וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברומא מאמינים: "כל עוד יש סיכוי לאליפות, נמשיך"

רגע לפני המפגש עם אינטר (ש', 21:45, ספ' 2 ו-1HD), הקבוצה של גרסיה מקווה לקזז את הפער בצמרת לשש נקודות

קשר רומא רודריגו טדאי. AP
"ריבוי הקשרים שיש ברומא לא מפחיד אותי". ניאנגולן/AP

המחזור ה-26 בליגה האיטלקית ייצא מחר (שבת, 21:45, ספורט 2 וספורט 1HD) לדרך עם הקרב המסקרן בין רומא לאינטר. הג'יאלורוסי מפגרים בתשע נקודות אחרי יובנטוס המוליכה, ובכל זאת הם יכולים לשמור על אופטימיות. רומא שנמצאת במקום השני מחזיקה בסטטיסטיקה מצוינת באולימפיאקו עם עשרה ניצחונות ועוד שתי תוצאות תיקו מ-12 משחקים כשבסך הכול הקבוצה של רודי גרסיה נמצאת במקום השני עם פער של שש נקודות מנאפולי השנייה.

פרנצ'סקו טוטי שחקן רומא. GettyImages
צפוי לחזור לשחק. טוטי/GettyImages

רומא מגיעה למשחק אחרי שני ניצחונות (0:3 על סמפדוריה ו-0:1 על בולוניה). המארחים כבר השיגו ניצחון העונה על אינטר כשגברו 0:3 בסן סירו הודות לצמד של פרנצ'סקו טוטי ושער נוסף של אלסנדרו פלורנצי במשחק שכל השערים בו הובקעו במחצית הראשונה. רומא יודעת שניצחון יצמק זמנית את הפער מהמוליכה לשש נקודות ואולי יפתח את המירוץ אחרי הסקודטו בו הם לא זכו מאז עונת 2000/2001. טוטי אגב אמור לחזור להרכב.

"כל עוד מבחינה מתמטית יש לנו סיכוי, אנחנו צריכים להאמין", מסביר הרכש שהגיע בינואר, ראג'ה נאיגולן. "ריבוי הקשרים שיש ברומא לא מפחיד אותי. הסקודטו ארוכה וכולנו צריכים לקחת חלק. ככל שיש יותר שחקנים, כך עדיף. התחרות היא טובה עבורי כדי להגיע לסגל לגביע העולם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
פרדי גוארין שחקן אינטר. GettyImages
ישיגו ניצחון על רומא אחרי שמונה מפגשים? גוארין/GettyImages

מנגד, אינטר ניצבת במקום החמישי בליגה, מקום שממנו מגיעים בסוף השנה לליגה האירופית, אבל הבחורה של וולטר מצארי רוצה יותר מזה ומרגישה שבאפשרותה להדביק את פער 11 הנקודות מנאפולי. הנראזורי לא הפסידו בשלושת המשחקים האחרונים ולמעשה סיימו עם שני ניצחונות ותיקו בשבוע שעבר מול קליארי. הרכש הגדול של ינואר הרנאנס, שהחמיץ את המשחק האחרון, עשוי לחזור לעניינים. אינטר לא ניצחה בשמונת המפגשים האחרונים עם רומא, וזו אולי ההזדמנות שלהם לעשות את זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully