וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דימיטרוב ניצח את מארי ועלה לגמר טורניר אקפולקו

הבולגרי ניצח את הבריטי 6:4, 6:7, 6:7 וייאבק על התואר נגד קווין אנדרסון. ציבולקובה נגד מקהייל בגמר הנשים

הטניסאי גריגור דימיטרוב. Aaron Favila, AP
"הייתי כמו כלב תקיפה, ואני שמח שניצחתי". דימיטרוב/AP, Aaron Favila

תמונת חצאי הגמר של טורניר אקפולקו שבמקסיקו (סך פרסים 1.45 מיליון דולר) הושלמה היום (שבת) כשעל התואר ייאבקו הבולגרי גריגורי דימיטרוב והדרום אפריקאי קווין אנדרסון. דימיטרוב הדיח בדרכו לגמר את הבריטי אנדי מארי, לאחר שגבר עליו 6:4, 6:7, 6:7 בתום קרב שארך קרוב לשלוש שעות.

"זה היה המשחק הכי קשה שלי בטורניר עד עכשיו", אמר דימיטרוב, "אנדי הוא פייטר, אבל תמיד רק אחד מנצח, וזה היה תורי היום. אני שמח מאוד. הוא יריב גדול, ידעתי שזה לא יהיה קל. הייתי כמו כלב תקיפה, ואני שמח שניצחתי".

מארי, לו זה היה חצי גמר ראשון מאז הזכייה בווימבלדון ב-2013, פתח טוב ועלה ליתרון 0:1 במערכות, אך בהמשך הבולגרי החזיק מעמד מול ההגשות שלו ומארי נכנע ליריבו בן ה-22 פעמיים בשני שוברי השוויון במערכות הבאות.

קודם לכן ניצח קווין אנדרסון את האוקראיני אלכס דולגופולוב בתוצאה 1:6, 7:5, 4:6 ולראשונה בקריירה ישחק בשני משחקי גמר רצופים. "עבדתי קשה כדי להגיע לזה", אמר אנדרסון, "אני שמח שאני בגמר, זה צעד קדימה מבחינתי, ועכשיו אני רוצה לנצח".

הטניסאי אנדי מארי. Hugo Avila, JAM MEDIA, AP
הפייט לא הספיק. מארי/AP, Hugo Avila, JAM MEDIA

אצל הנשים רשמה דומיניקה ציבולקובה עלייה לגמר הטורניר, אחרי שהסינית ז'נג שואי פרשה במהלך חצי הגמר עקב כאבים בזרוע. ציבולקובה, המדורגת 13 בעולם, הוליכה 2:4 במערכה הראשונה לפני שהסינית הודיעה על פרישה. "זה נפלא, הגעתי למקסיקו כדי לחזור לעצמי ואני מוצאת את עצמי נאבקת על התואר", אמרה הסלובקית, שהגיעה לגמר אליפות אוסטרליה והפסידה בו לנה לי, ומאז הפסידה במשחקים הראשונים בטורנירים אליה הגיעה, כולל הסיבוב הראשון בקטאר. ציבולקובה תפגשו בגמר את כריסטינה מקהייל האמריקאית, שנאבקה כשלוש שעות בצרפתייה קרולין גרסיה לפני שניצחה אותה 6:3, 2:6, 5:7.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
דומיניקה ציבולקובה טניסאית סלובקית. AP
רק רצתה לחזור לעצמה. ציבולקובה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully