וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני גריינג'ר יחתום בקליפרס, קרון באטלר בת'אנדר

הפסד כפול למיאמי בשוק השחקנים החופשיים: אקס אינדיאנה בחר בלוס אנג'לס, הפורוורד ששוחרר ממילווקי מצטרף לדוראנט

דני גריינג'ר שחקן אינדיאנה פייסרס. AP
חיזוק שני לקליפרס תוך שבוע. גריינג'ר/AP

בארצות הברית מדווחים היום (שישי) כי השחקן החופשי המבוקש ביותר בשוק, דני גריינג'ר, בחר את קבוצתו הבאה - ומדובר בלוס אנג'לס קליפרס. הסמול פורוורד שנשלח מאינדיאנה לפילדלפיה תמורת אוון טרנר שוחרר משורות הסיקסרס, והיה מבוקש גם על ידי סן אנטוניו, יוסטון, מיאמי ודאלאס, אך בסופו של דבר העדיף גריינג'ר את הקליפרס משום שבין הקונטנדריות, הם הבטיחו לו את דקות המשחק המרובות ביותר.

הפורוורד שהעמיד העונה ממוצעים של 8.3 נקודות למשחק באינדיאנה עשוי לערוך את הופעת הבכורה שלו ביום שבת בלילה, כשהקליפרס יארחו את ניו אורלינס. מדובר, כמובן, בהחתמה המשמעותית השניה שקבוצתו של דוק ריברס מבצעת בימים האחרונים, לאחר שצירפה בתחילת השבוע את גלן דייויס ששוחרר מאורלנדו.

שחקן חופשי נוסף, קרון באטלר, יחתום באוקלהומה סיטי. לאחר ששוחרר ממילווקי נדמה היה כאילו הסמול פורוורד הוותיק יעדיף לשוב למיאמי, בה פתח את הקריירה, אולם בארצות הברית מדווחים כי באטלר בחר בסופו של דבר בת'אנדר. רק נזכיר שבאטלר, בן ה-33, קלע העונה 11 נקודות למשחק בממוצע, והתפוצץ מוקדם יותר העונה עם 38 נקודות על פילדלפיה. מדובר בהפסד נוסף של ההיט, שלא הצליחו בחיזוריהם אחרי הסמול פורוורדים אותם רצו.

שחקן מילווקי באקס קרון באטלר. GettyImages
העדיף את דוראנט על לברון. באטלר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully