיחות את זה, זו הקבוצה הכי מפחידה באירופה". דייגו קוסטה, שהכריע את הדרבי הקודם בליגה עם שער ניצחון ב-0:1 בברנבאו, החלים מהפציעה בזמן ונכלל בסגל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן ברצלונה טאטה מרטינו. AP
בדרך לטיול? מרטינו/AP

ברצלונה - אלמריה (22:00, ספורט 5 ו-HD)

אחרי ההפסד הכואב בסוסיאדד, שעלה לקבוצה במקום הראשון ואולי, רק אולי, גם באליפות, בברצלונה מקווים שטאטה מרטינו יחדל מהרוטציות ויעבור את המשחק מול הקבוצה מהתחתית ללא תקלות. סרחיו בוסקטס כשיר ויפתח, בעוד ג'ורדי אלבה בספק בגלל פציעה. אלמריה ניצחה רק פעם אחת בארבעת המחזורים האחרונים, אבל זה קרה מול אתלטיקו מדריד. בחוץ לעומת זאת, המצב יותר קשה והיא לא ניצחה בחמשת משחקי החוץ האחרונים שלה. מול ברצלונה היא כבר הפסידה העונה, 2:0 ובכלל, מאז ה-2:2 במרץ 2010, בארסה ניצחה חמישה מפגשים רצופים בין הקבוצות.

משחקים נוספים:

ויאריאל - בטיס (13:00)
סביליה - סוסיאדד (20:00)
ראיו וייקאנו - ולנסיה (22:00)

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully