וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאנו: "ריאל מדריד לא מפחידה אותנו"

מגן ברצלונה לא התרשם מהשישייה של הבלאנקוס: "גם אנחנו שיחקנו טוב מול סיטי". אלן חלילוביץ' חתם, צפו בביצועיו

סופיאן פגולי שחקן ולנסיה לפני ג'ורדי אלבה שחקן ברצלונה. GettyImages
"זה חשוב שאנחנו בתמונה בכל שלושת המפעלים". ג'ורדי אלבה/GettyImages

אחרי ההפסד לריאל סוסיאדד בשבוע שעבר, שוב נשמעות ביקורות בסביבת ברצלונה, בעיקר לנוכח העובדה שהקבוצה רשמה שני הפסדים במהלך פברואר. מי שלא אוהב את מה שהוא שומע הוא המגן השמאלי, ג'ורדי אלבה, שאמר היום (שישי): "הביקורת מגיעה מאנשים מחוץ למועדון שרוצים לעשות לנו נזק. זו סתם התקפה, לא משהו אובייקטיבי".

אלבה נשאל גם כיצד הביקורות משפיעות על הקבוצה, ואמר: "בימים אלו, הרבה דברים מגוחכים נאמרים, אבל הקבוצה רגועה מאוד. אנחנו עושים עבודה בכל שלושת המפעלים ואנחנו רוצים לזכות בכל אחד מהם. זה חשוב שאנחנו בתמונה בכל השלושה. אנחנו צריכים להיות מאוחדים".

ססק פברגאס שחקן ברצלונה. David Ramos, GettyImages
"אנחנו צריכים לחרוק שיניים ולתת לקבוצה את הכול". ססק פברגאס/GettyImages, David Ramos

במסיבת עיתונאים היום, נשאל אדריאנו מה דעתו על השישייה הנפלאה של ריאל מדריד בליגת האלופות ואמר: "ריאל מדריד לא מפחידה אותנו. גם אנחנו שיחקנו טוב מאוד מול מנצ'סטר סיטי כשהרבה אנשים פקפקו בנו. להבקיע שישייה זה לא קל, אבל שאלקה לא ברמה של ריאל".

המגן התייחס להפסד לריאל סוסיאדד והשיב: "אנחנו לומדים מהפסדים ומה שקרה לימד אותנו לקח. אנחנו צריכים להיות יותר אינטנסיביים ולדאוג שדבר כזה לא יקרה לנו יותר. אני לוקח את הביקורות ומנסה להשתפר, למרות שלעתים קיבלנו ביקורות שלא הבנו. אנחנו עדיין בשלושת המפעלים וננסה לגשר על הפער בינינו ובין ריאל".

ברצלונה תפגוש ביום ראשון (22:00, ספורט 5) את אלמריה. "ביום ראשון זו תהיה הבארסה הכי טובה שיכולה להיות. אין תירוצים, נהיה חייבים לנצח, לשחק טוב ולהשיג ביטחון מהמשחק הזה ואסור לנו להפסיק ליזום עד הסוף. בכדורגל הזיכרון קצר. אתה צריך לחיות את העכשיו", אמר ססק פברגאס.

הקשר גם התייחס להפסד האחרון מול סוסיאדד, ואמר: "אנחנו לגמרי מודעים למה שקרה שם, עשינו הרבה מאוד טעויות. המשחק ביום ראשון הוא קריטי. אנחנו צריכים להשיג איזון במשחק שלנו. קראנו את כל הדברים החיוביים והשליליים שנאמרו בעקבות המשחק. אנחנו ביקורתיים לגבי עצמנו". עוד הוסיף פבגאס: "אנחנו צריכים לחזור לראשות הטבלה בספרד, לסיים את המשחק מול סיטי בליגת האלופות ולעשות עבודה טובה בגמר גביע המלך. אנחנו צריכים לחרוק שיניים ולתת לקבוצה את הכול".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

צפו בביצועיו של אלן חלילוביץ'

ובינתיים אחרי חודשים של ספקולציות ודיווחים, שחקנה בן ה-17 של דינמו זאגרס, אלן חלילוביץ', בנו של סיאד חלילוביץ' שכיכב בשנות התשעים בהפועל באר שבע ואף זכה איתה בגביע המדינה, בדרך לברצלונה. חלילוביץ' הצעיר העדיף את בארסה על פני טוטנהאם וכתב בחשבון האינסטגרם שלו: "תודה לדינמו זאגרב על הכול! זו האהבה הגדולה והראשונה שלי! עכשיו זה הזמן להגיע לברצלונה". חלילוביץ', שמשחק כקשר התקפי צפוי להצטרף בקיץ הקרוב לקטאלנים כשהוא יגיע לברצלונה ב'.

חלילוביץ', שהספיק לערוך בקיץ האחראון הופעת בכורה במדי נבחרת קרואטיה הבוגרת במשחק ידידות מול פורטוגל, נחשב לאחד הכישרונות המבטיחים בכדורגל העולמי. בעונה החולפת הוא הבקיע שני שערי ליגה ב-18 משחקים במדי דינמו זאגרב שזכתה באליפות. עוד לפני כן, חלילוביץ' הספיק להפוך למבקיע הצעיר ביותר בתולדות הליגה הקרואטית כשמצא את הרשת בדקה ה-90 - של הניצחון 1:4 על סלאבן בלופו, בגיל 16 ו-113 ימים. עוד לפני אותו שער בכורה, כינו אותו במדינה "הכישרון הכי גדול בקרואטיה מאז לוקה מודריץ'" ואפילו "ליאונל מסי הקרואטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully